Коспект-сценарій проведення навчальної гри "Знавці флористики"з предмета Історія флористики

Про матеріал
Подаю конспект-сценарій відкритого заходу у формі навчальної гри брейн-ринг "Знавці флористики" з предмета Історія флористики
Перегляд файлу

                                                                                                                  

Викладач __Денькович Н. А.

Навчальна дисципліна:_Історія флористики.

Вид заняття: комбіноване семінарське заняття

Тривалість заняття:  80 хв. 

Навчальна мета: навчити студентів  виявляти рівень засвоєння  знань з тем курсу «Історія флористики»,  уміння  характеризувати особливості та відмінності різних флористичних стилів, аналізувати різні флористичні форми і тлумачити  поняття і терміни. 

Розвиваюча мета:_  розвивати вміння в студентів орієнтуватися у різних флористичних стилях; сприяти закріпленню знань та умінь, набутих учнями на уроках історії флористики за допомогою інтерактивних методів; розвивати логічне мислення;

 Виховна мета:_ виховувати  уміння в студентів працювати в команді, доброзичливість та тактовність, виховувати в учнів інтерес до вивчення історії флористики, сприяти їхньому  естетичному вихованню;

Міжпредметні зв’язки:

 Забезпечуючі дисципліни: геометрія, історія, історія мистецтв

Забезпечувані дисципліни: фітодизайн, флористика

Наочність: презентація із запитаннями, відео, роз даткові картки з ілюстраціями об’єктів

 

Обладнання: презентації та роздатковий матеріал для вправ  «Відгадай країну» та  «Знайти пазли», матеріал для вправи «Анаграми», наочність для вправи «Знавець ліній»;   дипломи, кольорові сигнальні картки з назвами країн, білі аркуші, маркери, назви станцій, вислови видатних людей, девіз, назва гри, команд.

 

Технічні засоби навчання:  комп’ютер, проектор

 

Рекомендована література

1. Дячук П.В. Флористика. Навчальний посібник для педагогічних університетів. — Умань: ПП Жовтий, 2013. — 182 с.

2. Іванченко Г.П. Основи флористичного дизайну. Конспект лекцій. — Луцьк : ПТУ, Луцького НТУ, 2011. — 46 с.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Добрий день. Для початку перевіримо наявність студентів. Давайте перевіримо чи всі підготувались до заняття і чи повторили матеріал з курсу. Отже розпочнемо нашу гру. Пропоную девізом нашого брейн –рингу  взяти слова «Ми боремось, стараємось і всього добиваємось».            

 

Основні методи та прийоми: контрольно-перевірочна бесіда, практичні роботи різного змісту: «Відгадай країну», «Анаграма», «Знавець ліній»,  «Естет», робота з презентаційним матеріалом, командна робота

 

Назва брейн-рингу: «Знавці історії флористики»

 

Назви команд на власний вибір. Отже капітани вибрали «Троянда» та «Конвалія»

Час проведення гри: 50 хвилин

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

             Запрошуємо команди за робоче місце:

 

             Команда «Троянда»

             Команда «Конвалія»

Капітан -  Маудза Сніжана

Капітан -  Діжак Марія

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 ВИКЛАДАЧ: Сьогодні у нас з вами незвичайний урок,бо він проходить у формі змагання. На даному уроці ми маємо підвести підсумки вивченого нами матеріалу за темами курсу: «Історія флористики».

  Протягом уроку ви зможете показати присутнім, що ви вмієте, що ви знаєте. Отже, наша гра буде складатися з декількох станцій, які  команди повинні пройти та  на яких кожен учасник зможе показати рівень своїх знань, умінь та навичок.

        Бажаю  усім  присутнім  отримати  задоволення  від   сьогоднішнього уроку, а учасникам гри -  високих результатів за підсумковий урок!

                   Досягти гарних результатів під час гри можна лише за умови, якщо всі учасники добре знають правила й дотримуються їх.

 Протягом уроку учні будуть в складі команд змагатися один з одним.

 Командам пропонуються завдання, різні за складністю;

 урок проводиться за участі ведучого ( учитель ), який визначає правильність відповідей;

 капітани команд можуть виставити за роботу на уроці оцінки членам своїх команд, які потім узгодять з вчителем;

 перемагає та команда, яка отримає найбільшу кількість балів.

 граємо дружно й активно.

 відповідає будь-який учасник команди.

 відповідь чітка, конкретна, лаконічна.

 за кожну правильну відповідь — певна сума балів. • наша гра — це наш шанс.

   ІІІ. ГРА «Брейн ринг»

Викладач: Ну от, завзяті гравці, розпочинаєму гру. Отже, переходимо до станцій.

 

Станція І «Відгадай країну».

Кожна правильна відповідь дає 1бал команді. Відповідає кожна  команда, піднімаючи  картку-сигнал з назвою країни, які є на  кожному ігровому столі. Команда, яка першою підняла сигнальну картку і правильно відповіла, отримує додатково 1 бал за швидкість.

 

1.Священна квітка цієї країни – лотос. (Єгипет)

2.Країна, де були Сади Семіраміди. (Шумер)

3.Ця країна винайшла ікебану. (Китай)

4. Країна, де проходить фестиваль тюльпанів. ( Нідерланди )

5. Країна де вперше була видана книга з флористики. (Італія, Рим)

6. Країна, де вперше було виготовлено «ріг достатку» з квіті та овочів. (Греція)

7.Країна, де виконували квіткові композиції у вигляді конуса. (Візантія)

8.Країна, в якій дуже часто використовували вінки, як атрибут переможців (Римська імперія)

9. Країна, де винайшли лінію «Хогарта» (Англія)

10. Країна, де характерним різдвяним атрибутом є «павук» (Україна)

11. Країна, в якій винайшли портбукетницю (Франція)

12.Країна, в якій виготовляли коміри з квітів (Єгипет)

13.Країна, в якій виник «маккартівський» букет (Австрія)

14.В якій країні з’явився термін «бутоньєрка» (Франція)

15.Країна, де в натюрмортах поєднували букети з квітів, фруктів, комах та предметів домашнього побуту (Голандія)

16.  Країна, в якій вперше почали використовувати букети туссі-муссі (Англія)

17.Країна, у якій виготовляють дідух (Україна)

18.Країна, в якій вперше масово почали виготовляти штучні квіти (Англія)

19.Країна в якій з’явився букет «бідермеєр»  (Австрія)

20.В цій країні розвинулось мистецтво бонсай. (Японія).

 

                   Станція ІІ  «Анаграма»

Правила: Максимальна кількість балів – 2 бали. Команда, яка відгадує першою зашифрований флористичний термін чи стиль  - отримує 1 бал і дає  його визначення – ще +1 бал. Якщо команда  не дає відповідь, то право відповідати передається іншій команді

 

ІНРМАОАБ - Морібана

ДОАУМПРП- Помпадур

РБНЬУТОКАЄ - Бутоньєрка

ІРАГЕНЕ- Нагеіре

ХДУХДІ-  Дідух

ЄБІЕРМЕРД- Бідермеєр

ЦГСОУЕ- Согецу

КІНОВ – Вінок

 

                   Станція ІІІ «Знавець ліній»

Правила: викладач показує зображення на екрані. Командам треба  визначити лінійний стиль, в якому виконана композиція 

Максимальна оцінка – 1 бал.

 

  1.       Вертикальна
  2.       Лінія Хогарта або S-подібна
  3.       Обернений півмісяць
  4.       Трикутна
  5.       Віялоподібна
  6.       Паралельна
  7.       Півмісяць
  8.       Горизонтальна
  9.       Паралельна
  10.   L - подібна

 

Станція ІV «Естет»

 

Правила: станція складається з двох етапів. В одному з них на екрані показано зображення, на якому є різні квіти, а паралельно назви квітів. Потрібно з’єднати назву квітки з зображенням. У другому етапі є зображення букетів у різних стилях, а паралельно до них у таблиці назви цих стилів.  які мають відношення до теми  сьогоднішньої гри. Потрібно з’єднати назву стилю з зображенням.  Кожна команда  повинна дати якнайбільше правильних відповідей.

Правильний пазл приносить команді – 1 бал

 

              Станція V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ та виставлення оцінок

 

                Викладач: Отож, на сьогоднішньому уроці ми з вами узагальнили вивчений нами матеріал на попередніх уроках. 

               А тепер настав час оцінювання, перевіримо з вами хто набрав найбільшу кількість заохочувальних балів.

Готуємось БРЕЙН-РИНГУ назвати результати!

 

Підсумки:  1 команда набрала _____ балів, 2 - _______балів.

Команда (називають переможця конкурсу) стала переможцем у нас. І ця грамота призначена для вас!

Тому що здобули перемогу — Змагань наших мету.

А 2 команда отримує подяку за участь, адже ви достойно пройшли гру.

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку