КТП 5 клас Prepare сімейна форма навчання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класу на І семестр за підручником Prepare (сімейна форма навчання)
Перегляд файлу

 ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

5  клас

Англійська мова

 

за підручником «Prepare 1» (автор Joanna Kosta, Melanie Williams. Видавництво «Лінгвіст» Київ – 2022   )

 

Зміст

навчального матеріалу

Примітка

Інструктаж з ТБ. Розділ 0. В класі. Вступ. Особисті дані.

Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.Знає правопис імен, числівників, днів тижня. Розрізняє вказівні займенники these-those, this-that, артиклі a/an.

 

Представлення себе. Алфавіт, числівники, вік. Дні тижня.

Речі навколо нас. Опис речей. Речі в класній кімнаті, кольори. Артиклі a/an.

День народження.  Створення опитування. Вказівні займенники these-those, this-that.

Розділ 1. Все про мене. Я і моє оточення. Особисті речі. Присвійні прикметники.

Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження. Прийменники My, his, her, your;

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях.

 

Я і моє оточення. Тo be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях.

Країни та національності. Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

Національності. Тo be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях.

Розділ 2. Моя сім’я. Відповіді на запитання про сім’ю.

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. Може описати почуття і стани. To be – короткі відповіді. Читає короткі тексти про країни

Вчиться передбачати інформацію в тексті. Дізнається про нові факти.

Сім’я. Бесіда про членів родини. Присвійні прикметники. Присвійний відмінок.

Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій.

Вираження почуттів. To be – короткі відповіді.

Культура. Великобританія. Англомовні країни. Розвиток навичок читання.

Великобританія. Англомовні країни і національності Welsh, Irish, Scottish, English.

Культура. Україна. Розвиток навичок читання.

Україна. Розмова про улюблені міста України. Назви визначних місць.

 

Розділ 3. Мій дім. Кімнати. Розповідь про місце проживання.

Може назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window. Може розповісти про свої персональні речі в кімнаті. Може описати картинку – розповісти, що в сумці. Скласти список речей відповідно до картинки. Може  скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

 

 

 

Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on.

Моя кімната. Опис власної кімнати і речей в ній. Стверджувальні речення з have got.

Розділ 4. Мої речі. Опис вмісту шкільної сумки. Заперечне речення з have got.

Може описати картинку – розповісти, що в сумці. Скласти список речей відповідно до картинки. Може  скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

Складання списку. Мої речі. Порядок прикметників для однорідних означень.

Опис речей. Опис власності. Питання і короткі відповіді з have got.

 

 

Розділ 5. Що ти вмієш робити? Вільний час. Заняття і уміння.

Може прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim. Може назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth. Prepositions: in, on,behind, under. Може вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

 

Вільний час. Модальне дієслово сan – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

Частини тіла. Гумовий хлопчик. Розвиток навичок читання. Прийменники місця.

Що ти можеш? Бесіда про можливості і таланти.

Розділ 6. Час розваг! Вечірка. Харчування. Складаємо список продуктів.

Може назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes. Може визначити і називати час за зазначеною інформацію в запрошенні. Може написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. Prepositions: on, at, from, until. Може поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури the American flag a parade,fireworksa, barbecue,turkey,pumpkin, pie,burgers, corn on the cob, sweet potatoes, pecan pie. Може розповісти про свята і визначні дати.

Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Займенники some/any.

Запрошення на вечірку. Визначення часу і місця проведення події. Прийменники місця.

Культура. Свята в США. Розвиток навичок читання.

Свята в США. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

Культура. Свята в Україні. Розвиток навичок читання.

Свята в Україні. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

Розділ 7. Мій день. Опис щоденних справ.

Сприймає інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. Може розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. Present Simple стверджувальні речення. Може назвати час за годинником і сприйняти на слух. It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … Можуть розповісти про стандартні щоденні справи. Present Simple – заперечні речення.

Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення.

Годинник. Час за годинником в контексті розпорядку.

Мій бразильський блог. Виконання лексичних вправ. Present Simple заперечні речення.

 

Розділ 8. В школі. Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ.

 

Може вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

Улюблені шкільні предмети. Present Simple питання і відповіді. Короткі відповіді.

 

Може визначати значення багатозначних слів з контексту. Може задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. Вимова Wh- questions.

 

Види шкіл. Багатозначні слова. Виконання тренувальних вправ.

Шкільні звички. Спеціальні запитання.

 

Може називати види спорту і активностей. Like – стверджувальні і заперечні речення.  Може визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. Може написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them.

Розділ 9. Почуваємось добре. Спорт. Види спорту і активностей.

Спорт. Улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. Дієслово Like.

Здоров’я. Запитайте в лікаря… Що корисно чи не корисно для здоров’я.

Розділ 10. Речі, які ми робимо. Хоббі. Розповідь про гуртки.

Може розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). Може описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. Може розповісти, як допомагають по дому. Make/do. Може написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. Present continuous для запитань.

Правопис ing

Хоббі. Present Сontinuous для стверджувальних і заперечних речень.

Хатні справи. Бесіда про домашні обов’язки. Дієслова make/do.

Домашні справи. Present Сontinuous для запитань. Правопис -ing.

Семестрова контрольна (діагностична) робота

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2023
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку