Коспект заняття для дітей дошкільного віку "Всезнайка в гостях у дітей"

Про матеріал
немає нічого кращого ніж вчити дітей самостійно складати розповідь за сюжетною картиною, придумувати події, що передують тим, які відтворені на картині, вміти придумувати продовження їх змісту.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття

Тема: « Всезнайка в гостях у дітей»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Петренко Ю.П.

Тема: «Всезнайка в гостях  у дітей»

Програмовий зміст:

розвиток мовлення: продовжувати вчити дітей самостійно складати розповідь за сюжетною картиною, придумувати події, що передують тим, які відтворені на картині, вміти придумувати продовження їх змісту;

навчання грамоти: удосконалювати вміння складати прості речення з 2 – 6 слів за сюжетними малюнками, вживати поняття «слова – назви», «слова – дії», «слова-ознаки», ділити на склади слова різної структури;

дитина в  соціумі: закріпити знання дітей про рідне місто;

логіко – математичний розвиток: перевірити обсяг знань в вимірюванні сипких речовин, вправляти у називанні поточного місяця, попереднього і наступного, визначати порядок та послідовність пір року, днів тижня, частин доби; розвивати: мислення, мовлення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати: цікавість до занять.

Матеріал: іграшка Всезнайко, портфель, листи із завданнями, схеми речення, сюжетні картини, м’яч, крупа, ложки та тарілки на кожну дитину.

Методи і прийоми: худ.слово, бесіда, показ, пояснення, схвалення, дид/ігри.

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

У нас сьогодні ніби свято

Гостей зібралося багато

Тепер на мене подивіться

І веселенько посміхніться.

Діти, сьогодні в гості до вас завітав Всезнайко. Він хоче перевірити чи готові ви до школи і приготував для вас багато цікавих завдань.

Готові!!!!

(вихователь дістає завдання з портфеля)

ІІ. Основна частина.

Завдання №1 (альбом)

- Як називається наше місто? (Красноград);

- А якщо ми живемо в Краснограді, як називаємось ми? (Красноградці);

- Які визначні місця є в нашому місті? (Більовська фортеця, Краєзнавчий музей, Братська могила, Дошка пошани);

- Яку назву раніше мало наше місто?;

- Яка річка протікає в нашому місті? (Берестова)

- На якій вулиці знаходиться наш садочок?

 (перегляд ілюстрацій «Наше рідне місто – Красноград)

Завдання №2 (гра з м’ячем), (книга)

Гра «Слова – назви», « Слова – дії», « Слова – ознаки»

         стіл;                         сидіти;              білий;

         зошит;                     ходити;             худий;

         олівці;                      говорити;         смачний;

         картина;                   шукати;            холодний;

         телевізор.                 стрибати.         швидкий.

Завдання№3 ( пенал)

Дид/гра : «Поділ слова на склади»

            жук;        ма-ма;       ка-ли-на;       ве-ло-си-пед; 

            рак;         ко-за;        мо-ло-ко;       те-ле-ві-зор;

            мак;         ро-са;        со-ро-ка;        ва-ре-ни-ки;

            ліс;          мо-ва;        ви-со-ко;        пе-ре-ко-ну-ва-ти;

            сон;         си-ла;         зо-зу-ля;         пе-ру-кар-ня.

(спочатку вихователь називає слово, а діти визначають кількість складів у слові, а потім вихователь пропонує дітям самостійно назвати слово з певною кількістю складів)

- Скільки складів у слові мо – ло – ко ? (три);

- Назвіть перший склад? Другий? Третій?

- Назвіть односкладові слова. Двоскладові.

Завдання№4 ( олівець) 

 Дид/гра: «Складання речень за сюжетною картиною»

(вихователь пропонує дітям уважно розглянути сюжетну картину, придумати речення і викласти до нього схему)

Робота за столами

- Скажи своє речення;

- Скільки в ньому слів;

- Яке перше слово, друге, третє?

 Фізкультхвилинка

Завдання№5 (вих. дістає з портфеля пензлик і фарби)

Складання розповіді за сюжетною картиною.

Погляньте, діти яка ситуація трапилася на цій картині

(розгляд картини)

- Хто зображений на картині?

- Як ви вважаєте, що могло статися до цього?

- Що може трапитися  далі?

(міркування дітей)

Завдання №6 Бліцопитування (вих. дістає з портфеля зошит)

- Яка зараз пора року?

- Яка пора року наступна?

- Яка пора року буде після осені? Зими?

- Який зараз місяць?

- Як називався попередній?

- Який місяць буде наступний?

- З кількох частин складається доба?

- Яка зараз частина доби?

- Яка буде потім?

- Скільки днів у тижні?

- Який сьогодні день тижня?

- Який був вчора?

- Який буде завтра?

- Скільки робочих днів?

- Скільки вихідних?

Завдання № 7(вих. дістає з портфеля лінійку)

Вимірювання сипких  речовин.

Всезнайці дуже цікаво чи вмієте ви вимірювати сипкі речовини?

- Чим ми можемо виміряти сипкі речовини? ( умовною міркою).

- Які ви знаєте умовні мірки? (склянка, ложка, чашка, жменя)

-А чому ми не можемо виміряти паличкою, смужкою або лінійкою? (вимірювання довжини, висоти).

Перед вами в стакані крупа, вам потрібно виміряти скільки в стакан помістилось умовних мірок. Умовною мірою у вас буде ложка, ви повинні набирати повну ложку і пересипати її в миску.  Щоб не забути скільки ми насипали будемо кожен раз класти паличку, щоб не збитися з рахунку.

(Вимірювання крупи дітьми)

- Що ми вимірювали?

- Яка була умовна мірка?

- Скільки крупи помістилося у стакані?(сім умовних мірок).

ІІІ. Заключна частина.

- Діти, а що це за речі ми зібрали?

- Для чого вони потрібні?

Діти ви молодці впоралися з усіма завданнями і готові йти до школи.

 

 

 

doc
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку