ТЕЛЕГРАМАСлухав птах на дротах, як гуде телеграф. Потім знявся, закричав: - Телеграму я прийняв!Передав телеграф, щоб ховався кожен птах,Бо із півночі сюди йдуть великі холоди.
Номер слайду 3
Про що розповідається у цьому віршику?По чому передаються телеграми?Хто прийняв телеграму?Про що повідомила вона птаху?Телеграми існують для того, щоб передати якесь термінове важливе повідомлення. Як ви гадаєте, звідки посилають телеграми? Як називається професія людини, яка працює на пошті та приносить телеграми?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 4
ЛИСТОНОША
Номер слайду 5
Що у мене тут? Та схоже,Що і справді листоноша. В дитсадочку нашім був,Сумку тут свою забув. Цікаво, діти, що ж лежить тут, у поштарській сумці? Давайте подивимося разом.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
Що це? (Це – лист). Який лист? (Лист у конверті, він запечатаний. На ньому написані адреси адресата і відправника. Ще на листі наклеєна поштова марка). Дидактична гра «Речі з сумки листоноші»style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 7
Що це? (Це – журнал). Чи знайомий тобі цей журнал, як він називається? (Це дитячий журнал “Пізнайко”. У ньому багато гарних картинок, загадок, оповідання, казки). Дидактична гра «Речі з сумки листоноші»style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
Що це? (Це – посилка). На ній також написана адреса. Посилка запакована у коричневий папір, запечатана печаткою і зав’язана мотузкою. Дидактична гра «Речі з сумки листоноші»style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 9
Що це? (Це – газета). Як ви гадаєте, це газета дитяча чи для дорослих? (Це газета для дітей, тому що вона гарно розмальована, є картинки, великі літери. Газета потрібна для того, щоб дізнаватися про події). Дидактична гра «Речі з сумки листоноші»style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 10
Здається, діти, у сумці ще щось лишилося. Що це, діти?style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 11
Як ми повідомимо про знахідку листоноші? Як ми зателефонуємо? Що потрібно для цього зробити? (Набрати по телефону потрібний номер, назвати себе, пояснити, звідки телефонують та розказати для чого). Як слід розмовляти по телефону? (Увічливо, чемно, не поспішаючи). Які бувають телефони? (Мобільні та стаціонарні. Телефон – це також засіб зв’язку). Для чого він потрібен? (Щоб спілкуватися, розмовляти, повідомляти важливі звістки).style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type