НА 4 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя, п дручника або робочого зошита в дтворює незначну частину навчального матер алу; дає визначення окремих понять, фрагментарно характеризує явища природи; частково зд йснює фенолог чн спостереження, виконує прост досл ди без опису їх результату. |
НА 5 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя в дтворює значнучастину навчального матер алу на р вн тексту п дручника; дає визначення окремих понять, не пояснюючи їх; зд йснюєфенолог чн спостереження, результати окремих з них заносить до щоденника спостережень, з допомогою вчителя проводить прост досл ди, намагається їх пояснити. |
НА 6 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) самост йно в дтворює частину навчального матер алу на р вн тексту п дручника; з допомогою вчителя в дпов дає на окрем запитання; характеризує явища природи, у в дпов дях допускає помилки; зд йснює фенолог чн спостереження, частково робить записи їх результат в в |
ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
НА 1 БАЛ |
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя може розп знати назвати окрем т ла природи явищ, має уявлення про предмет, який вивчає. |
НА 2 БАЛИ |
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя користуючись п дручником або робочим зошитом може знайти необх дн визначення наукових понять. |
НА 3 БАЛИ |
|
Учень(учениця) з допомогою вчителя або п дручника наводить приклади окремих явищ природи, фрагментарно описує їх, спостер гає за досл дами, що їх виконують нш учн . |
СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
щоденнику спостережень, з допомогою нших учн в виконує |
НА 11 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) лог чно повно розкриває вивчений програмовий матер ал; анал зує розкриває взаємозв'язки м ж живою неживою природою на основ загальних законом рностей та зображає їх схематично; усв домлює значення охорони навколишнього середовища; ретельно виконує фенолог чн спостереження, робить записи з малюнками, граф ками, проводить досл ди, з ставляє їх результати. |
НА 12 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) виявляє м цн й системн знання програмового матер алу; виконує фенолог чн спостереження, робить обгрунтован записи, проводить експерименти, обробляє їх результати. |
НА 7 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) самост йно в дтворює б льшу частину навчального матер алу; в дпов дає на окрем запитання; наводить власн приклади, розкриває властивост т л природи, допускаючи у в дпов дях неточност ; зд йснює фенолог чн спостереження, робить неповн записи в щоденнику спостережень, з допомогою вчителя проводить досл ди, пояснює з окремими неточностями їх суть. |
НА 8 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) самост йно в дтворює навчальний матер ал; в дпов дає на поставлен у п дручнику чи вчителем на уроц запитання, пор внює явища та т ла живої та неживої природи, встановлює в дм нност м ж ними; зд йснює фенолог чн спостереження, виконує досл ди, пояснює їх суть. |
НА 9 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) демонструє достатнє засвоєння навчального матер алу, в дпов дає на запитання; розв'язує стандартн п знавальн вправи; зд йснює фенолог чн спостереження робить повн записи в щоденнику спостережень, проводить досл ди в школ та вдома, пояснює їх результати. |
ВИССОКИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
НА 10 БАЛІВ |
|
Учень (учениця) в льно, усв домлено в дтворює матер ал, встановлюючи зв'язки з ран ше вивченим; в льно в дпов дає на запитання; анал зує розкриває суть явищ природи, узагальнює, систематизує знання на основ вивчених законом рностей та понять; регулярно зд йснює фенолог чн спостереження робить записи в щоденнику спостережень, проводить досл ди, обґрунтовано пояснює їх результати. |