Контрольна робота №1
Тема Біорізноманіття
10 клас
І варіант
І рівень
Тестові запитання по 0,5 балів (2б.)
1.Таксон найвищого рангу, який включає кілька царств живих організмів, — це:
А надцарство Б домен В тип Г відділ
2. Наука, яка вивчає історичний процес розвитку органічного світу:
А систематика Б палеонтологія В археологія Г філогенія
3. До неклітинних форм життя належить:
А хламідомонада Б пеніцил В інфузорія-туфелька Г вірус гепатиту А
4. Збудником сальмонельозу є
А бактерія Б одноклітинна тварина В вірус Г одноклітинна
рослина
ІІ рівень
Продовжити визначення - 1бал (2 б.)
5. Систематика – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Віроїди – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень
Установити відповідність 1 питання 2 бали (4б.)
7. Установіть відповідність між назвами груп тварин та систематичними категоріями (таксонами):
1 Ропуха звичайна А ряд
2 Амфібії Б рід
3 Безхвості В вид
4 Ропуха Г клас
8. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами для зображеного організму:
1 Рід А Шипщина
2 Клас Б Розові
3 Порядок ВРозоцвіті
4 Родина Г Дводольні
IV рівень
Дати відповідь на запитання. Відповідь обґрунтуйте. (4 бали)
9. Які ви знаєте використання методів боротьби із шкідливими вірусами?
(Описати методи)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ІІ варіант
І рівень
Тестові запитання по 0,5 балів (2 б.)
1. У яку більш високу таксономічну категорію об’єднуються споріднені родини?
А ряди Б роди В порядки Г класи
2. Укажіть організм, клітини якого мають пластиди та вакуолю з клітинним соком:
А горох Б печериця В синиця Г стафілокок
3. Збудником сальмонельозу є
А бактерія Б одноклітинна тварина В вірус Г одноклітинна рослина
4. Наука, яка вивчає історичний процес розвитку органічного світу:
А систематика Б палеонтологія В археологія Г філогенія
ІІ рівень
Продовжити визначення - 1бал (2 б.)
5. Екологія – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Віруси – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень
Установити відповідність 1 питання 2 бали (4б.)
7. Установіть відповідність між назвами груп тварин та систематичними категоріями (таксонами):
1 Ропуха звичайна А ряд
2 Амфібії Б рід
3 Безхвості В вид
4 Ропуха Г клас
8. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами для зображеного організму:
1 Рід А Шипщина
2 Клас Б Розові
3 Порядок ВРозоцвіті
4 Родина Г Дводольні
IV рівень
Дати відповідь на запитання. Відповідь обґрунтуйте. (4 бали)
9. Яка роль вірусів у еволюції організмів ?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________