Контрольна робота охоплює матеріал за друге півріччя, але для повторення є декілька запитань з тем за І семестр. Має рівневі властивості для учнів з різними знаннями.
І варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Водорості розмножуються:
а) спорами б) коренями
в) насінням г) вайями
2. Вкажіть представника папоротей:
а) хвощ польовий б) зозулин льон
в) щитник чоловічий г) сфагнум
3. В якій зоні розташовані кореневі волоски?
а) у кореневому чохлику б) зоні поділу
в) зоні розтягування г) всисній зоні
4. Назвіть ознаку, яка відрізняє покритонасінні від голонасінних:
а) наявність ризоїдів б) наявність квітки та плоду
в) наявність коренів г) наявність листка і стебла
5. Квітку, у якої є тичинки і маточки, називають:
а) стерильною б) одностатевою
в) двостатевою г) дводомною
6. Стінка плоду утворюється:
а) з квітконіжки; б) віночка;
в) зав’язі; г) тичинки.
ІІ рівень (1 бал)
7. Укажіть назви частин плода, позначених на малюнку:
8. Позначте правильні твердження знаком «+», а неправильні – знаком «-».
а) Водорості не мають коренів, листків та стебл.
б) Серед голонасінних багато трав’янистих рослин.
в) Молоді жіночі шишки мають червоний колір.
г) Суцвіття бувають прості, складні.
д) У широколистяних лісах переважають сосни, ялини, модрини.
9. Встановіть відповідності між групами рослин та їхніми представниками:
1) водорості а) зозулин льон
2) мохи б) плаун баранець
3) плауни в) ламінарія
4) папороті г) суниця лісова
5) голонасінні д)сосна звичайна
6) покритонасінні е) щитник чоловічий
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Вставте в речення пропущені слова.
Виокремлюють такі зони кореня: . Зона покрита кореневими волосками й забезпечує надходження і мінеральних речовин у корінь.
11. Встановіть відповідності між рослинами та типами їх суцвіть.
1) нагідки а) сережка
2) шовковиця б) кошик
3) тополя в) головка
4) подорожник г) колос
5) груша д) щиток
ІV рівень (3 бали)
12. Порівняйте голонасінні і покритонасінні рослини. Яка група рослин найбільш поширена на Землі?