Контрольна робота за І семестр, 10 клас (рівень стандарту), екстернат

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр із зарубіжної літератури для перевірки знань учнів - екстернів 10 класу ( рівень стандарту) у формі тестової роботи та відповіді на запитання.
Перегляд файлу

Контрольна робота за І семестр (рівень стандарту)

Зарубіжна література, 10 клас (екстернат)

 

І. Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала, усього – 3 бали)

Оберіть правильний варіант відповіді

1. Основною темою збірки поезій «Листя трави» є:

а) краса природи                 б) духовний шлях людини

в) історія  Америки             г) любов до Батьківщини.

2. У повісті Гофмана є предмети-символи. Що символізують три золоті  волосинки?

а) нікчемність того, хто претендує на владу й багатство;

б) необмежена влада, яка згубно впливає на суспільство й на свідомість людей;

в) особливе внутрішнє бачення;

г) мистецьке покликання.

3.Який сенс вклав В.Вітмен у рядки:

Себе я прославляю, себе оспівую,

І те, що приймаю я, приймете й ви,

Бо кожен атом, котрий належить мені,

Так само належить вам.

а) нерозривна, глибинна єдність людей;

б) утвердження виняткової ролі поета як надлюдини;

в) утвердження своєї значущості та винятковості;

г) самозакоханість, егоїзм.

4. Який вірш став поетичним маніфестом і стрижнем збірки В. Вітмена «Листя трави»?

          а)  «Пісня про  себе»;  б)«Я співаю про тіло електричне»; 

в) «Йдучи травою степовою»; г) «О Капітане!..».

5.  Позначте, на які два табори поділяються герої твору Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» 

а) оптимісти та песимісти;   б) філістери та ентузіасти;    

          в) ідеалісти та матеріалісти

6. Тема поеми Гомера «Одіссея» - це…

а) блукання та пригоди хитромудрого Одіссея

б) мандри Телемаха

  в) гнів Ахілла та його наслідки

ІІ. Середній рівень (за кожну правильну відповідь – 1 бал, усього – 2 бали)

1.Встановіть відповідність між героями повісті Гофмана «Крихітка Цахес», поділеними на два табори, та їхніми визначальними рисами.

а) відсутність високих поривань                                1. Ентузіасти

б) глибока духовність                                                  2. Філістери

в) любов до життєвих благ                                      

г) щире відчуття краси.

2. Установіть хронологічну послідовність подій у повісті Гофмана «Крихітка Цахес»:

а) розкриття таємниці Циннобера;

б) одруження Балтазара з Кандідою;

в) подарунок від феї Цахесу три волосинки;

г) зачарування навколишніх «талантами» Цахеса.

ІІІ. Достатній рівень (за кожну правильну відповідь – 1 бал, усього – 4 бали)

1. Поясність, у чому полягає «гомерівське питання».

2. Чому Данте називають останнім поетом Середньовіччя та першим поетом Відродження?

3. Назвіть періоди творчості В. Шекспіра.

4.  Які проблеми порушив В. Шекспір у п’єсі «Гамлет»?

IV. Високий рівень ( 3 бали)

Власне висловлювання. Дайте грунтовну відповідь ( 5-7 речень) на одне із запитань.

1.  Чому, на вашу думку, поему «Одіссея» називають енциклопедією Античності?

2. Чому, на вашу думку, Гамлет став вічним образом світової літератури?  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 березня 2023
Переглядів
3494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку