Індивідуальний навчальний план інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план інтегрованого курсу "Здоров'я безпека та добробут" 6 клас (програма модифікована)
Перегляд файлу

«ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ.

6 клас (інтегрований курс)»

Відповідальний за навчальну програму Власюк К.П.

 

Тема

Очікувальні результати

Моніторинг

ВСТУП. БАЗОВІ ПОНЯТТЯ

-За додатковими поясненями діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

-Бережливо ставиться до власного й чужого майна, обґрунтовує недоторканість чужого майна.

-Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуа- ції необхідну інформацію.

-Визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини.

-З допомогою асистента вчителя розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру й побутового походження.

 

 

 

1

Життя і здоров’я людини. Цінність життя і здоров’я. Безпечна життєдіяльність.

2

Безпека і ризики. Види і рівні ризику. Виправдані і невиправдані ризики.

3

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.

4

Природа і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини.

5

Технічний прогрес і здоров’я. Екологічні проблеми довкілля.

Узагальнення і систематизація знань.

РОЗДІЛ 1. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я

-Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію.

-За навідними питаннями пояснює наслідки недотримання здорового способу життя.

-З підтримкою асистента вчителя звертається до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не може зарадити власними силами.

-Досліджує та обговорює чинники, котрі впливають на стан здоров’я

-Обирає продукти харчування, способи проведення дозвілля, відповідний одяг, які приносять задоволення й користь для здоров’я, безпеки й добробуту.

-Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості  потреби.

 

 

6

Харчування і здоров’я. Вода і поживні речовини. Особливості харчування підлітків.

7

Збалансоване харчування. Як формуються харчові звички. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

8

Наслідки неправильного харчування. Причини й профілактика цукрового діабету, йододефіциту, харчових отруєнь. Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів.

9

Перша допомога при харчових отруєннях. Харчові добавки і допінги, їх вплив на здоров’я.

10

Особиста гігієна. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини.

11

Профілактика інфекційних захворювань. Епідемії нашого часу: ВІЛ-інфекція, туберкульоз, ковід-19. Шляхи інфікування та методи захисту.

12

Узагальнення і систематизація знань.

РОЗДІЛ 2. ПСИХІЧНЕ І ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я

-З допомогою асистента вчителя визначає наслідки соціальних впливів на прийняття рішення щодо здоров’я, безпеки й добробуту (реклама, вплив інших осіб, медійна інформація).

-Аналізує причини вибору нездорової поведінки.

-Визначає свої потреби, бажання, інтереси й цілі.

-Визначає форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб.

-Самостійно створює й реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті тощо.

-Виявляє наполегливість у досягненні мети.

 

13

Фізичний і психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку.

14

Самооцінка і здоров’я. Формування адекватної самооцінки.

15

Види рішень. Алгоритм ухвалення зважених рішень.

16

Протидія соціальному тиску. Вплив реклами на рішення людини.

17

Звички і здоров’я. Корисні і шкідливі звички.

18

Тютюн і здоров’я. Міфи і факти про тютюн. Негайні наслідки куріння.

19

Небезпека алкоголю і наркотиків. Міфи і факти про алкоголь і наркотики.

20

Наслідки зловживання алкоголем. Чому люди обирають тверезе життя.

Узагальнення і систематизація знань.

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я

-Пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки й добробуту.

-Застосовує вербальні й невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації.

-Розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами.

-Розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування.

-З допомогою досліджує та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу.

-Прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі.

-Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

 

 

21

Спілкування і здоров’я. Стилі спілкування: пасивний, агресивний, упевнений.

22

Навички ефективного спілкування. Як спілкуватися у незнайомій компанії.

23

Стосунки і здоров’я. Ознаки здорових стосунків. Як стати командою.

24

Позитивні й негативні впливи однолітків. Підліткові компанії. Протидія булінгу.

25

Види і наслідки конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

Узагальнення і систематизація знань.

РОЗДІЛ 5. БЕЗПЕКА У ПОБУТІ І ДОВКІЛЛІ

-Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

-Обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та в громадських місцях.

-Бережливо ставиться до власного й чужого майна, обґрунтовує недоторканість чужого майна.

-З допомогою моделює ситуацію надання елементарної долікарської допомоги в разі травматизму чи поганого самопочуття.

-Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію.

-Ухвалює рішення щодо надання самодопомоги й допомоги іншим, звернення до інших осіб чи відповідних служб

-Моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціа- льного і побутового походження.

-Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

 

26

Безпека оселі. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

27

Пожежна безпека оселі. Умови і причини виникнення пожеж. План евакуації з будинку.

28

Поведінка під час пожежі. Засоби пожежогасіння. Дії в разі загоряння одягу.

29

Аварії на підприємствах. Види небезпечних промислових об’єктів. Підручні засоби захисту.

30

Безпека велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. Правила дорожнього руху для велосипедистів.

31

Джерела допомоги. Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

32

Вміст домашньої аптечки.

РОЗДІЛ 6. ДОБРОБУТ

-Доводить, що здоров’я, безпека й добробут є підґрунтям успішного майбутнього.

-Розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього.

-Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

-Виконує різні ролі в груповій роботі.

- З додатковими поясненнями оперує основними економічними поняттями (гроші, зайнятість, підприємниц- тво тощо).

-Розрізняє й указує законні джерела доходів для свого віку.

 

 

33

Фінансова грамотність. Економічна діяльність. Потреби та ресурси. Гроші. Ринок товарів і послуг. Доходи й витрати. Законні джерела доходів. Сплата податків.

34

Підприємливість і волонтерство. Ознаки добробуту. Складники підприємливості. Творчість і власна діяльність для успішного майбутнього. Ефективна співпраця. Життєві навички для розвитку підприємливості. Етика підприємницької діяльності. Доброчинність і волонтерство.

35

Узагальнення і систематизація знань.

 

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку