КРИТЕРІЇ ДЛЯ НУШ ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень для учнів 5-6 класів "Пізнаємо природу"
Перегляд файлу

image

НА 4 БАЛІВ

 

Учень (учениця) з допомогою вчителя, п дручника або робочого зошита в дтворює незначну частину навчального матер алу; дає визначення окремих понять, фрагментарно характеризує явища природи; частково зд йснює фенолог чн спостереження, виконує прост досл ди без опису їх результату.

НА 5 БАЛІВ

 

Учень (учениця) з допомогою вчителя в дтворює значнучастину навчального матер алу на р вн тексту п дручника; дає визначення окремих понять, не пояснюючи їх; зд йснюєфенолог чн спостереження, результати окремих з них заносить до щоденника спостережень, з допомогою вчителя проводить прост досл ди, намагається їх пояснити.

НА 6 БАЛІВ

 

Учень (учениця) самост йно в дтворює частину навчального матер алу на р вн тексту п дручника; з допомогою вчителя в дпов дає на окрем запитання; характеризує явища природи, у в дпов дях допускає помилки; зд йснює фенолог чн спостереження, частково робить записи їх результат в в

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

НА 1 БАЛ

 

Учень (учениця) з допомогою вчителя може розп знати  назвати окрем т ла природи  явищ, має уявлення про предмет, який вивчає.

НА 2 БАЛИ

 

Учень (учениця) з допомогою вчителя  користуючись п дручником або робочим зошитом може знайти необх дн визначення наукових понять.

НА 3 БАЛИ

 

Учень(учениця) з допомогою вчителя або п дручника наводить приклади окремих явищ природи, фрагментарно описує їх, спостер гає за досл дами, що їх виконують нш учн .

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

щоденнику спостережень, з допомогою нших учн в виконує

НА 11 БАЛІВ

 

Учень (учениця) лог чно  повно розкриває вивчений програмовий матер ал; анал зує  розкриває взаємозв'язки м ж живою  неживою природою на основ загальних законом рностей та зображає їх схематично; усв домлює значення охорони навколишнього середовища; ретельно виконує фенолог чн спостереження, робить записи з малюнками, граф ками, проводить досл ди, з ставляє їх результати.

НА 12 БАЛІВ

 

Учень (учениця) виявляє м цн й системн знання

програмового матер алу; виконує фенолог чн спостереження, робить обгрунтован записи, проводить експерименти, обробляє їх результати.

image

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

НА 7  БАЛІВ

 

Учень (учениця) самост йно в дтворює б льшу частину навчального матер алу; в дпов дає на окрем запитання; наводить власн приклади, розкриває властивост т л природи, допускаючи у в дпов дях неточност ; зд йснює фенолог чн спостереження, робить неповн записи в щоденнику спостережень, з допомогою вчителя проводить досл ди, пояснює з окремими неточностями їх суть.

НА 8 БАЛІВ

 

Учень (учениця) самост йно в дтворює навчальний матер ал; в дпов дає на поставлен у п дручнику чи вчителем на уроц запитання, пор внює явища та т ла живої та неживої природи, встановлює в дм нност м ж ними; зд йснює фенолог чн спостереження, виконує досл ди, пояснює їх суть.

НА 9 БАЛІВ

 

Учень (учениця) демонструє достатнє засвоєння навчального матер алу, в дпов дає на запитання; розв'язує стандартн п знавальн вправи; зд йснює фенолог чн спостереження  робить повн записи в щоденнику спостережень, проводить досл ди в школ та вдома, пояснює їх результати.

ВИССОКИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

НА 10 БАЛІВ

 

Учень (учениця) в льно, усв домлено в дтворює матер ал, встановлюючи зв'язки з ран ше вивченим; в льно в дпов дає на запитання; анал зує  розкриває суть явищ природи, узагальнює, систематизує знання на основ вивчених законом рностей та понять; регулярно зд йснює фенолог чн спостереження  робить записи в щоденнику спостережень, проводить досл ди, обґрунтовано пояснює їх результати.


 

pdf
Додав(-ла)
Дворак Тетяна
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку