Завдання для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів із природознавства у 4 класі. Тексти завдань складено відповідно до чинної навчальної програми. Завдання подано у двох варіантах.
Контрольна робота №1.
«Сонячна система.Всесвіт »
І варіант
1. Наша планета знаходиться на ...
А 2 місці від Сонця;
Б 3 місці від Сонця;
В 4 місці від Сонця.
2. Час, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця, називають
А роком Б добою В годиною
3. Природним супутником Землі є
А Сонце Б Полярна зірка В Місяць
4.Встанови відповідність
1. Місяць А зірка
2. Сонце Б супутник
3.Земля В планета
5.Встанови відповідність
1.Сонце А планета-гігант
2.Юпітер Б зоря
3.Земля В планета земної групи
6.Випиши правильні твердження.
1.Велетенські розжарені небесні тіла – зірки.
2.Сонце за розмірами більше за Місяць.
3.Сонце – планета.
4.Сонце – це зірка.
5.Центр Сонячної системи – Земля.
7. Допишіть речення.
Обертання Землі навколо ____ призводить до ____.
(зміни пір року, своєї осі, зміни дня і ночі)
Контрольна робота №1.
«Сонячна система. Всесвіт».
ІІ варіант
1. Навколо Сонця обертається
А 6 планет
Б 8 планет
В 9 планет
2. Час, за який Земля робить повний оберт навколо своєї осі, називають
А роком Б добою В тижнем
3. Групи зірок називають
А ракетами Б стожарами В сузір’ями
4.Встанови відповідність
1. Місяць А зірка
2. Сонце Б планета
3.Земля В супутник
5.Встанови відповідність
1.Сонце А планета-гігант
2.Юпітер Б планета земної групи
3.Земля В зоря
6.Випиши правильні твердження.
1.Сонце – планета.
2.Сонце за розмірами більше за Місяць.
3.Сонце – центр Сонячної системи.
4.Центр Сонячної системи – Земля.
5.Сонце – це зірка.
7.Допишіть речення.
Уявна лінія, що проходить через ____ Землі, називається ____.
(Орбітою, центр, екватором, земною віссю)