Програма факультативного курсу "Шлях до зрілості людини"

Про матеріал
Програма факультативного курсу "Шлях до зрілості людини". Програму укладено відповідно до Типової освітньої програми для 5–9 класів Нової української школи (наказ МОН від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти») та методичних рекомендацій для розроблення модельних навчальних програм (лист МОН від 24.03.2021 року № 4.5/637-21)
Перегляд файлу

  УХВАЛЕНО                                                                                                                                                                         

 Протокол засідання методичного                                          

 об’єднання вчителів                                                                 

природничо-математичного циклу                                        

 

                                                       

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

курсу за вибором

«ШЛЯХ ДО ЗРІЛОСТІ ЛЮДИНИ»

 

5-9 класи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програму укладено відповідно до Типової освітньої

програми для 5–9 класів

Нової української школи (наказ МОН від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів

типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти») та методичних рекомендацій для  розроблення модельних навчальних програм (лист МОН від 24.03.2021 року № 4.5/637-21)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування факультативного курсу

 

 «ШЛЯХ ДО ЗРІЛОСТІ ЛЮДИНИ»

6 клас на 2024-2025 н.р.

 

«Шлях до зрілості людини»

з/п

Тема уроку та її зміст

К-сть год.

Дата проведення

6-А

6-Б

Розділ 1. Життя як безцінний дар та фундаментальна цінність (7 год.)

 

1.

Життя – це найвища

цінність. Людина, її життя, здоров'я і

безпека - найвища цінність.

1

 

 

2.

Повага до особистості. Мозковий штурм «Особисті життєві цінності»

1

 

 

3.

Ієрархія життєвих цінностей. Власні вчинки та вчинки ближніх за їх ціннісним

наповненням

1

 

 

4.

Особливості психофізіологічних реакцій

особистості на початку підліткової кризи

1

 

 

5.

Значення таких понять, як тілесність, стать,

сексуальність. Усвідомлення статевої

приналежності

1

 

 

6.

Біологічні відмінності жіночого та чоловічого організму

1

 

 

7.

Особливості впливу фізіологічного фактору на стосунки між хлопцями та

дівчатами

1

 

 

Розділ 2. Самоідентифікація особистості та її установки (5 год.)

 

8.

Стать як сукупність ознак людського організму, що дає змогу розрізняти жіночий та чоловічий організми.

1

 

 

9.

Прояви переживань та почуттів дівчинки, дівчини, жінки.

Взаємозалежність фізіологічних, психічних, поведінкових проявів у дівчинки, дівчини, жінки.

1

 

 

10.

Прояви переживань та почуттів хлопчика, юнака, чоловіка

1

 

 

11.

Культура міжособистісних взаємин

1

 

 

12.

Становлення особистості

 

1

 

 

Розділ 3. Сім’я та сімейні цінності (6 год)

 

13.

Компоненти сімейного щастя, як: повага, доброта, ввічливість, вдячність, корисність

1

 

 

14.

Необхідність участі всіх членів сім’ї у побудові належних сімейних стосунків.

Обов’язки членів сім’ї.

1

 

 

15.

Допомога батьків, дідусів та бабусь у розвитку дітей. Турбота про розвиток та

виховання дітей. Розпізнання талантів.

1

 

 

16.

Мистецтво спілкування в сім’ї.

Відповідальність за створення позитивної

атмосфери в сім’ї. Спілкування членів сім’ї.

1