УХВАЛЕНО
Протокол засідання методичного
об’єднання вчителів
природничо-математичного циклу
Календарно-тематичне планування
курсу за вибором
«ШЛЯХ ДО ЗРІЛОСТІ ЛЮДИНИ»
5-9 класи
Програму укладено відповідно до Типової освітньої
програми для 5–9 класів
Нової української школи (наказ МОН від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів
типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти») та методичних рекомендацій для розроблення модельних навчальних програм (лист МОН від 24.03.2021 року № 4.5/637-21)
Календарно-тематичне планування факультативного курсу
«ШЛЯХ ДО ЗРІЛОСТІ ЛЮДИНИ»
6 клас на 2024-2025 н.р.
«Шлях до зрілості людини»
№ з/п |
Тема уроку та її зміст |
К-сть год. |
Дата проведення |
|||
6-А |
6-Б |
|||||
Розділ 1. Життя як безцінний дар та фундаментальна цінність (7 год.)
|
||||||
1. |
Життя – це найвища цінність. Людина, її життя, здоров'я і безпека - найвища цінність. |
1 |
|
|
||
2. |
Повага до особистості. Мозковий штурм «Особисті життєві цінності» |
1 |
|
|
||
3. |
Ієрархія життєвих цінностей. Власні вчинки та вчинки ближніх за їх ціннісним наповненням |
1 |
|
|
||
4. |
Особливості психофізіологічних реакцій особистості на початку підліткової кризи |
1 |
|
|
||
5. |
Значення таких понять, як тілесність, стать, сексуальність. Усвідомлення статевої приналежності |
1 |
|
|
||
6. |
Біологічні відмінності жіночого та чоловічого організму |
1 |
|
|
||
7. |
Особливості впливу фізіологічного фактору на стосунки між хлопцями та дівчатами |
1 |
|
|
||
Розділ 2. Самоідентифікація особистості та її установки (5 год.)
|
||||||
8. |
Стать як сукупність ознак людського організму, що дає змогу розрізняти жіночий та чоловічий організми. |
1 |
|
|
||
9. |
Прояви переживань та почуттів дівчинки, дівчини, жінки. Взаємозалежність фізіологічних, психічних, поведінкових проявів у дівчинки, дівчини, жінки. |
1 |
|
|
||
10. |
Прояви переживань та почуттів хлопчика, юнака, чоловіка |
1 |
|
|
||
11. |
Культура міжособистісних взаємин |
1 |
|
|
||
12. |
Становлення особистості
|
1 |
|
|
||
Розділ 3. Сім’я та сімейні цінності (6 год)
|
||||||
13. |
Компоненти сімейного щастя, як: повага, доброта, ввічливість, вдячність, корисність |
1 |
|
|
||
14. |
Необхідність участі всіх членів сім’ї у побудові належних сімейних стосунків. Обов’язки членів сім’ї. |
1 |
|
|
||
15. |
Допомога батьків, дідусів та бабусь у розвитку дітей. Турбота про розвиток та виховання дітей. Розпізнання талантів. |
1 |
|
|
||
16. |
Мистецтво спілкування в сім’ї. Відповідальність за створення позитивної атмосфери в сім’ї. Спілкування членів сім’ї. |
1 |
|
|
||