Контрольна робота за ІІ семестр
Початковий рівень (4 б.)
1. Рослини, в життєвому циклі яких переважає гаметофіт:
А) голонасінні Б) мохи
В) папороті Г) покритонасінні
2. Якої органели Немає в клітині грибів:
А) вакуоля Б) пластиди
В) мітохондрії Г) ядро
3. Угруповання, які розвиваються за низької зволоженості з переважанням суцільного трав’яного покриву:
А) луки Б) пустеля
В) степ Г) ліс
4. Яка корисна копалина утворюється за рахунок мохів:
А) вапняк Б) торф
В) кам’яне вугілля Г) діатоміт
5. Виберіть рядок, де записані Лише Голонасінні рослини:
А) модрина, кедр, гінкго
Б) акація, верба, тополя
В) плаун, хвощ, селагінела
Г) політрих, сосна, вільха
6. Яку характеристику беруть за основу при класифікації однодольних та дводольних:
А) тип кореневої системи
Б) тип жилкування листка
В) життєву форму рослини
Г) кількість сім’ядоль насінини
7. До дводольних Не належить родина:
А) капустяні Б) пасльонові
В) цибулеві Г) бобові
8. Цвілеві гриби – це гриби:
А) паразити Б) сапротрофи
В) утворюють мікоризу Г) хижі
Середній рівень (3 б)
Завдання на встановлення відповідності
9. Установіть відповідність між рослиною та суцвіттям:
А) простий колос 1. соняшник
Б) головка 2. яблуня
В) складний колос 3. конюшина
Г) кошик 4. пшениця
Д) щиток 5. подорожник
10. Установіть відповідність між типом плоду і представником:
А) сім’янка 1. Гречка
Б) горішок 2. Соняшник
В) кістянка 3. Ананас
Г) ягода 4. Полуниця
Д) супліддя 5. Картопля
6. Мак
Достатній рівень (2 б.)
11. Опишіть рослину гороху за таким планом:
А) До якого класу і родини належить
Б) Який плід характерний
В) Квітка за симетрією (правильна чи неправильна)
Г) Яка оцвітина (проста чи складна)
Д) Чашолистики зрослі чи вільні
Е) Скільки пелюсток має квітка
Є) Скільки тичинок і маточок
Високий рівень (3 б)
12.Розгорнута відповідь
Гриби. Їх будова і класифікація. Що таке грибниця, гіфи, мікориза гриба. Що таке лишайник. Розмноження та значення грибів.