ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ 6 КЛАС
ДІАГНОСТУВАЛЬНА (КОНТРОЛЬНА) РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР
ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 1. БЕЗПЕКА 1. Як ви розумієте поняття «безпека»? 2 б. 2. Які види небезпек вам відомі? 2 б. 3. Які ви знаєте природні небезпеки? 2 б. 4. Які відомі вам техногенні небезпеки? 2 б. 5. Наведіть приклади соціальних небезпек. 2 б.
6. Запиши алгоритм реалізації принципів безпеки життєдіяльності. 2 б.
ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 2. ЗДОРОВ’Я 1. Які телефони аварійно-рятувальних служб вам відомі? 4 б. 2. Умисне цькування визначеної особи в кіберпросторі, яке відбувається,як правило, упродовж тривалого проміжку часу – це… 2 б. 3. Сукупність органів управління,призначених для вирішення завдань щодо запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій і проведення пошукових та аварійно-рятувальних робіт – це… 2 б.
4. Що таке менеджмент? 2 б.
5. Чи можливо поєднати навчання і хобі? Запиши 3-4 речення 2 б.
ГРУПА РЕЗУЛЬТАТІВ 3. ДОБРОБУТ
1. Оберіть приклади забезпечення суспільного добробуту: А Охорона здоров’я Б Страхова медицина В Сім’я та рідні, друзі Г Контроль за безпекою ліків 2 б. 2. Під час запам’ятовування ми осмислюємо отриману інформацію, для нас є важливим її зміст. Про який вид запам’ятовування йдеться? А соціативне Б Смислове, або логічне В Механічне Г Образне 2 б. 3. Оберіть, хто є менеджером: А Міністр Б Директор школи В Викладач Г Художник 2 б. 4. Оберіть характеристики, які необхідно мати, щоб бути менеджером чи менеджеркою власного навчання: А Уміння ставити перед собою навчальні цілі Б Уміння планувати власні дії щодо навчання В Здатність вчитися на власних помилках та невдачах Г Всі відповіді вірні 2 б. 5. Які риси притаманні людині, яка є успішним членом команди? А Не боїться критикувати Б Не боїться конфліктувати В Вміє слухати інших Г Ставить свої амбіції вище інтересів команди 2 б. 6. Проведення часу, мета якого - відновлення нормального робочого стану організму - це: А Хобі Б Позашкільна освіта В Творчість Г Дозвілля 2 б.