КР з Здоров'я, безпека та добробут 1 семестр

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр "Здоров'я, безпека і добробут", 5 клас. Є два варіанти. Робота містить завдання з розділів "Вступ. Базові поняття", "Безпека на дорогах", "Уміння вчитися", "Фізичне здоров'я".
Перегляд файлу

Контрольна робота

з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

за 1 семестр

Варіант І

1. Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці?           (1б)

А) спереду, щоб тебе бачив водій автобуса;  Б) ззаду, щоб не потрапити під машину, яка їде за автобусом;  В) слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу в зазначеному місці.

2. Як слід поводитися в салоні громадського транспорту?      (1б)

А) стояти близько до дверей, спираючись на них;  Б) пройти ближче до водія і розпитувати про маршрут;  В) пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитись чемно;

3. Назвіть типи сприйняття інформації.                                      (2б)

4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію?     (2б)

5. Дайте визначення понять:                          (2б)

Безпека – це ….

Пам’ять – це ….

6. Назвіть шляхи інфікування ВІЛ.              (2б)

7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»          (2б)

 

Контрольна робота за І семестр «Здоров’я, безпека і добробут»  5 клас

Варіант ІІ

1. Як слід поводитися на зупинці громадського транспорту?         (1б)

А) не стояти близько до проїзної частини дороги;  Б) стояти близько до проїзної частини, щоб першим зайти до салону; В) стояти там, де зручно; Г) чекати на транспорт на проїзній частині дороги;

2. Які складові має здоров’я людини?                                                   (1б)

А) фізичну, психічну, соціальну, духовну;  Б) фізичну, психічну, соціальну, матеріальну;  В) фізичну, психічну, соціальну, духовну, матеріальну;

3. Назвіть види рухової активності.                                                       (2б)

4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію?            (2б)

5. Дайте визначення понять:                                (2б)

Небезпека – це …

Увага – це …

6. Напишіть, коли не відбувається інфікування ВІЛ.           (2б)

7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»        

 

docx
Додав(-ла)
Капко Дмитро
Додано
4 січня
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку