Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови у 11 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 10-11 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 10 -11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»»
11 клас
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання додому |
Шкільне життя
|
|||
1 |
|
Важливість освіти. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток діалогічного мовлення |
Вивчити лексику. Написати діалог « Чи важлива освіта сьогодні» |
2 |
|
Освіта та її види. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення І типу |
Підготувати доповідь «Система освіти в Україні» |
3 |
|
Значення освіти для людини та суспільства. Розвиток діалогічного мовлення |
Відповісти на питання вправа 5, с.15. Читати вправу 2, с.16 |
4 |
|
Учнівська автономія у вивчення іноземних мов. Вивчення нових лексичних одиниць. Умовні речення І типу. |
Вивчити лексику. Читати вправа 2,с. 20-21 |
5 |
|
Словники. Умовні речення І типу. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити граматичний матеріал. Доповнити речення вправа 4,с.23. |
6 |
|
Майбутні студенти. Формування лексичних навичок. Розвиток навичок письма. |
Вивчити граматичний матеріал. Обрати правильну відповідь вправа 3, с.26 |
7 |
|
Узгодження часів в умовних реченнях І типу. Умовні речення І типу |
Повторити граматичний матеріал. Скласти власні речення з вживанням І типу умовних речень . Виконати завдання на картках (Група І) |
8 |
|
Підготовка до іспитів. Вивчення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.31. написати діалог «Підготовка до іспитів» |
9 |
|
Складання іспитів. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити граматичний матеріал. Заповнити пропуски вправа 2,с.33 |
10 |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні. Повторення граматичного матеріалу. |
Читати вправа 4, с. 35. Повторити лексику. |
11 |
|
Міжнародні іспити. Робота над проектом. |
Підготувати проект вправа 5, с.37. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |
12 |
|
Способи конспектування. Умовні речення І типу. |
Повторити граматичний матеріал. Читати вправа 1, с.39. |
13 |
|
Сучасний студент. Який він? Умовні речення І типу. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. розповісти «Яким повинен бути сучасний студент» |
14 |
|
Студентське життя. Активізація лексики. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення |
Повторити лексику. Написати діалог на тему «Як я уявляю своє студентське життя» |
15 |
|
Я-майбутній студент. Контрольна робота з письма по темі «Шкільне життя» |
Повторити вивчене з теми. |
Робота і професії
|
|||
16 |
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Введення нового лексичного матеріалу. Умовні речення ІІ типу |
Вивчити лексику. Читати вправа 2, с.44 |
17 |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. Повторення граматичного матеріалу. |
Повторити лексику. Підготуватись до обговорення вправа 7, с.48 |
18 |
|
Професійні уміння і здатності людини. Розвиток навичок монологічного мовлення Умовні речення ІІ типу. |
Повторити граматичний матеріал. Вибрати правильну відповідь вправа 1, с.51. |
19 |
|
Вимоги працедавців. Умовні речення ІІ типу. Розвиток навичок письма. |
Повторити граматичний матеріал. Доповнити пропуски вправа 1, с.53. |
20 |
|
Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова. Розвиток монологічного мовлення. |
Розповісти про свою майбутню професію. Вивчити граматичний матеріал |
21 |
|
Навчання за кордоном. Повторення І та ІІ типу умовних речень. Розвиток навичок читання |
Читати вправа 4, с.55. Виконати завдання на картках (Група І) |
22 |
|
Переваги та недоліки навчання за кордоном. Формування лексичних навичок. Удосконалення навичок монологічного мовлення |
Написати розповідь про недоліки навчання за кордоном . Повторити лексику |
23 |
|
Майбутня професія. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити лексику. Підготувати презентацію на тему «Майбутня професія» |
24 |
|
Працевлаштування. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Доповнити речення вправа 3, с.57 |
25 |
|
Служби працевлаштування. Активізація лексики. Умовні речення. Розвиток навичок письма |
Написати 10 речень. Вивчити граматичний матеріал |
26 |
|
Проблема першого робочого місця. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення ІІІ типу |
Вивчити лексику. Читати вправа 5, с.59. Вибрати правильну відповідь вправа 2, с.60 |
27 |
|
Навчання після школи. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма |
Підготуватись до обговорення вправа 6, с.63 |
28 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». Розвиток монологічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Підготувати проект «Академічна відпустка» |
29 |
|
Навчання за кордоном. Контрольна робота з усного мовлення з теми «Робота і професіі» |
Повторити вивчене з теми. |
Я, моя сім′я, друзі |
|||
30 |
|
Мій вільний час. Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Підготувати розповідь «Як я проводжу свій вільний час». Вивчити граматичний матеріал |
31 |
|
Сім’я. Стосунки з батьками. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання. |
Вивчити лексику. Розповісти про свої стосунки з батьками. |
32 |
|
Проблема батьків і дітей. Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок говоріння |
Написати діалог « Проблема батьків і дітей». Повторити граматичний матеріал |
33 |
|
Конфлікти в сім′ ї та шляхи їх подолання. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма. |
Розповісти про конфлікти в сім′ї . Написати речення вживаючи ІІІ умовний тип вправа 3, с.81 |
34 |
|
Сімейні стосунки між підлітками і батьками. Введення нових лексичних одиниць. Повторення умовних речень І та ІІ типу. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.83.підготувати діалог на тему «Стосунки з батьками» |
35 |
|
Сімейні стосунки між підлітками і батьками. Розвиток навичок читання |
Виконати завдання в зошиті |
36 |
|
Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 2, с. 86 |
37 |
|
Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Формування лексичних та граматичних навичок |
Доповнити речення вправа 1, с.89. Вивчити граматичний матеріал. Виконати завдання на картках(Група І) |
38 |
|
Ідеальна сім′я. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок говоріння. |
Розповісти чи існують зараз ідеальні сім′ї . Повторити лексику. |
39 |
|
Чи існують зараз ідеальні сім′ї ? Умовні речення. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Повторити граматичний матеріал. Написати твір на тему «Якою повинна бути ідеальна сім′я» |
40 |
|
Написання офіційного листа. Розвиток навичок читання. |
Прочитати ситуацію і написати листа вправа 6, с.97. |
41 |
|
Моя родина. Контрольна робота з читання з теми «Я, моя сім′я , друзі» |
Повторити вивчене з теми |
Культура харчування |
|||
42 |
|
Система громадського харчування. Пряма мова. Введення нових лексичних одиниць. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.102. |
43 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Активізація лексичних одиниць. Пряма мова. Розвиток навичок говоріння. |
Повторити граматичний матеріал Доповнити текст вправа 3, с.107. |
44 |
|
Як правильно харчуватись? Пряма мова. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. Перетворити речення в непряму мову вправа 2, с.108. |
45 |
|
Вегетаріанство . Пряма мова. Розвиток навичок читання |
Підготувати розповідь «Моє ставлення до вегетаріанців». Повторити граматичний матеріал |
46 |
|
Здоровий спосіб харчування. Непряма мова. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. Читати вправу 5, с.110 |
47 |
|
Харчування за межами дому. Непряма мова. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Написати речення |
48 |
|
Відвідування кафе. Введення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу. |
Вивчити лексику. Написати діалог « В кафе». |
49 |
|
Відвідування ресторану. Формування лексичних навичок. Пряма мова |
Вивчити лексику. Заповнити таблицю вправа 4b с. 113 |
50 |
|
Меню. Замовлення страв. Повторення граматичного матеріалу: непряма мова. |
Підготувати проект вправа 5, с. 116. Повторити лексику. |
51 |
|
Зарубіжна кухня. Вивчення нового граматичного матеріалу : пасив. |
Вивчити граматичний матеріал. Відповісти на питання вправа 5 b, с.120. Підготуватись до обговорення вправа 6, с.120 |
52 |
|
Повторення вивченого матеріалу за І семестр |
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
53 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Підготуватись до контрольної роботи з читання |
54 |
|
Контроль навичок читання |
Повторити лексику. Виконати завдання на картках (Група І) |
55 |
|
Контроль навичок письма |
Повторити теми з усного мовлення |
56 |
|
Контроль навичок усного мовлення |
Повторити вивчене з теми. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |