Контрольна робота з теми "Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації"

Про матеріал
Урок розроблений відповідно до навчальної програми вибірково - обов’язкового предмету для учнів 10 (11 ) класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту)
Перегляд файлу

Урок 7

Тема: Контрольна робота

Мета: навчальна: узагальнити й систематизувати знання про графіку, її історію та види; про дизайн і його тенденції, ілюстрацію, цифрове мистецтво; про сучасну рекламу та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди; про рекламу, психологію сприйняття реклами та інфографіку; про типографіку, шрифти і шрифтові пари, розвиток типографіки, прийоми каліграфії та леттерінгу, особливості поєднання шрифтів; про електронні та друковані портфоліо; формування вмінь аналізувати факти, активно й послідовно відстоювати власну точку зору, уміння знаходити переконливі аргументи для її доведення; самостійно розбиратись в особливостях, закономірностях, слабких і сильних сторонах явища або процесу, обладнання і робити відповідні висновки.

Розвиваюча: розвивати світогляд, критичне та логічне мислення; вміння чітко формулювати свої думки; вміння виділяти головні якості явищ та процесів; вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати; вміння концентрувати увагу на виконанні завдання; технологічне мислення та професійну інтуїцію.

Виховна: виховувати в учнів засобами уроку впевненість у своїх силах, відповідальність за доручену справу.

Обладнання: ПК, програмне забезпечення Microsoft Office Word 2010,  інтерактивні вправи, розроблені на основі сервісу LearningApps – «Знайди пару» та «Скачки», додаток 1  - «Рефлексивна мішень»

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок

 

Хід уроку

1. Організаційний етап

- Перевірка присутності

- Готовність учнів до уроку

Вчитель:

- Ми завершили вивчення теми «Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації». Це перша тема модуля «Графічний дизайн». Сьогодні в нас підсумкова контрольна робота.

2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Тема: Контрольна робота

Мета: узагальнити й систематизувати знання з теми «Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації»

Завдання: виявити рівень знань з теми «Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації»

 

  1. Відтворення і узагальнення понять і засвоєнні відповідно їм системи знань

Завдання № 1

Учні виконують інтерактивну вправу.

https://learningapps.org/watch?v=pb574hgm219

 

Завдання № 2

Учні виконують інтерактивну вправу.

https://learningapps.org/watch?v=pjytd2qmc19

5. Робота за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Інструкційна картка

 

Початковий рівень

«Графіті»

  1.               Використовуючи графічний редактор, створити графіті на тему: «Я українець і цим я пишаюсь». Для пошуку матеріалів користуватися ресурсами мережі Інтернет.
  2.               Зберегти роботу у власній папці.
  3.               Продемонструвати роботу вчителю.

 

 

 

Середній рівень

«Портфоліо»

  1.               Використовуючи текстовий процесор Microsoft Word, створити електронне порт фоліо учня. Для пошуку матеріалів користуватися ресурсами мережі Інтернет.
  2.               Зберегти роботу у власній папці.
  3.               Продемонструвати роботу вчителю.

 

Достатній рівень

«Реклама»

  1.               Використовуючи редактор презентацій Microsoft  PowerPoint, створити рекламу на тему: «Я українець і цим я пишаюсь». Для пошуку матеріалів користуватися ресурсами мережі Інтернет.
  2.               Зберегти роботу у власній папці.
  3.               Продемонструвати роботу вчителю.

 

 Високий рівень

«Реклама»

  1.               Використовуючи відео редактор, створити рекламу на тему: «Я українець і цим я пишаюсь». Для пошуку матеріалів користуватися ресурсами мережі Інтернет.
  2.               Зберегти роботу у власній папці.
  3.               Продемонструвати роботу вчителю.

 

6. Заключна частина

1. Підведення підсумків уроку.

Вправа «Рефлексивна мішень»

Учням роздаються рефлексивні мішені. (Додаток 1) У кожному з них – питання - параметри рефлексії діяльності:

  1.               Було цікаво?
  2.               Знадобляться мені знання?
  3.               Було зрозуміло?
  4.               Я добре засвоїв?
  5.               Оцінка своєї діяльності

Учасник ставить мітки в сектори відповідно до оцінки результату: чим ближче до центру мішені, тим ближче до десятки, на краях мішені оцінка ближче до нуля, потім - короткий аналіз. Вчитель робить загальний висновок по темі.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Рефлексивна мішень

2. Виставлення та мотивування оцінок.

3. Робота із щоденниками - оголошення домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузьміна Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2019
Переглядів
4257
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку