ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
5 клас
Англійська мова
за підручником «Prepare 1» (автор Joanna Kosta, Melanie Williams. Видавництво «Лінгвіст» Київ – 2022 )
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Інструктаж з ТБ. Розділ 0. В класі. Вступ. Особисті дані. |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.Знає правопис імен, числівників, днів тижня. Розрізняє вказівні займенники these-those, this-that, артиклі a/an.
|
Представлення себе. Алфавіт, числівники, вік. Дні тижня. |
|
Речі навколо нас. Опис речей. Речі в класній кімнаті, кольори. Артиклі a/an. |
|
День народження. Створення опитування. Вказівні займенники these-those, this-that. |
|
Розділ 1. Все про мене. Я і моє оточення. Особисті речі. Присвійні прикметники. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження. Прийменники My, his, her, your; to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях.
|
Я і моє оточення. Тo be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях. |
|
Країни та національності. Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
|
Національності. Тo be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях. |
|
Розділ 2. Моя сім’я. Відповіді на запитання про сім’ю. |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. Може описати почуття і стани. To be – короткі відповіді. Читає короткі тексти про країни Вчиться передбачати інформацію в тексті. Дізнається про нові факти. |
Сім’я. Бесіда про членів родини. Присвійні прикметники. Присвійний відмінок. |
|
Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій. |
|
Вираження почуттів. To be – короткі відповіді. |
|
Культура. Великобританія. Англомовні країни. Розвиток навичок читання. |
|
Великобританія. Англомовні країни і національності Welsh, Irish, Scottish, English. |
|
Культура. Україна. Розвиток навичок читання. |
|
Україна. Розмова про улюблені міста України. Назви визначних місць. |
|
|
|
Розділ 3. Мій дім. Кімнати. Розповідь про місце проживання. |
Може назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window. Може розповісти про свої персональні речі в кімнаті. Може описати картинку – розповісти, що в сумці. Скласти список речей відповідно до картинки. Може скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on. |
|
Моя кімната. Опис власної кімнати і речей в ній. Стверджувальні речення з have got. |
|
Розділ 4. Мої речі. Опис вмісту шкільної сумки. Заперечне речення з have got. |
Може описати картинку – розповісти, що в сумці. Скласти список речей відповідно до картинки. Може скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
Складання списку. Мої речі. Порядок прикметників для однорідних означень. |
|
Опис речей. Опис власності. Питання і короткі відповіді з have got. |
|
|
|
|
|
Розділ 5. Що ти вмієш робити? Вільний час. Заняття і уміння. |
Може прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim. Може назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth. Prepositions: in, on,behind, under. Може вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.
|
Вільний час. Модальне дієслово сan – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
|
Частини тіла. Гумовий хлопчик. Розвиток навичок читання. Прийменники місця. |
|
Що ти можеш? Бесіда про можливості і таланти. |
|
Розділ 6. Час розваг! Вечірка. Харчування. Складаємо список продуктів. |
Може назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes. Може визначити і називати час за зазначеною інформацію в запрошенні. Може написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. Prepositions: on, at, from, until. Може поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури the American flag a parade,fireworksa, barbecue,turkey,pumpkin, pie,burgers, corn on the cob, sweet potatoes, pecan pie. Може розповісти про свята і визначні дати. |
Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Займенники some/any. |
|
Запрошення на вечірку. Визначення часу і місця проведення події. Прийменники місця. |
|
Культура. Свята в США. Розвиток навичок читання. |
|
Свята в США. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
Культура. Свята в Україні. Розвиток навичок читання. |
|
Свята в Україні. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
Розділ 7. Мій день. Опис щоденних справ. |
Сприймає інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. Може розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. Present Simple стверджувальні речення. Може назвати час за годинником і сприйняти на слух. It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … Можуть розповісти про стандартні щоденні справи. Present Simple – заперечні речення. |
Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення. |
|
Годинник. Час за годинником в контексті розпорядку. |
|
Мій бразильський блог. Виконання лексичних вправ. Present Simple заперечні речення. |
|
|
|
Розділ 8. В школі. Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ. |
Може вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
Улюблені шкільні предмети. Present Simple питання і відповіді. Короткі відповіді. |
|
|
Може визначати значення багатозначних слів з контексту. Може задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. Вимова Wh- questions. |
|
|
Види шкіл. Багатозначні слова. Виконання тренувальних вправ. |
|
Шкільні звички. Спеціальні запитання. |
|
|
|
Може називати види спорту і активностей. Like – стверджувальні і заперечні речення. Може визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. Може написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them. |
|
Розділ 9. Почуваємось добре. Спорт. Види спорту і активностей. |
|
Спорт. Улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. Дієслово Like. |
|
Здоров’я. Запитайте в лікаря… Що корисно чи не корисно для здоров’я. |
|
Розділ 10. Речі, які ми робимо. Хоббі. Розповідь про гуртки. |
Може розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). Може описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. Може розповісти, як допомагають по дому. Make/do. Може написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. Present continuous для запитань. Правопис ing |
Хоббі. Present Сontinuous для стверджувальних і заперечних речень. |
|
Хатні справи. Бесіда про домашні обов’язки. Дієслова make/do. |
|
Домашні справи. Present Сontinuous для запитань. Правопис -ing. |
|
Семестрова контрольна (діагностична) робота |
|
|
|