Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр 2021-2022 навчального року у 5-В класі (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2013. 3 години на тиждень)
Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:
Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:
Англійська мова (5-й рік навчання): підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.Д.Карпюк – Київ: Генеза, 2016
Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:
Класи |
5 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи: |
4 |
4 |
аудіювання |
1 |
1 |
читання |
1 |
1 |
письма |
1 |
1 |
говоріння |
1 |
1 |
Графік
проведення контрольних робіт
Клас |
Дата |
Вид контролю |
Примітки |
5 - А
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
№ п/п
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||
«Свята і традиції» |
|||||||||
48 |
|
Все про мою родину |
Parents, children Child, aunt, uncle, nephew, niece |
Who is this? This is my…. |
Ex. 4, p.89 |
Ex. 2, p.90 |
Ex. 1, p.88 Ex. 3, p.89
|
Ex. 2, p.89 |
Ex. 2, p.89 |
49 |
|
Близнюки |
Burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet Pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
He works as a... |
Ex. 1, p.92 Ex. 3, p. 92 Ex. 4, p. 93
|
Ex. 1, p.90 |
Ex. 3, p.91 |
Ex. 4, p.91 |
Ex. 4, p. 93 |
50 |
|
Близнюки |
Computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer
|
Present Continuous |
Ex. 5, p. 94 Ex. 6, p. 94 |
Ex. 1, p. 96 |
Ex. 2, p. 97 Ex. 3, p. 97 |
Ex. 1, p. 95 |
Ex. 1, p. 97 Ex. 2, p. 97 |
51 |
|
Яблучний день |
Carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry Bone, health, skin, healthy, be rich in, skip a meal
|
Present Continuous |
Ex. 3, p. 99 Ex. 1, p. 100 |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 1, p. 98(b) Ex. 2, p. 98 |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, p. 101 |
52 |
|
Англійські традиції |
Повторення ЛО |
Present Continuous |
Ex. 4, p. 101 |
Ex. 2, p. 103(b) |
Ex. 3, p. 103
|
Ex. 5, p. 102 Ex. 2, p. 102 Ex. 4, p. 104
|
Ex. 5, p. 104 |
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||
53 |
|
Їжа. Злічувані, незлічувані іменники |
Many/Much Some/Any |
Cauntables/ Uncountables
How much does it cost? It is … hryvnias.
|
|
Ex. 1, p. 105 Ex. 2, p. 105 |
Ex. 3, p. 106 Ex. 4, p. 106 Ex. 1, p. 107 |
Ex. 5, p. 107 |
Ex. 3, p. 108 Ex. 1, p. 109 |
54 |
|
Їжа. Повинен/ не повинен |
To clean up, to look like, delicious, tasty, after, before, Make a mess, never mind
|
Must/ must not |
Ex. 1, p. 110 |
|
Ex. 4, p. 108 Ex. 1, p. 111
|
Ex. 1, p. 112 |
Ex. 4, p. 113 |
55 |
|
Бабусині історії |
Attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, be afraid of, be scared
|
Past Simple 2 form of the verb |
Ex. 2, p. 122 |
Ex. 2, p. 122 |
Ex. 1, p. 122 Ex. 3, p. 123 |
Ex. 5, p. 124 Ex. 6, p. 124 |
Ex. 5 , p. 125 |
56 |
|
Казки нашого дитинства |
Childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split
|
Past Simple 2 form of the verb |
Ex. 2, p. 130 |
Ex. 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
Ex. 4, p. 131 |
Ex. 1, p. 131 |
57 |
|
Казки нашого дитинства. Повторення |
Повторення ЛО |
Повторення Past Simple Present Continuous
|
Ex. 4, p. 132 |
Ex. 5, p. 133 |
Ex. 1, p. 132 Ex. 2, p. 132 |
Ex. 3, p. 132
|
Повторення ЛО Card work |
58 |
|
Самостійна робота з теми «Свята і традиції» |
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||
«Природа. Одяг» |
|||||||||
59 |
|
Прогноз погоди |
Foggy, cloudy, windy, rainy, wet, sunny, warm, the North, the East, the West, the South |
Словотвір, утворення прикметників від іменників + y |
Ex. 2, p. 140 Ex. 3, p. 141 |
Ex. 1, p. 140 |
Ex. 2 p. 140 |
Ex. 3, p. 141 |
Вивчити ЛО Ex. 1(a), p. 141 |
60 |
|
Погодні умови |
Centigrade, degree, forecast, expect, report |
It’s + adjective/ noun |
Ex. 3(a), p. 143 |
Ex. 1, p. 145 |
Ex. 3 (b), p. 143 |
Ex. 1, p. 144 |
Вивчити нові ЛО Ex. 2, p. 144 |
61 |
|
Зима в Англії |
Climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside |
Кількісні числівники |
Ex. 1, p. 145 Ex. 3, p. 146 |
Ex. 2, p. 145 Ex. 5, p. 147 |
Ex. 3, p. 146 |
Ex. 4, p. 146 |
Ex. 1, p. 147 Ex. 2 p. 147 |
62 |
|
Зимові канікули |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
Правила транслітерації |
Ex. 5, p. 147 |
Ex. 3, p. 148 |
Ex. 6, p. 150 |
Ex. 1, p. 150 |
Вивчити ЛО, Ex. 4, p. 149 |
63 |
|
Писемне продукування: електронний лист |
Now, at the moment, today |
Present Continuous |
Ex. 2, p. 151 |
|
Ex. 1, p. 152 |
Ex. 2a, p. 151 |
Ex. 2 (b), p. 151 |
64 |
|
Погода і одяг |
Skirt, T-shirt, coat, scarf, boots, dress, belt, sweater |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex. 2, p. 152 |
|
Ex. 4, p. 153 |
Ex. 3, p. 153 Ex. 4 (b), p. 153 |
Ex. 2, p. 152 |
65 |
|
Збираємося до школи |
Event, size, enjoy, try on, finally, be in a harry, go back, fashion, borrow, light |
Вживання мовленнєвого зразка “When it is … I put on …” |
Ex. 2, p. 154 |
Ex. 2, p. 156 Ex. 3, p. 156
|
Ex. 4, p. 155 |
Ex. 4, p. 156 |
Вивчити ЛО, Ex. 4, p. 156 |
66 |
|
Мій улюблений одяг |
Повторення вивчених ЛО |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex. 5, p. 158 |
Ex. 5, p. 158 |
Ex. 1, p. 157 Ex. 2, p. 157 Ex. 3, p. 157 Ex. 4, p. 158 |
Ex. 1, p. 159 |
Повторити вивчені ЛО Ex. 2, p. 159 |
67 |
|
Вибір одягу залежно від погодних умов |
Повторення вивчених ЛО |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex. 6, p. 159 dialogues |
Ex. 5, p. 158 |
|
Ex. 2, p. 160 |
Повторити вивчені ЛО Ex. 3, p. 160 |
68 |
|
Одяг моєї родини |
Повторення вивчених ЛО |
|
Ex. 2, p. 160 |
|
Ex. 1, p. 160 Ex. 3, p. 160 Ex. 4, p. 161 |
Ex. 1, p. 159 Ex. 6, p. 161 |
Повторити вивчені ЛО Ex. 5, p. 161 |
69 |
|
Самостійна робота з теми «Природа. Одяг» |
«Відпочинок і дозвілля» |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||||
70 |
|
Усна взаємодія за темою «Активний відпочинок» |
Fish, sunbathe Swim Ski Play football camp |
Мовленнєвий зразок go + Ving ст. ст. 163 |
Ex. 1, p. 162 Ex. 4, p. 163 |
|
Ex. 1, p. 164 |
Ex. 3, p. 163 |
Вивч. ЛО (1 гр.), впр. 2, 162-163 |
||
71 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Види відпочинку» |
Activity, countryside shelter brave comfortable cosy sick skilful |
To go + V-ing |
Ex. 4а, p. 166 |
|
Ex. 2, p. 164-165 |
Ex. 3, p. 165 |
Повт вивч. ЛО (1 гр.), впр. 4б, ст. 166 |
||
72 |
|
Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Минулі канікули: пригоди» |
Cabin, waterproof, plant
|
Was/were Wasn’t/weren’t ст. 166
|
Ex. 1, p. 166 E |
Why, what, where, when, whose, which Ex. 2, p. 168 |
Ex. 4, p. 168 |
Ex. 2, p. 167 |
Скласти діалог, повт типи питань |
||
73 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Улюблений вид відпочинку Кеті» |
Маркери минулого простого часу last ago, yesterday |
прийменники місця in, at, ст. 167 |
Ex. 3, p. 169 |
Ex. 2, p. 168 |
Ex. 4, p. 166 |
Ex. 6, p. 169 |
Скласти розповідь за темою «Мій улюблений відпочинок», повт вивч. стр-ри |
||
74 |
|
Усне продукування за темою «Мій улюблений відпочинок
|
ст. 166 прийменники місця in, at, ст. 167 |
Was/were Wasn’t/weren’t
|
Ex. 5, p. 169
|
Ex. 4, p. 169 Ex. 6, p. 169 |
Ex. 1, p. 168 |
Ex. 4, p. 168 Ex. 5, p. 168 Ex. 3, p. 169 |
Повт. розповідь за темою, вивч. ЛО |
||
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||||
75 |
|
Писемне продукування за темою «Відпочинок з сім’єю» |
|
Present Continuous |
Ex. 1, p. 170 |
|
|
Ex. 1, p. 171 |
Повт. тему «Види відпочинку» |
||
76 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Краса природи» |
Rainy, warmer hot, longer thunderstorms, shade, thunder season, fall, cool, flood, fly,
|
There is/are |
Ex. 1, p. 172 Ex. 3, p. 173 |
|
Ex. 2, p. 172 |
|
Впр. 4, ст. 173, повт. правила у зошиті |
||
77 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Пори року» |
Berry, nest, to blossom, to blow, mild |
Verb to be, Present Simple |
Ex. 1, p. 174 Ex. 3, p. 174 |
Ex. 2, p. 174 Ex. 5, p. 175 |
Ex. 5, p. 175 |
Ex. 2, p. 176 |
Впр. 4, 175, повт. назви місяців |
||
78 |
|
Усна взаємодія за темою «Турбота про природу» |
Snow, warm, umbrellas, cold, rainy, dry |
Modal verbs must, should |
Ex. 5, p. 179 Ex. 8, p. 179 |
Ex. 3, p. 177 |
Ex. 4, p. 178 |
Ex. 2, p. 177 |
Скласти діалог, повт впр. 3, ст. 176 |
||
79 |
|
Продукування навичок зорового сприймання «Велетень - егоїст» |
A giant, |
Past Simple |
Ex. 2, p. 181 |
Ex. 1, p. 180-181 |
Ex. 1, p. 180-181 |
Ex. 3, p. 181 |
Повт. вивч. ЛО і структури |
||
80 |
|
Самостійно робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
Самостійна робота з теми |
Повт. тему «Пори року» |
||
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||||
81 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «У селі» |
Crossroad, library, square, traffic, traffic light, train station, modern, opposite |
One million, five million |
Ex. 1-2, p. 184 Ex. 6, p. 186 |
|
Ex. 5, p. 185 |
Ex. 6, p. 186 (write the correct statements) |
Вивч. ЛО (1гр.), написати розповідь про своє місто |
||
82 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорож визначними місцями» |
Guide, science museum, to look for, underground |
Prepositions by, on |
Ex. 3, p. 188 |
Ex. 1, p. 186-187, Ex. 4, p. 189 |
Ex. 2, p. 188 |
Ex. 5, p. 189 |
Повт. вивчені ЛО, впр. 4, ст. 189 |
||
83 |
|
Усна взаємодія за темою «Подорож по місту» |
Turn right/left cross the road, go straight ahead, take bus number |
How to get to…? Which bus you should take to get to …? |
Ex. 1, p. 189-190, Ex. 2б, p. 191
|
|
Ex. 2, p. 190-191 Ex. 4a, p. 192 |
Ex. 5a, p. 192 |
Ex. 2, p. 193, повт. вивч. стр-ри |
||
84 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Подорож до Великої Британії» |
Cross, kingdom, to unite, to consist of be situated |
|
Ex. 1, p. 194 Ex. 3, p. 195 |
