Контрольна робота "Звичайні дроби"

Про матеріал
Тема. Контрольна робота Мета: - перевірити рівень засвоєння знань з теми «Звичайні дроби»; - розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; - виховувати самостійність, відповідальність. Тип уроку: контроль знань і умінь Хід уроку І. Організаційний момент Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. ІІ. Контрольна робота Варіант 1 Початковий рівень 1. У дробі 4/3 чисельником є... а) 19; б) 17; в) 4; г)3 . 2. Який дріб правильний? а)7/11? б)6/4, в)22/21 3. Який із дробів менший від одиниці? а)34/35? б)6/2, в)32/7 4. Оскільки 7 : 3 = 2 (ост.1), то цілою частиною дробу є... а) 1; б) 2; в) 3; г) 7. 5. Яку частину кілограма становить 1 грам? а) 1/1000; б) 1/100; в) 1/10 6. Виділити цілу частину числа: а) 6/3 ; б)7/2 ; в)231/3 . 7. Петро, Василь і Андрій заробили разом 2048 гривень і розділили їх відповідно до того, як хто працював. Петро одержав зароблених грошей, Василь - решти, а залишок грошей одержав Андрій. Скільки грошей одержав кожний із хлопців? 8. У магазин завезли 560 ц овочів. Першого дня продали усіх овочів, другого - остачі, а третього і четвертого – решту, причому за третій день продали утричі більше овочів, ніж за четвертий. Скільки центнерів овочів продали за третій день? Варіант 2 1. У дробі 2/35 знаменником є... а) 2; б) 35; в) 33; г) 37. 2. Який дріб неправильний? а) 1/2; б) 4/3; в) 5/4; г) 11/10. 3. Який із запропонованих дробів більший від одиниці? а) 5/6; б) 8/7; в)7/8 ; г) 12/12. 4. Оскільки 13 : 5 = 2 (ост.3), то дробовою частиною дробу є... а) 3/5 ; б)13/5 ; в)2/3 ; г)3/2 . 5. Яку частину кілометра становить 1 метр? а) 1/1000 ; б)1/10 ; в)1/100 . . 6. Заводу потрібно було виготовити 595 деталей. Перша бригада виготовила усіх деталей, друга бригада - решти, а третя бригада закінчила роботу. Скільки деталей виготовила третя бригада? 7. Чотири бригади робітників ремонтували шосе на ділянці завдовжки 8400 м. Перша бригада відремонтувала всього шосе, друга - залишку, а третя і четверта – решту, причому третя відремонтувала удвічі більше, ніж четверта. Скільки метрів шосе відремонтувала третя бригада? ІІІ. Підсумок уроку
Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота

Мета:

- перевірити рівень засвоєння знань з теми «Звичайні дроби»;

       - розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді;

- виховувати самостійність, відповідальність.

Тип уроку: контроль знань і умінь

Обладнання:  текст контрольної роботи.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                             Хід уроку

 І. Організаційний момент

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

 ІІ. Контрольна робота

 

Варіант 1

Початковий рівень

  1.         У дробі чисельником є...

        а) 19;         б) 17;        в) ;         г) .

  1.         Який дріб правильний?

       а) ;       б) ;         в) ;         г) .

  1.         Який із запропонованих дробів менший від одиниці?

       а) ;        б) ;        в) ;        г) .

  1.         Оскільки 7 : 3 = 2 (ост.1), то цілою частиною дробу є...

        а) 1;             б) 2;               в) 3;             г) 7.

  1.         Яку частину кілограма становить 1 грам?

        а) ;          б) ;              в) .

6.  Виділити цілу частину числа:

        а) ;       б) ;       в) .

   7. Розмістити в порядку  зростання дроби 

         .

  1.               Петро, Василь і Андрій заробили разом 2048 гривень і розділили їх    відповідно до того, як хто працював. Петро одержав зароблених грошей, Василь - решти, а залишок грошей одержав Андрій. Скільки грошей одержав кожний із хлопців?
  2.               У магазин завезли 560 ц овочів. Першого дня продали усіх овочів, другого - остачі, а третього і четвертого – решту, причому за третій день продали утричі більше овочів, ніж за четвертий. Скільки центнерів овочів продали за третій день?

Варіант 2

  1.               У дробі знаменником є...

           а) 2;         б) 35;        в) 33;         г) 37.

  1.               Який дріб неправильний?

          а);       б);         в);         г).

  1.               Який із запропонованих дробів більший від одиниці?

          а);        б);        в);        г).

  1.               Оскільки 13 : 5 = 2 (ост.3), то дробовою частиною дробу є...

           а) ;             б) ;               в) ;             г) .

5.       Яку частину кілометра становить 1 метр?

           а) ;          б) ;              в) .

6.     Записати у вигляді неправильного дробу числа:

             а) 7;        б) ;       в) .

 7.     Розмістити в порядку  спадання дроби 

        .

8.    Заводу потрібно було виготовити 595 деталей. Перша бригада виготовила усіх деталей, друга бригада - решти, а третя бригада закінчила роботу. Скільки деталей виготовила третя бригада?

9.    Чотири бригади робітників ремонтували шосе на ділянці завдовжки 8400 м. Перша бригада відремонтувала всього шосе, друга - залишку, а третя і четверта – решту, причому третя відремонтувала удвічі більше, ніж четверта. Скільки метрів шосе відремонтувала третя бригада?

 

ІІІ. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого
Переглядів
2130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку