Контрольна робота
з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
за 1 семестр
Варіант І
1. Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці? (1б)
А) спереду, щоб тебе бачив водій автобуса; Б) ззаду, щоб не потрапити під машину, яка їде за автобусом; В) слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу в зазначеному місці.
2. Як слід поводитися в салоні громадського транспорту? (1б)
А) стояти близько до дверей, спираючись на них; Б) пройти ближче до водія і розпитувати про маршрут; В) пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитись чемно;
3. Назвіть типи сприйняття інформації. (2б)
4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію? (2б)
5. Дайте визначення понять: (2б)
Безпека – це ….
Пам’ять – це ….
6. Назвіть шляхи інфікування ВІЛ. (2б)
7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!» (2б)
Контрольна робота за І семестр «Здоров’я, безпека і добробут» 5 клас
Варіант ІІ
1. Як слід поводитися на зупинці громадського транспорту? (1б)
А) не стояти близько до проїзної частини дороги; Б) стояти близько до проїзної частини, щоб першим зайти до салону; В) стояти там, де зручно; Г) чекати на транспорт на проїзній частині дороги;
2. Які складові має здоров’я людини? (1б)
А) фізичну, психічну, соціальну, духовну; Б) фізичну, психічну, соціальну, матеріальну; В) фізичну, психічну, соціальну, духовну, матеріальну;
3. Назвіть види рухової активності. (2б)
4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію? (2б)
5. Дайте визначення понять: (2б)
Небезпека – це …
Увага – це …
6. Напишіть, коли не відбувається інфікування ВІЛ. (2б)
7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»