Контрольна робота за творчістю І.Жиленко, І.Калинця та Е.Андієвської

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури для учнів 6 класу за творчістю Ірини Жиленко, Ігоря Калинці та Емми Андієвської. Робота містить завдання тестового характеру(8 завдань), які оцінюються по 1 балу. Та два завдання (оцінюються 2 балами), які потребують розгорнутої відповіді.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗА ТВОРЧІСТЮ  І.ЖИЛЕНКО, І.КАЛИНЦЯ, Е.АНДІЄВСЬКОЇ

І варіант 

1. Що трапилося із Жар-птицею, героїнею вірша І.Жиленко?

А) Вона померла.

 Б) Простудилась.

 В) Загубилась.  

 Г) Її викрали.

2. Означеннями «зелений», «голубий», «ніжно-фіалковий»  лірична героїня вірша І.Жиленко «Підкова» характеризує

а) сніг;         б) літаки;       в) кригу;         г) небо.

 

3.  Підкова, яку загубив Дід Мороз, була (за твором «Підкова»)

а) Золота;            б) Срібна;        в) Смарагдова;            г) Бурштинова.

4. Кого І.Калинець у циклі «Дивосвіт» назвав «королевою темряви»?
а) Стежечку;    б) Блискавку;      в) Веселку;       г) Криничку.

5.  До кого звертається у своїй поезії І. Калинець словами «обережно
не зачепися за камінець, переступи соломку»?

А) Веселки.     Б) Блискавки.     В) Кринички.     Г) Стежечки.

  1.     Ким був хлопчик із «Казки про яян» Е. Андієвської?

А) Пастушком.      Б) Козачком.     В) Наймитом.     Г) Сиротою.

7. У що перетворився дідусь у «Казці про яян»?

А) У діаманти.        Б) У самоцвіти.       В) У перлини.        Г) У золоті злитки.

8. Говорюща риба та рибалка  з казки Е.Андієвської товаришували, тому що

А) обоє любили рибалити;

Б) кожному з них не вистачало співбесідника й друга;

В) так наказала зробити рибалці жінка;

Г) це був хитрий план рибалки.

9. Продовжте речення:

Притча – це …

10. Головна думка твору Е. Андієвської «Казка про Яян» - …..

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗА ТВОРЧІСТЮ  І.ЖИЛЕНКО, І.КАЛИНЦЯ, Е.АНДІЄВСЬКОЇ

ІІ варіант 

1. У поезії І.Жиленко «Підкова» йдеться про підкову, яку:

А) загубив Дід Мороз;                          Б) загубили три білих коня;

 В) намалювала дівчинка;                     Г) почепили над дверима як оберіг.

2. Як, захворівши,  лікується  Жар-птиця ( за однойменною поезією І.Жиленко:

а) п’є мінералку і їсть цукерки;            б) п’є молоко, клює родзинки;     

в) п’є гаряче молоко з медом;               г) п’є ліки, мікстури.

 

3.  Золотій підкові в однойменному вірші І.Жиленко найбільше дивувалися:

а) Сімсот роззяв;                          б) сімсот ґав;      

 в) вісімсот диваків;                      г) сто малюків.

4. Веселка в однойменному вірші  І.Калинця побралася

а) з Котигорошком;                    б) із Сонцем;     

в) із Соняшником;                       г) з Місяченьком.

5.  Які тварини бродять на писанках у «березневім соці» за поезією І. Калинця
А) олені;              Б) лосі;           В) вовки;        Г) лані.

  1.     За якої умови герої твору  «Казка про яян» Е. Андієвської могли вийти з міста?

А) коли заплатять гроші;                                  Б) коли скажуть «ти»                                           В) коли чимось пожертвують;                         Г)коли скажуть чарівне слово.

7. Балакуча риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» покинула свій табун:

А) Тому, що їй хотілося помандрувати;

Б) Тому, що її вигнали інші риби;

В) Тому, що їй не хотілося соромити батьків;

Г) Тому, що вирішила шукати собі пару.

8. Говорюща риба з казки Е.Андієвської потрапила на сковорідку, тому що

А) була необережною й послизнулася;

Б) жінка розсердилася, що хтось може її перебалакати;

В) рибалка не попередив жінку, що його приятель - риба;

Г) рибалка навмисне підманув говорющу рибу.

9. Продовжте речення:

Хорей  – це …

10. Головна думка твору Е. Андієвської «Говорюща риба» - …..

 

 

 

ВІДПОВІДІ:

варіант

1

2

3

4

5

6

7

8

І

б

а

а

б

г

а

б

б

ІІ

а

б

а

в

а

б

б

в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
18296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку