Нова Українська Школа
Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі (3 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К. Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2023 – 144 с.
“Modern World”
49 |
5a. Computer parts. Складові комп’ютера. |
Впр.1, стор.56 |
Future be going to (affirmative, negative, questions) (p.57) |
Впр.4A, B, стор.57 [e], [J] |
Стор.55 Впр.5A, стор.57 |
Впр.2A, B, стор.56 |
Впр.3, стор.57 |
Впр.5B, стор.57 |
|
50 |
5a. Computer parts. Складові комп’ютера. Виконання вправ. |
Впр.1, стор.56 |
|
Впр.4A, B, стор.57 [e], [J] |
Стор.55 Впр.5A, стор.57 |
Впр.2A, B, стор.56 |
Впр.3, стор.57 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5a. |
|
51 |
5b. Gadgets. Ґаджети. Інноваційні технології. |
Впр.1, стор.58 |
Future will (p.59) |
Впр.4, стор.59 |
Впр.5A, B, стор.59 |
Впр.2A, B, стор.58 |
Впр.3, стор.59 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5b. |
|
52 |
5c. Recycling. Переробка відходів. |
Впр.1A, B, стор.60 |
must – have to |
|
Впр.4, стор.61 |
Впр.2A, B, стор.60, 61. |
Впр.3, стор.61 |
Впр.5, стор.61 |
|
53 |
5d. Animal protections. Захист тварин. |
Впр.1, стор.62 |
Conditional sentences Type 1 (p.63). |
Впр.4A, B, стор.63 |
Впр.5, стор.63 |
Впр.2A, B, стор.62-63 |
|
Впр.3, стор.63 |
|
54 |
5e. Invitation to an environmental event. Захист довкілля. |
|
|
Впр.2A, B, стор.64 |
Впр.1, стор.64 Впр.3B, стор.65 |
Впр.3A, стор.64 Впр.3C, стор.65 |
|
Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 5e. |
|
55 |
Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London. |
|
|
|
|
Впр.A, стор.66 Впр.B, стор.66 |
|
Стор.66 Project. |
|
56 |
Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London. |
|
|
|
|
Впр.A, стор.66 Впр.B, стор.66 |
|
Стор.66 Project. |
|
57 |
Діагностична робота за темою “Modern World”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Healthy Life |
|||||||||
58 |
6a. Healthy food. Здорова та корисна їжа. |
|
How much…? How many …? Much, many, a |
Впр.3, стор.69
|
Стор.67 Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69
|
Впр.1A, B стор.68
|
Впр.2, стор.69
|
Впр.4C, стор.69
|
|
59 |
6a. Healthy food. Здорова та корисна їжа. |
|
How much…? How many …? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little (p.69) |
Впр.3, стор.69
|
Стор.67 Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69
|
Впр.1A, B стор.68
|
Впр.2, стор.69
|
Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 6a. |
|
60 |
6b. Ailments and illnesses. Хвороби і захворювання. |
Впр.1, стор.70
|
The verb should (p.71) |
Впр.4, стор.71
|
Впр.5, стор.71
|
Впр.2A, B, стор.70
|
Впр.3, стор.71
|
Wordlist, стор. 141-142, вивчити лексику розділу 6b. |
|
61 |
Мій улюблений спортсмен. Читання тексту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
6c. General facts about sports. Загальні факти про спорт. |
Впр.1, стор.72 Впр.3, стор.73
|
Question tags (p.73) |
|
Впр.5, стор.73
|
Впр.2A, B, стор.73
|
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6c. |
|
63 |
6d. Football. Футбол. |
Впр.1, стор.74
|
|
Впр.3, стор.75
|
Впр.4A, стор.72
|
Впр.2A, B, стор.75
|
|
Впр.4B, стор.75
|
|
64 |
6d. Football. Футбол. |
Впр.1, стор.74
|
|
Впр.3, стор.75
|
Впр.4A, стор.72
|
Впр.2A, B, стор.75
|
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6d. |
|
65 |
Виконання вправ. Написання тексту « Мій улюблений вид спорту» |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
6e. Get active! Активний відпочинок. |
Впр.1A, B, стор.76
|
|
Впр.2A, B, стор.76
|
Впр.3A, B стор.77
|
Впр.3A, стор.76
|
Впр.3C, стор.77
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6e. |
|
67 |
Song 3. Пісня “Where did it all go wrong?” |
|
|
Стор.78 |
|
Стор.78 |
|
Стор.78 вивчити пісню. |
|
68
69 |
CLIL 3. PE. Ice Hockey. Предметно-мовне інтегроване навчання. Фізична культура.
Хокей на льоду. Виконання вправ на тему. |
Впр.A, B, стор.108 |
Впр.C, D, E, стор.108 |
|
Впр.F, стор.108
|
|
|
Стор.108 “Now I Can …” |
|
70 |
Діагностична робота за темою “Healthy Life”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teen Life |
|||||||||
71 |
7a. TV programmes. Телепрограми. |
Впр.1, стор.80
|
Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81) |
|
Стор.79 Впр.4, стор.81 Впр.5B, стор.81
|
Впр.2A, B, стор.80, 81
|
Впр.3, стор.81
|
Впр.5A, стор.81
|
|
72 |
7a. TV programmes. Телепрограми. |
Впр.1, стор.80
|
Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81) |
|
Стор.79 Впр.4, стор.81 Впр.5B, стор.81
|
Впр.2A, B, стор.80, 81
|
Впр.3, стор.81
|
Wordlist, стор. 142, 143, вивчити лексику розділу 7a. |
|
73 |
7b. Music. Музичні вподобання. |
Впр.1, стор.82
|
Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83) |
Впр.4, стор.83
|
Впр.5, стор.83
|
Впр.2A, B, стор.82, 83
|
Впр.3, стор.83
|
Виконати завдання на картках. |
|
74 |
7b. Music. Музичні вподобання. |
Впр.1, стор.82
|
Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83) |
Впр.4, стор.83
|
Впр.5, стор.83
|
Впр.2A, B, стор.82, 83
|
Впр.3, стор.83
|
Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7b. |
|
75 |
7c. Messages. Спілкування у месенджерах. |
Впр.2, стор.84
|
Present Perfect Simple: How long?, for, since (p.85) |
Впр.4 A, B, стор.83 [V], [H] Впр.5 A, B, стор.85 |
|
Впр.1A, B, C стор.84
|
Впр.3, стор.85
|
Впр.6, стор.85
|
|
76 |
7d. Going Shopping. Типи магазинів. Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу. |
Впр.1A, B, стор.86 Впр.4, стор.87
|
Too, enough One, ones |
|
Впр.5, стор.87
|
Впр.2 A, B, стор.87
|
Впр.3, стор.87
|
Виконати завдання на картках.
|
|
77
|
7e. Teen problems. Проблеми підлітків.
|
Впр.1 A, B, стор.88
|
Possessive Pronouns. Possessive Case – Whose…? (p.88) |
|
Впр.3B, стор.89 Впр.3C, стор.89
|
Впр.3A, стор.89 Впр.3D, стор.89
|
Впр.2, стор.88
|
Впр.3E, стор.89
|
|
78 |
7e. Teen problems. Проблеми підлітків. |
Впр.1 A, B, стор.88
|
Possessive Pronouns. Possessive Case – Whose…? (p.88) |
|
Впр.3B, стор.89 Впр.3C, стор.89
|
Впр.3A, стор.89 Впр.3D, стор.89
|
Впр.2, стор.88
|
Wordlist, стор. 143, 144, вивчити лексику розділу 7e. |
|
79 |
Culture Page 4. Popular Musicals. Популярні мюзикли. |
|
|
Стор.90 |
|
Стор.90 |
Стор.90 |
Стор.90 Project |
|
80 |
Culture Page 4. Popular Musicals. Популярні мюзикли. |
|
|
Стор.90 |
|
Стор.90 |
Стор.90 |
Стор.90 Project |
|
81 |
Діагностична робота за темою “Teen Life”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fame |
|||||||||
82 |
8a. In the headlines. Популярність підлітків. |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 |
8a. In the headlines. Популярність підлітків. |
Впр.2, стор.93
|
Relative Pronouns: who, which, that (defining relative clause, non-defining relative clauses) (p.93) |
Впр.4, стор.93
|
Стор.91 Впр.5, стор.93
|
Впр.1 A, B, C, стор.92
|
Впр.3, стор.93
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8a. |
|
84 |
8b. Performing on the stage. Виступ на сцені. Почуття. |
Впр.1, стор.94
|
So, Either (p.95) |
Впр.4, стор.95
|
Впр.5, стор.95
|
Впр.2 A, B, стор.94, 95
|
Впр.3, стор.95
|
Виконати завдання на картках. |
|
85 |
8b. Performing on the stage. Виступ на сцені. Почуття. |
Впр.1, стор.94
|
So, Either (p.95) |
Впр.4, стор.95
|
Впр.5, стор.95
|
Впр.2 A, B, стор.94, 95
|
Впр.3, стор.95
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8b. |
|
86 |
Видання в Україні. Газети та журнали. |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 |
8c. The Press. Періодичні видання. |
Впр.2, стор.97
|
Present Simple Passive (p.97) |
Впр.4 A, B, стор.97
|
Впр.5 A, стор.95
|
Впр.1 A, B, стор.97
|
Впр.3, стор.97
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8c. |
|
88 |
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
89 |
8d. The Oscars. Кінонагороди. |
|
Past Simple Passive (p.99) |
Впр.3, стор.97 silent letters.
|
Впр.4A, стор.99
|
Впр.1 A, B, стор.98
|
Впр.2, стор.97
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8d. |
|
90 |
8e. Films to watch. Улюблені фільми. |
Впр.1, стор.100
|
|
|
|
Впр.2A, стор.100
|
Впр.2B, стор.101 Впр.2C, стор.101 |
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8e. |
|
91 |
Song 4. Пісня “Superstar”. |
|
|
Стор.102 |
|
Стор.102 |
|
Стор.102 вивчити пісню. |
|
92 |
Музика в моєму житті. Виконання вправ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93
94 |
CLIL. Music. Musical Instrument Families. Предметно-мовне інтегроване навчання. Музика. Музичні інструменти.
Музика. Музичні інструменти. Виконання вправ.
|
Впр.B, стор.116
|
|
|
Впр.A, стор.116 Впр.D, стор.116 Впр.E, стор.116
|
Впр.C, стор.116
|
|
Стор.116 Project |
|
95
96 |
Culture page for Ukraine Традиції харчування в Україні і у світі.
Традиції харчування в Україні. Відомі страви України.
|
|
|
Впр.A, стор.111
|
Впр.A, стор.111 Впр.B, стор.111
|
Впр.A, стор.111
|
|
Стор.111 Project |
|
97
98
99
100 |
Culture page for Ukraine 2. Kyiv and London. Київ та Лондон.
Цікаві та відомі місця. Київ ,Лондон. Виконання вправ Узагальнення матеріалу. Підготовка до діагностичної роботи.
Діагностична робота за темою “Fame”.
|
|
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112 Впр.B, стор.112
|
|
Стор.112 Project |
|
101 |
Діагностичнана робота з аудіювання. Тренувальні вправи “Listening. |
|
|
Listening Test |
|
|
|
|
|
102 |
Діагностичнана робота з говоріння. Тренувальні вправи “Speaking. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
|
|
103 |
Діагностичнана робота з читання. Тренувальні вправи “Reading. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
|
104 |
Діагностична робота з письма. Тренувальні вправи “Writing. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
|
|
105 |
Узагальнення за рік. Повторення тем . |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про відпочинок влітку. |
|
Погоджено
Заступник директора з НВР
__________ Наталія ОВОДЕНКО
_____ _____________ 2024 р.