Розробка уроку з фізики для 7 класу. Контрольна робота з теми «Взаємодія тіл. Сила». Під час уроку відбудеться:
Формування предметних компетентностей.
Перевірити рівень засвоєння знання, набуті під час вивчення теми.
Формування ключових компетентностей.
Сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам'яті. Виховувати самостійність, акуратність при виконанні завдань. Намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня. Сприяти самовихованню позитивного ставлення до навчально-пізнавальної діяльності, дисциплінованості.
Урок фізики 7 клас.
Контрольна робота з теми «Взаємодія тіл. Сила.»
О.М. Білориха, вчитель фізики
Черкаської ЗОШ І-ІІ ступенів
Черкаської ОТГ
Слов’янського району
Донецької області
Формування предметних компетентностей.
Перевірити рівень засвоєння знання, набуті під час вивчення теми.
Формування ключових компетентностей.
Сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті. Виховувати самостійність, акуратність при виконанні завдань. Намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня. Сприяти самовихованню позитивного ставлення до навчально-пізнавальної діяльності, дисциплінованості.
Обладнання: мультимедійний проектор, екран, смартфон, картки з QR-кодами, зошити для контрольних робіт, картки для виконання контрольної роботи.
Тестування за допомогою QR-кодів ( https://www.plickers.com )
Хід уроку
1.Організаційний момент.
Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати їх на роботу.
2.Актуалізація опорних знань.
Перевірка наявність та якість виконання домашнього завдання, відповісти на запитання учнів.
3. Мотивація навчальної діяльності .
Даю настанову до виконання контрольної роботи. Нагадую схему оцінювання та правила поведінки під час тестування та контрольної роботи. Націлюю дітей на успіх, нагадую девіз уроку «УСПІХ - ЦЕ РЕЗУЛЬТАТ УМІНЬ І НАВИЧОК»
4. Виконання роботи
І. Проведення тестування за допомогою QR-кодів. (https://www.plickers.com )
(Кожна правильна відповідь, оцінюється в 1 бал).
ІІ. Виконання письмової частини контрольної роботи за картками.
1 варіант №6. (1 б). Визначити модуль і напрямок рівнодійної двох сил, зображених на малюнку. Виконати креслення. 9Н 6Н
|
2 варіант №6. (1 б). Визначити модуль і напрямок рівнодійної двох сил, зображених на малюнку. Виконати креслення. 4Н 8Н
|
№7. (1,5 б). Сила тертя, що виникає під час руху важка масою 250г по дерев’яній поверхні, становить 20Н. Визначте коефіцієнт тертя. |
№7. (1,5 б). Під час руху тіла по дерев’яній поверхні, виникає сила тертя 40Н. Визначте коефіцієнт тертя, якщо маса тіла 400г.
|
№8. (1,5 б). При відчиненні дверей довжина дверної пружини збільшилася на 0,12м, сила пружності склала при цьому 4Н. За якого видовження пружини сила пружності дорівнюватиме 10Н? |
№8. (1,5 б). Якщо розтягнути пружину силою 8Н, то її довжина дорівнюватиме 0,14 м. Яку необхідно прикласти силу, щоб розтягнути пружину на 0,2м? |
№9. (3 б). Вага мідної кулі об’ємом 120 дорівнює 8,5Н. Суцільна ця куля чи порожниста? |
№9. (3 б). Посудину об’ємом 20л наповнили рідиною. Що це за рідина, якщо її вага дорівнює 160Н? |
1. Чи вдалося вам виконати заплановане?
2. Напишіть на полях оцінку, яку ви отримаєте на вашу думку за роботу.
3. На наступному уроці ми порівняємо очікувану і отриману оцінки.
Створіть кросворд на тему «Взаємодія тіл. Сила».
Використані джерела.