Контрольні роботи з математики для 2 класу

Про матеріал

6 тематичних контрольних робіт з математики, які містять по 6 завдань та 1 - з перевірки сформованості навичок усних обчислень (для двох варіантів) стануть у нагоді вчителям 2 класів.

Перегляд файлу

Контрольна робота 1

І варіант

1. Знайти значення виразів.

89 - 80 + 20 =          75 – 5 + 15 =                             

60 + 4 – 1 =                

2. Розв'язати задачу.

У двох коробках 65 цукерок. У першій коробці 30 цукерок. Скільки цукерок у другій коробці?

3. Вставити такі числа, щоб рівності стали істинними.

45 см = дм см

4. Накреслити відрізок завдовжки 1 дм 1 см.

5. Розв'язати рівняння.

х + 13 = 18

6. Вставити пропущені числа, щоб рівності були правильними.

3 + + 2 = 10

 

 

 

Контрольна робота 1

ІІ варіант

1. Знайти значення виразів.

98 - 90 + 30 =          64 – 4 + 14 =                        

50 + 3 – 1 =               

2. Розв'язати задачу.

Дві білочки знайшли 86 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів. Скільки горіхів знайшла друга білочка?

3. Вставити такі числа, щоб рівності стали істинними.

68 см = дм см

4. Накреслити відрізок завдовжки 1 дм 2 см.

5. Розв'язати рівняння.

50 + х = 66

6. Вставити пропущені числа, щоб рівності були правильними.

8 – 3 - = 2

 

 

 

 

Контрольна робота 2

І варіант

1. Знайди значення виразів.

36 – 20 - 8 =          27 - (5 + 7) =

9 + 6 – 7 =                                      

2. Розв'язажи задачу.

Одна білочка знайшла 7 горішків, а друга – на 4 більше. Скільки грибів знайшли дві білочки?

3. Встав такі числа, щоб рівності стали істинними.

2 доби + 1 год = год

4. Накресли прямокутник зі сторонами 3 см і

2 см. Знайди його периметр.

5. Розв'яжи рівняння.

25 – х = 2

6. Знайди значення фігур.

+ = 6

+ = 5

Відповідь: = ?, = ?.

 

 

Контрольна робота 2

ІІ варіант

1. Знайди значення виразів.

54 – 50 + 8 =          39 - (7 + 7) =                        

17 – 9 + 6 =                               

2. Розв'яжи задачу.

На одній полиці стояло 6 книг,а на другій – на 6 книги більше. Скільки книг на двох полицях?

3. Встав такі числа, щоб рівності стали істинними.

1 рік + 4 міс. = міс.

4. Накресли квадрат зі стороною 3 см. Знайди його периметр.

5. Розв'яжи рівняння.

х – 5 = 31

6. Знайди значення фігур.

+ = 10

+ = 9

Відповідь: = ?, = ?.

 

 

Контрольна робота 3

І варіант

1. Знайди значення виразів.

34 – 5 + 7 =          85 – (7 + 4) =                             

60 + 30 – 8 =                

2. Розв'яжи задачу.

У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?

3. Встав такі числа, щоб рівності стали істинними.

8 дм 8 дм см

4. Накресли два відрізки. Довжина першого – 4 см, а довжина другого – на 3 см більша.

5. Розв'яжи рівняння.

 х - 7 = 38

6. Згрупуй числа 2, 3, 4, 5, 6, 7 у три пари так, щоб суми чисел кожної пари були однакові.

 

 

Контрольна робота 3

ІІ варіант

1. Знайди значення виразів.

34 – (5 + 7) =          85 – 7 + 4 =                        

50 - 10 – 6 =               

2. Розв'яжи задачу.

Мама купила 15 мандаринів. Дочка з′їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?

3. Встав такі числа, щоб рівності стали істинними.

71 см 7 дм см

4. Накресли два відрізки. Довдина першого – 9 см, а довжина другого – на 3 см менша.

5. Розв'яжи рівняння.

35 - х = 8

6. Намалюй у ряд 6 трикутників і квадрат так, щоб ліворуч від квадрата було на 2 трикутники менше, ніж праворуч.

 

Контрольна робота 4

І варіант

1. Знайди значення виразів.

49 – 19 + 7 =        48 – (29 + 18) =                             

58 – (17 + 7) =                

2. Розв'яжи задачу.

У першому класі 34 дитини, а в другому — на 4 дітей менше, ніж у першому, а в третьому — на 9 більше, ніж у другому. Скільки дітей у третьому класі?

3. Порівняй.

1 дм 2 см 30 см

4. Накресли прямокутник довжина якого  5 см, а ширина – на 2 см менша.

5. Знайди значення виразу а – 17 + а, якщо а = 34

6. Задача.

Глибина шахти 92 метри. Щоб дістати дно, з'єднали два троси завдовжки 47 м і 49 м. Скільки метрів троса виявилися зайвими?

 

 

Контрольна робота 4

ІІ варіант

1. Знайди значення виразів.

39 – 20 - 18 =           77 – (36 + 38) =                        

62 – (35 + 5) =               

2. Розв'яжи задачу.

3 першого вулика взяли 27 кг меду, а з другого — на 3 кг більше, ніж з першого, а з третього — на 8 кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика?

3. Порівняй.

4 дм 37 см

4. Накресли прямокутник довжина якого  7 см, а ширина – на 5 см менша.

5. Знайди значення виразу а – 17 + а, якщо а = 19

6. Задача.

Глибина колодязя 40 метрів. Щоб дістати води, з'єднали два ланцюги завдовжки 18 м і 13 м. Скільки метрів ланцюга пе вистачило?

 

 

Контрольна робота 5

І варіант

1. Знайди значення виразів.

(49–22):3=        35+24:3=                             

18:2 + 15:3=                                                 

2. Розв'яжи задачу.

Тато зібрав 9 кошиків яблук по 2 кг кожний. Груш – 5 кг. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?

3. Порівняй.

38 кг 1 ц

4. Накресли прямокутник зі сторонами 4 см і 6 см. Знайди його периметр.

5. Знайти значення виразу 3•а+65, якщо а=8.

6. Задача.

Накресліть два такі відрізки, щоб різниця їх довжин складала  6 см.

 

 

Контрольна робота 5

ІІ варіант

1. Знайди значення виразів.

 (62-48): 2=             71-3∙5=                       

21:3+16:2=               

2. Розв'яжи задачу.

Мама купила 2 кочани капусти по 3 кг кожний. Моркви – 5 кг. Скільки всього кілограмів овочів купила мама?

3. Порівняй.

2 тижні 14 діб

4. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 5 см. Знайди його периметр.

5. Знайди значення виразу а:3+53, якщо а=27.

6. Задача.

Накресліть два такі відрізки, щоб сума їх довжин складала  12 см.

 

 

Контрольна робота 8

І варіант

1. Знайди значення виразів.

 61–27:9=        26-2∙7=                             

 (33+9):6=                                                 

2. Розв'яжи задачу.

У   їдальні  було 40  літрів  соку. На  обід  витратили  6  банок по 3 л кожна. Скільки літрів  соку  залишилось  у  їдальні?

3. Порівняй.

52 к. 1 грн

4. Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр.

5. Знайди значення виразу а•9, якщо а=6.

  6. Порівняй   числа, не знаючи , які  цифри  сховані  за  зірочками.

       3* 6*                              *7 6

 

Контрольна робота 8

ІІ варіант

1. Знайди значення виразів.

 54-49:7=             76-3∙5=                       

(52-28):4=               

2. Розв'яжи задачу.

У   магазині  було 72 кг  яблук. До  обіду  продали  3 ящики  по  8  кг кожен. Скільки  кілограм  яблук  залишилось  у  магазині?

3. Порівняй.

56 см 6 дм

4. Накресли квадрат зі стороною 3 см. Знайди його периметр.

5. Знайди значення виразу а∙6, якщо а=3.

  6. Порівняй   числа, не знаючи , які  цифри  сховані  за  зірочками.

       4* 2*                              9 *5

 

Контрольн робота

 Усні обчислення

І варіант

 

  1. Знайди значення виразів. Запиши результат.

9 · 4 : 6 =                                   (18 + 22) : 5 =

15 : 5 · 8 =                                 4 · (91 – 84) =

 

2. Встав пропущені компоненти арифметичних дій.

    = 54                                   : 8 = 7

    · 7 = 49                                 24 : = 4

 

 

Контрольна робота

 Усні обчислення

ІІ варіант

 

1.Знайди значення виразів. Запиши результат.

6 · 6 : 4 =                                   (25 + 15) : 8 =

18 : 3 · 9 =                                 3 · (72 – 65) =

 

2. Встав пропущені компоненти арифметичних дій.

    · 7 = 56                                   64 : = 8

    9 · = 81                                  : 3 = 9

 

 

 

 

Контрольна робота

 Усні обчислення

І варіант

 

  1. Знайди значення виразів. Запиши результат.

9 · 4 : 6 =                                   (18 + 22) : 5 =

15 : 5 · 8 =                                 4 · (91 – 84) =

 

2. Встав пропущені компоненти арифметичних дій.

    = 54                                   : 8 = 7

    · 7 = 49                                 24 : = 4

 

 

Контрольна робота

 Усні обчислення

ІІ варіант

 

1.Знайди значення виразів. Запиши результат.

6 · 6 : 4 =                                   (25 + 15) : 8 =

18 : 3 · 9 =                                 3 · (72 – 65) =

 

2. Встав пропущені компоненти арифметичних дій.

    · 7 = 56                                   64 : = 8

    9 · = 81                                  : 3 = 9

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 15
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тичина Ірина Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Біловолова Ніна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Христова Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Andrey
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Чилікіна Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Прокопчук Валентина Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  9. Григор'єва Світлана Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Шестаченко Валерия
    дякую за чудовий підбір матеріалу
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  11. Птіцина Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Птіцина Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Омельяненко Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Котенко Олена Іванівна
    Дякую за контродьні.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Шабат Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 12 відгуків
docx
Додано
3 березня 2018
Переглядів
121218
Оцінка розробки
4.8 (15 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку