Контрольна робота за розділом «Пізнаємо природу Землі. Теми 1-4» для учнів 5 класу з курсу «Пізнаємо природу» (інтегрований курс) за модельною навчальною програмою (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), 70 годин (2 год/тиждень).
5 клас, «Пізнаємо природу» (інтегрований курс)
за модельною навчальною програмою
(авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.),
70 годин (2 год/тиждень)
Контрольна робота за розділами «Пізнаємо природу Землі. Теми 1-4»
Рівень1
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (правильна відповідь на одне завдання оцінюється в 0,5 бала, разом 3 бали):
1. Третя від Сонця планета Сонячної системи це:
А) Марс; Б) Земля; В) Венера; Г) Нептун.
2. Тверда оболонка Землі це:
А) гідросфера; Б) літосфера; В) біосфера; Г) атмосфера.
3. Умовні лінії на глобусі або карті, які проведено паралельно екватору і вони вказують на напрям «північ-південь» це:
А) паралелі; Б) меридіани; В) карта; Г) полюси.
4. На фізичній карті гори зображають кольором:
А) зеленим; Б) коричневим; В) синім; Г) жовтим.
5. Об`ємна куляста модель Землі:
А) карта; Б) компас; В) глобус; Г) атлас; Д) план.
6. Корисна копалина чорного кольору, має блиск, тверда, горить, щільна, не прозора. Це -
А) крейда; Б) сірка; В) сіль; Г) кам`яне вугілля.
Рівень 2
Завдання з вибором двох правильних відповідей (правильна відповідь на одне завдання оцінюється в 0,5 бала, разом 2 бали):
7. Гіпотезу про виникнення Землі висували два вчених:
А) Ф.Магеллан; Б) О.Шмідт; В) Х. Колумб; Г) Ж. Бюффон.
8. Ядро Землі поділяється на (виберіть дві відповіді):
А) внутрішнє; Б) зовнішнє; В) глибоке; Г) вулканічне.
9. Обери два варіанти. Зображення місцевості, яке роблять з поверхні землі:
А) фотознімок; Б) план; В) карта; Г) рисунок.
10. Обери два варіанти назв видів масштабу.
А) квадратний; Б) числовий; В) лінійний; Г) віршовий.
Завдання з використанням малюнків (вірна відповідь на одне завдання оцінюється в 1 бал, разом 3 бали):
11. На якому малюнку зображено сад? На малюнку –
12. Що зображено на малюнку?
А) руйнування рівнин; Б) корисні копалини; В) види вивітрювання; Г) утворення гір.
13. Назви, що зображено на малюнку?
А) острів; Б) материк; В) півострів; Г) всі відповіді вірні.
Рівень 3
Завдання на відповідність. До кожного із завдань позначених цифрою, добери правильну відповідь, позначену буквою (вірна відповідь на одне завдання оцінюється в 1 бал, разом 3 бали):
14. Установи відповідність між корисними копалинами та їх назвами:
………………………………
15. Установи відповідність між географічними об`єктами і їх визначеннями.
………………………………
16. Установи відповідність між процесом та його визначенням.
………………………………
Рівень 4
Описове завдання. Вірна відповідь оцінюється в 1 бал.
17. Де міститься прісна вода на Землі? Назви об`єкти. Яке значення води для життя людини?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………