Кросворди можна використати для активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні розділу "Клітинний рівень організації життя" на уроках біології в 10-му класі.
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
3 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
2. Синьо-зелені водорості (ціанобактерії). 3. Зелені пластиди клітин рослин (хлоропласти). 4. Частина цитоплазми (гіалоплазма). 5. Організми, які живляться мертвим органічним субстратом (сапротрофи). 9. Організми, що дихають киснем (аероби) 12. Організми, які живляться готовими органічними речовинами (гетеротрофи) 13. Організми, які приносять один одному користь (симбіонти). |
1. Полісахарид, що входить до складу клітинної стінки рослин (целлюлоза). 6. Організми, що синтезують органічні речовини з неорганічних ( автотрофи). 7. Організми, що не потребують кисню (анаероби). 8. Автотрофні організми, здатні до фотосинтезу (фотосинтетики). 10. Організми, які існують за рахунок хазяїна і шкодять йому (паразити). 11. Належать до прокаріотів (бактерії) 14. Процесс утворення органічних речовин з неорганічних у зелених рослин (фотосинтез). |