Контрольна робота з теми "Біорізноманіття"

Про матеріал
Контроль знань учнів з пройденого матеріалу про різноманітністі біологічних обєктів, розвивати логічне мислення, виховувати концепцію конструктивного екологічного лідерства та бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Тема Біорізноманіття

10 клас

І варіант

І рівень

Тестові запитання по 0,5 балів (2б.)

1.Таксон найвищого рангу, який включає кілька царств живих організмів, — це:

А надцарство         Б домен           В  тип           Г відділ

 

2. Наука, яка вивчає історичний процес розвитку органічного світу:

А  систематика         Б палеонтологія       В археологія         Г філогенія

 

3. До неклітинних форм життя належить:

А хламідомонада       Б пеніцил          В інфузорія-туфелька          Г вірус гепатиту А

 

4. Збудником сальмонельозу є

А бактерія          Б одноклітинна тварина            В вірус        Г одноклітинна

рослина

ІІ рівень

Продовжити визначення - 1бал (2 б.)

5. Систематика – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Віроїди – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень

Установити відповідність 1 питання 2 бали (4б.)

7. Установіть відповідність між назвами груп тварин та систематичними категоріями (таксонами): 

1 Ропуха звичайна                                   А ряд 

2 Амфібії                                            Б рід

3 Безхвості                                         В вид

4  Ропуха                                            Г клас

 

8. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами для зображеного організму: 

1 Рід                                                      А Шипщина

2 Клас                                                   Б Розові

3 Порядок                                             ВРозоцвіті

4 Родина                                               Г Дводольні

 

 IV рівень

Дати відповідь на запитання. Відповідь обґрунтуйте. (4 бали)

9. Які ви знаєте використання методів боротьби із шкідливими вірусами?

(Описати методи)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

ІІ варіант

І рівень

Тестові запитання по 0,5 балів (2 б.)

1. У яку більш високу таксономічну категорію об’єднуються споріднені родини? 

А ряди              Б роди           В порядки          Г   класи

 

2. Укажіть організм, клітини якого мають пластиди та вакуолю з клітинним соком:

А горох           Б печериця            В синиця               Г стафілокок

 

3. Збудником сальмонельозу є

А бактерія          Б одноклітинна тварина            В вірус        Г одноклітинна рослина

 

4. Наука, яка вивчає історичний процес розвитку органічного світу:

А  систематика         Б палеонтологія       В археологія         Г філогенія

 

 

ІІ рівень

Продовжити визначення - 1бал (2 б.)

5. Екологія – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Віруси – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень

Установити відповідність 1 питання 2 бали (4б.)

7. Установіть відповідність між назвами груп тварин та систематичними категоріями (таксонами): 

1 Ропуха звичайна                            А ряд 

2 Амфібії                                            Б рід

3 Безхвості                                         В вид

4  Ропуха                                            Г клас

 

8. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами для зображеного організму: 

1 Рід                                                      А Шипщина

2 Клас                                                   Б Розові

3 Порядок                                             ВРозоцвіті

4 Родина                                               Г Дводольні

 

IV рівень

Дати відповідь на запитання. Відповідь обґрунтуйте. (4 бали)

9. Яка роль вірусів у еволюції організмів ?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ревак Лілія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Работа Світлана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Навроцька Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
6012
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку