Контрольна робота "Загадково прекрасна і славна давнина України" (частина 2)

Про матеріал
Робота призначена для визначення рівня знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань; розвитку уваги, спритності, точності, послідовності; виховання інтересу до результатів власної праці, старанності, наполегливості. Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
Перегляд файлу

6 клас

Загадково прекрасна і славна давнина України (частина 2)

І варіант

Початковий рівень (за кожне питання — 0,5 б.)

1. Який літературний жанр твору «Євшан-зілля» М. Вороного?


А Балада;

Б поема;

В роман у віршах;

Г співомовка.


2. Євшан-зілля — це:


А різновид полину;

Б дурман;

В каша;

Г назва пісні.


3. У якому літописі згадана половецька легенда?


А Київський літопис;

Б Галицький літопис;

В Полтавський літопис;

Г Галицько-Волинський літопис


4. У якій поемі Т. Шевченка оспівано один зі сміливих морських походів запорожців до берегів султанської Туреччини?


А «Сон»;

Б «Гайдамаки»;

В «Катерина»;

Г «Іван Підкова».


5. Що залишилося після запорожців у полі?


А Могили;

Б сміття;

В пшениця;

Г вороги.


6. Яка пора року зображена у вірші «Мрії» Лесі Українки?


А Зима;

Б осінь;

В весна;

Г літо.


Середній рівень (за кожне питання — 1 б.)

7. Хто є головними героями твору  В. Рутківського  «Джури козака Швайки»?

8. Визначте ідею історичної поеми Т. Шевченка «Іван Підкова».

9. Як називається друга частина роману В. Рутківського «Джури козака Швайки»?

Достатній рівень (за кожне питання — 1,5 б.)

Установіть відповідність.

10. Вкажіть, із яких поетичних творів ці рядки:

  1. А бабка все стояла на дорозі,           а) «Тиша морська»;

Хустинкою торкаючись до сліз.             б) «Як дитиною, бувало…»;

  1. Як би я тепер хотіла                    в) «Думка»;

У мале човенце сісти…                       г) «Іван Підкова»;

  1.  Було колись – в Україні

Ревіли гармати;

Було колись…

11. Вкажіть автора твору:

1. «Тиша морська»                           а) Т.Шевченко;

2. «Забула внучка в баби черевички…»        б) М.Вороний;

3. «Євшан-зілля»                             в) С.Чернелівський;

                                             г) Леся Українка.

Високий рівень (за твір — 3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

А  «Євшан-зілля» — легенда-надія на повернення історичної пам’яті народу».             Б  «Що краще: наполеглива боротьба за щастя чи  нарікання на свою гірку долю?» Поясни свій вибір.

6 клас

Загадково прекрасна і славна давнина України (частина 2)

ІІ варіант

Початковий рівень (за кожне питання — 0,5 б.)

1. Як називається зілля, що допомогло юнакові згадати рідний край?


А  любисток; 

Б  ромашка;    

В  євшан;  

Г  аїр.


2.  «Хто віщує людям долю» в поемі «Євшан-зілля»?


А Володимир Мономах;

Б половецький хан;

В гудець;

Г половецький юнак.


3. Який вірш Т. Шевченка започаткував одну з основних тем його лірики — проблему змагання героя з долею?


А «Іван Підкова»;

Б «Заповіт»;

В «Мені тринадцятий минало…»;

Г «Тече вода в синє море».


4. Який жанр має літературний твір Тараса Шевченка «Іван Підкова»?


А Дума;

Б історична поема;

В історична пісня;

Г балада.


5. Яка країна описана в поемі Тараса Шевченка «Іван Підкова»?


А Росія;

Б Україна;

В Туреччина;

Г Німеччина.


6. Лірична героїня поезії «Мрії» найбільше цінує в людині


А  вроду;

Б  фізичну силу;

В розум;

Г силу духу.

Середній рівень (за кожне питання — 1 б.)

7. Яку назву має столиця Туреччини в поемі «Іван Підкова»?

8. Визначте жанр твору В. Рутківського «Джури козака Швайки».

9. Визначте ідею твору В. Рутківського «Джури козака Швайки».

Достатній рівень (за кожне питання —1,5 б.)

Установіть відповідність.

10. Вкажіть, із яких поетичних творів ці рядки:

1. «Що, болить?» – мене питали,              а) «Євшан-зілля»;

     Але я не признавалась…                 б) «Іван Підкова»;

2. Наче лагідна молитва,                      в) «Думка»;

    Журно пісня та лунає…                   г) «Як дитиною, бувало…»

3.Сидить козак на тім боці, -

   Грає синє море.

11. Вкажіть автора твору:

1. «Джури козака Швайки»   а) Т.Шевченко;

2. «Іван Підкова»                        б) Леся Українка;

3. «Співець»                              в) В. Рутківський;

                                          г) В.Винничинко.

Високий рівень (за твір — 3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

А «Патріотизм та героїчний пафос поезій Т. Шевченка (за вивченими творами)».

Б  «Що краще: наполеглива боротьба за щастя чи  нарікання на свою гірку долю?» Поясни свій вибір.

 

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
5517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку