Круглий стіл «Кроки до щастя»
Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя»; розглянути:
Хід заняття.
Класний керівник: Доброго дня дорогі діти, шановні вчителі. Я рада вітати вас за круглим столом з такою важливою темою «Кроки до щастя». Прошу Вас долучитися до відвертої розмови, щоб з’ясувати суть поняття «щастя» та як його досягти. Нашу зустріч я хочу розпочати словами матері Терези із її заповіту «Життя – найвища людська цінність»
Життя – це шанс. Скористайся ним!
Життя – це краса. Милуйся нею!
Життя – це обов’язок . Виконай його!
Життя – це мрії. Здійсни їх!
Життя – це гра. Будь гравцем!
Життя – це скарб. Збережи його!
Життя – це любов. Насолоджуйся нею!
Життя – це пісня . Доспівай її!
Життя – це удача. Шукай цю мить!
Життя – таке чудове – бережи його!
Життя твоє – не загуби його!
Бог дарував нам життя, а те, яким воно буде залежить від Вас. Яким Ви бачите своє життя? (Бесіда).
( на дошці записати: життя довге, легке, чесне, порядне, активне, щасливе…)
Щоб дати відповідь на запитання, що таке щастя, я звернулась до словників. Послухайте трактування зі словника Даля.
1. «Щастя»- це стан цілковитого задоволення життям, вияв радості від спілкування з рідними, близькими, успіх , удача».
Що ж кажуть про щастя видатні люди? Зверніть увагу на їх зміст (записи на дошці)
«Джерело щастя – сім я». Макаренко.
«У житті існує тільки одне щастя «Кохати і бути коханою». Жорж Санд.
«Щастя дається тому, хто багато працює». Леонардо до Вінчі.
«Щастя і нещастя приходить з нашої вини». Мен Цзи
«Людина – коваль свого щастя». Народна мудрість
А з фізіологічної точки зору, коли людина має змогу задовільнити свої фізичні, моральні потреби , в кров викидають ся з гіпоталамуса ендорфіни («гормони щастя»), які прискорюють перебіг нервових імпульсів до мозку в центр задоволення, який сприяє пришвидшенню пульсу, тиску, кращому припливу крові до всіх органів, що приводить до бадьорості, радості, покращенню настрою.
2. А що ж думають про щастя учні та працівники нашої школи вирішила дослідити Зінчук Віта. Давайте послухаємо. (Відео і виступ).
3. Робота в групах. (5 хв.)
Складіть модель: 1 група – щасливого дня;
2 група – щасливого вчителя;
3 група – щасливої сім ї.
4. Представлення роботи.
5. Запитання до груп:
- Хто або що може зруйнувати Ваше щастя?
- Які моральні цінності людини принесуть їй щастя?
6. «Людина – коваль свого щастя», так говорить народна мудрість. Я пропоную вам записати на розданих листочках, що ви робите і що будете робити, щоб бути щасливими.
7. Обговорення виконаної роботи.
Підсумовуючи вище сказане, зверніть увагу на ті кроки, які потрібно зробити, щоб бути щасливим. (Презентація Загури Богдана). Дослідники довго думали над тим, як не доклавши зусиль отримати «щастя» і виявили, що підвищує синтез ендорфінів шоколад. Я хочу подарувати вам по шоколадній цукерці для підвищення настрою і побажати вам щастя. Я буду щаслива, якщо комусь із вас знадобляться наші поради.
(звучить пісня «Ми бажаєм щастя Вам»
Куснищанська ЗОШ І-ІІІ ст..
Круглий стіл
«Кроки
до щастя»
Класний керівник:
Костюк Г.А.