|
Ex. 2, p. 194 |
|
Ex. 6, p. 197 (письмово), вивч. ЛО (1 гр.) |
||
85 |
|
Використання теперішнього доконаного часу в усній взаємодії за темою «Країни, які відвідав Джон» |
|
Неправильні дієслова, the Present Perfect Tense p. 197-199 |
Ex. 2, p. 198 |
Ex. 1-2, p. 200-201 |
Ex. 3a, p. 199 |
Ex. 1, p. 198 |
Ex. 4, p. 199, повт. правила в зошиті |
||
86 |
|
Усна взаємодія за темою «Моя уявна подорож» |
Custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist, to explore, to imagine, strange |
|
Ex. 1, p. 203 Ex. 2, p. 203-204 |
|
Ex. 3, p. 205 |
Ex. 4, p. 206 |
Повт. розповідь «Моє містечко», вивч нові ЛО |
||
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
||||||
87 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Візит до України» |
Independence, territory, ancient, foreign, independent, national |
To be in the Present Simple, To have got |
Ex. 1, p. 210 |
|
Ex. 4, p. 212 |
Ex. 2, p. 211 Ex. 3, p. 211 |
Ex. 6, p. 213, повт. вивч. стр-ри |
||
88 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Свята і традиції в Україні» |
Region, be famous for, be proud of |
The Present Continuous Tense |
Ex. 5, p. 212-213 |
Ex. 2, p. 214 Ex. 5, p. 216 |
Ex. 5(b), p. 213
|
Ex. 6, p. 213 |
Ex. 6, p. 213 |
||
89 |
|
Використання минулого простого та теперішнього доконаного часів в усній взаємодії за темою «Поради мандрівникам в Україні» |
|
|
Ex. 3, p. 215 |
Ex. 2, p. 214 |
Ex. 1, p. 214 |
Ex. 3, p. 215 Ex. 4, p. 215 |
Write a card on any holiday |
||
90 |
|
Усне продукування за темою «Подорож Україною» |
National, ancient, talented, language, to symbolize, advice, agency, dish, trip |
The Past Simple, The Present Perfect tense p. 216 |
Ex. 1, p. 216
|
Ex. 5, p. 216 |
Ex. 5, p. 217 |
Ex. 2, p. 217 Ex. 3, p. 217 |
|
||
91 |
|
Самостійна робота за темою «Подорож» |
|||||||||
92 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||
93 |
|
Контроль читання |
|||||||||
94 |
|
Контроль письма |
|||||||||
95 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||
96 |
|
Робота над помилками в контрольних роботах |
|||||||||
97 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Плани на літо» |
Actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on |
Неправильні дієслова |
Ex. 1, p. 224 Ex. 3, p. 226 |
|
Ex. 2, p. 224-225 |
|
Повт. тему «Види відпочинку» |
||
98 |
|
Використання майбутнього простого часу в усній взаємодії за темою «Мої майбутні канікули» |
|
The Future Simple Tense p. 227, стр-ра to be going to do smth |
Ex. 1-2, p. 227 |
|
Ex. 3, p. 228 |
Ex. 6, p. 229 |
Повт. тему «Мій улюблений відпочинок» |
||
99 |
|
Усне продукування за темою «За що я люблю літо» |
|
|
Ex. 4-5, p. 231 Ex. 1, p. 232 |
Ex. 1-2, p.230 Ex. 5, p. 231 |
|
Ex. 1, p. 234 |
Повт. тему «Пори року»
|
||
100 |
|
Робота з картками. Майбутній час |
|
|
|
|
|
|
Cards |
||
101 |
|
Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати доповіді «Визначні місця України» |
||
102 |
|
Проектна робота «Визначні місця України» |
|
|
|
|
Presentations |
|
|
||
103 |
|
Grammar cards |
|
Prepositions
|
|
|
|
Card work |
|
||
104 |
|
Grammar cards |
|
Modal verbs |
|
|
|
Card work |
|
||
105 |
|
Мої плани на літо
|
|
Future Simple |
|
|
Dialogue speech |
|
|
||