Корекційно розвиткове заняття в 2 класі Корекція розвитку. Розвиток вміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом. Відгадування загадок. Розвиток уміння скла

Про матеріал
Цей матеріал допоможе вчителю при проведенні корекційниї занять з дітьми з ООП.
Перегляд файлу

Новоосотська філія

КЗ «Олександрівський ліцей № 1»

 

 

Корекційно розвиткове заняття в 2 класі

 Корекція розвитку.

Розвиток вміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом. Відгадування загадок.

           Розвиток уміння складати загадки за опорними словами.

Новости - 3 декабря – Международный день инвалидов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів: Загинайко О.А.

 

Корекційно розвиткове заняття . Корекція розвитку.

 

Тема заняття:

           Розвиток вміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом. Відгадування загадок.

           Розвиток уміння складати загадки за опорними словами.

Мета заняття:

           Створення позитивного емоційного настрою, розвиток комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці. Розвиток пам’яті, мислення, уваги, дрібної моторики.

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи:

Вчити в межах вивченого матеріалу з різних навчальних предметів виділяти ознаки об’єктів.

Обладнання: ілюстрації, картки з опорними словами.

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

1. Вправа привітання

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та

доброзичливості, зняття емоційного напруження.

 

Доброго ранку! Доброго дня!

Треба вітатись чемно щодня

Усмішку людям треба давати

Доброго ранку! – всіх привітати

Хід вправи: Корекційний педагог повідомляє дитині, що радий її бачити та вітається.

Привітання „Кивок”: педагог вітається кивком голови з дитиною, звертаючись на ім’я та словами: „Доброго дня”, дитина відповідає так само.

 

2. Вправа-розминка «Град»

Мета: зняття емоційної та м’язової напруги.

Хід вправи: педагог пропонує дитині пригадати, як іде дощ, а за ним град. Дитина починає разом з педагогом тупотіти то однією,то іншою ногою, імітуючи падання градин. Поступово ритм градин доводиться до дуже швидкого, а потім теж поступово тупіт припиняється.

 

3. Вправа «Мій настій»

Хід вправи: дитині пропонується продовжити речення:

  • якби мій настрій мав колір,то він би був…
  • якби мій настрій міг звучати, то він би звучав, як…
  • як би мій настрій оцінити за 12-бальною шкалою, то він би відповідав такій оцінці…

ІІ. Основна частина

1. Розвиток вміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом.

1.1. Вправа «Знайди спільну ознаку»

Мета: розвиток дії порівняння

-сонце, яблуко, м’яч;

-ківі, трава, жаба;

-автомобіль, голка, ніж;

-троянда, їжак, будяк.

1.2. Вправа «Назви одним словом»

Мета: формування вміння відносити конкретний об’єкт до родини (класу).

а) соловей, грак, іволга – це ...

Корова — Викицитатникб) бджола, мурашка, метелик – це ...

в) козуля, білка, лисиця – це ...

 

2. Відгадування загадок.

 

ЩОБ СМАЖЕНИЙ ПІВЕНЬ НАС НЕ КЛЮВАВ - Вільне життяГолодна — мукає, сита — жує,   

Листя кропиви: властивості, користь і лікування кропивоюВсім дітям молоко дає.   (Корова)

 

Хто нам пісеньку таку

Весь час співа: «Ку-ку-рі-ку!»?  (Півник)   

Огірок Кураж F1 (65585): купити насіння поштою в Україні ...

Картинки красивый снег (35 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку