Контрольна робота з української літератури за результатами ГР4. Читання Поетичний світ

Про матеріал

Контрольна робота з української літератури за результатами ГР4. Читання. Поетичний світ (укладена за модельною програмою: «Українська література. 5-6 класи для закладів ЗСО / Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. – 2022. Підручник: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. «Українська література : підруч. для 6 кл. закл. загальн. середн. освіти», 2022).

ГР4 - дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами, проведення їх аналізу. Сподіваюся, що робота стане корисною для шкільного вчительства.

Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури за результатами ГР4. Читання

Поетичний світ

Увага! Усі завдання тестового характеру, крім рефлексії. Одна правильна відповідь. Бали визначено біля завдань. Усього -12б.

Контрольні завдання:

1. Визначити віршований розмір поданого тексту вірша                         2б.

                        Стефанія мамо, мамо Стефанія.

                        Розквітає поле, а вона сивіє (Kalush Orchestra).

Варіанти відповіді:    А. хорей;     Б. пірихій;     В. ямб;     Г. хорей і ямб.

 

2. Вірш С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму» побудовано як:

1б.

А. роздум про зв’язок матері з дитиною

Б. спогад про дитинство й материнську любов;

В. монолог про красу рідної природи

Г. спогад про стару оселю.

 

3. У вірші С. Чернілевського «Забула внучка в баби черевички...» вжито художні засоби, окрім:                                                                                       1б.

           А. епітетів;                                    Б. метафор;

           В. зменшено-пестливих слів;      Г. гіпербол.

4. Яка пора року зображена у вірші «Підкова»?                                          1б.

           А. осінь;                                         Б. весна;       

           В. Зима;                                          Г. літо.

5. У кого з героїв твору І. Жиленко були очі-намистинки?                       1б.

           А. гнома («Гном у буфеті»);        Б. ґави («Жар-птиця»);

           В. Жар-птиці («Жар-птиця»);      Г. людини «Підкова».

6. Герой якого твору любив «какао пить, смоктати м’ятні гостинці»?

1б.

           А. гном («Гном у буфеті»);

           Б. ґава («Жар-птиця»);

           В. внучка («Забула внучка в баби черевички»);

           Г. бабуся («Забула внучка в баби черевички...»).

7. Якій поезії С.Чернілевського притаманні такі образи: «родина», «хата», «вогонь», «дим»?                                                                                   1б.

         А. «Теплота родинного інтиму»;    Б. «Гном у буфеті»;

         В. «Жар-Птиця»;                             Г. «Забула внучка в баби черевички».

8. На чому їхав Дід Мороз? («Підкова»):                                                       1б.

 

         А. на чарівних санях;                      Б. на оленях;

         В. на коні;                                         Г. на машині.

9. Дівчинка, яка знайшла загублену підкову, вирішила                           1б.

        А. віддати мамі;                               Б. купити шубу;

        В. віддати її Діду Морозу;              Г. залишити її в себе на вікні.

10. Героями якого вірша є старий Крук, трьохсотлітня Ґава, легковажна Зозуля, горда Пава:                                                                                              1б.

        А. «Гном у буфеті»;                         Б. «Теплота родинного інтиму»;

        В. «Підкова»;                                    Г. «Жар-Птиця».

11. Рефлексія: Що для вас (учні/учениці) означає слово дім? Чи є улюблене місце у твоєму домі? (напиши 2-3 реч.).                                                           1б.

docx
Додано
4 січня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку