КТП 7 клас 1 семестр

Про матеріал
за підручником для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім «Освіта» 2018 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 7 клас Чумак 2020 підручникКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

7 клас

3-й рік навчання

 

( за підручником  для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2018)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 1: шкільне життя ( La vie scolaire)

1

 

Громадянська

відповідальність

Як проходять літні канікули?

Ex.12 p.10

L'interrogation directe: trois manieres de poser une question

Ex.4 p.6

Au bord de la mer, à la champagne, à la montagne, à l'etranger, en colonie, un séjour, en voiture, en avion, en bateau, en car, à cheval, à vélo

Ex.1-2 p.5

p.9

Ex.9 p.8

Ex.7 p.8

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють вживати нові Л.О у діалогах, писати листи до іноземних друзів, знають граматичні правила, розказують про шкільні будні, ознайомлені з систему освіти у Франції.

 

Ex.13 p.10

(письмово)

2

 

Мої літні канікули

Ex.12 p.10

L'interrogation directe: trois manieres de poser une question

Ex.5 p.6

Quel transport préféres-tu pour au ……?

Quel transport préféres-tu pour aller à   ……?

Pour aller dans ….. quell transport préféres-tu?

 

Ex.10-11 p.9

p.9

Texte 1

Ex.8 p.8

Ex.14 p.10 (усно)

3

 

Проблеми учнів при навчанні

Ex.10 p.15

Les mots de temps au passé

Ex.4 p.12

Je n'ai pas eu le temps, j'ai envie de faire le prombléme, je me débrouille bien en physique (en chimie), je suis nul(-le) en.. je me considere comme un (е), bon(-ne) eleve

Ex.1-2 p.12

p.15

Ex.7 p.14

Ex.3 p.12

Ex.11 p.15

(письмово)

4

 

Як допомагати учням у проблемах?

Ex.10 p.15

Les mots de temps au passé

Ex.5 p.12

Tu as fait ton devoir?

On va faire ensemble le problem de mathématiques?

Tu ne vas pas manger?

Ex.8-9 p.14

p.15

Texte 1

Ex.6 p.13

Ex.12 p.16

(письмово)

5

 

Найкращі та найгірші уроки для учнів?

Ex.10 p.21

Réussir

II groupe

Ex.4 p.18

La recreation, le cours, en cours, le leçons

Ex.1-3 p.17

p.19

Ex.13 p.22

Ex.6 p.20

Ex.11 p.22

(письмово)

6

 

Шкільна система у Франції

Ex.10 p.21

Réussir

II groupe

Ex.5 p.18

l'école élémentaire, primaire, collége, le lycée

Ex.8-9 p.17

p.19

Ex.13 p.22

Ex.7 p.20

Ex.12 p.22

(усно)

7

 

Тривалість

Ex.9 p.27

Pronoms y

Ex.4 p.24

La fréquence, jamais, rerement, parfois, souvent, d'habitude, aujourd'hui, toujours, de temps en temps 

Ex.1-3 p.23

p.26

Texte 1

 

Ex.10 p.27

(письмово)

8

 

 

Позашкільні заняття

Ex.9 p.27

Pronoms y

Ex.5 p.24

Chorale, danse classique, l'atalier de couture, l'école de musique, la peinture

 

 

 

Ex.7-8 p.27

Ex.6 p.25

Texte 1

 

Ex.11 p.27

(усно)

9

 

 

Твір-розповідь:

«Шкільні дні учнів»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати розповідь

Тема 2: Дозвілля та відпочинок (les loisirs et le repos)

10

 

Здоров'я тт. безпека

Літні олімпійські ігри

Ex.9 p.34

Pronoms en

Ex.4 p.30

Athlétisme, badminton, baseball, basketball, boxe anglaise, canoe-kayak, ceclisme, escrime, football, golf, gymnastique, handball, judo, natation, rugby, taekwondo, tennis, tennis de table, volleyball

Ex.1-3 p.29

p.33

 

Ex.6 p.32

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учні вміють використовувати нові лексичні засоби у реченнях, давати відповідь на запитання стосовно спорту, писати поради про здоров'я, обирають свій улюблений спорт, розрізняють людські якості, використовують нові набуті граматичні знання

Ex.10 p.34

(письмово)

11

 

Зимові олімпійські ігри. Категорії спорту

Ex.9 p.34

Pronoms en

Ex.5 p.31

Biathlon, bobsleigh,curling, hockey sur glace, luge, patinage, skeleton et ski, la discipline, le respect des autres, le controle et la confiance en soi, la force, souplesse

Ex.7-8 p.34

p.33

Texte 1

 

Ex.11 p.34

(усно)

12

 

Поради для здоров'я

Ex.8 p.40

Faire de

Jouer à

Ex.3 p.36

Prendre l'ascenseur, monter l'escalier, descendre l'escalier,

Aller à l'école à pied, bouger à plusiers, c'est sympa, descendre du bus un arret plus tot et terminer en marchant, promener son chien

Ex.1-2 p.35

p.39

 

Ex.5 p.39

Ex.9 p.40

(усно)

13

 

Як обрати свій спорт?

Ex.8 p.40

Faire de

Jouer à

Ex.4 p.37

Quel sport choisir?

Je choisi …..

Ex.6-7 p.39

p.39

Texte 1

 

Ex.10 p.40

(усно)

14

 

Хороші якості людини

Хто такий «справжній друг»?

Ex.9 p.44

l'expression de l'obligation

Devoir

Ex.4 p.42

Gentil(ille), genereux(euse), pret à aider, present dans les moments difficiles, à l'écoute

Ex.1-2 p.41

p.43

Ex.3 p.41

Ex.6 p.43

Ex.10 p.45

(усно)

15

 

 

Як спорт впливає на здоров'я?

Нетрадиційні заняття спортом у Франції

Ex.9 p.50

Article partitif

Ex.4 p.47

l'endurance, l'esprit d'équipe, la discipline, l'esprit, la concentration, des bons reflexes, la volonte de gagner, l'énergie physique

Ex.1-2 p.46

Ex.7-8 p.49

p.48

Ex.3 p.46

Texte 1

Ex.6 p.48

Ex.10 p.50

(письмово)

16

 

 

Твір-розповідь:

«Спорт у житті»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати розповідь

Тема 3: Покупки (Les achats)

17

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Хлібний магазин. Відомі французькі круасани.

Ex.11 p.57

Article indefini

La forme negarive

Ex.4 p.55

 

La boulangerie, patisserie, un boulanger, un patissier, une boulangere, une patissiere, un pain au chocolat, un pain, un gateau, une brioche, une tarte, une baguette, des viennoiseries

Ex.1-2 p.52

Ex.8-9 p.56

 

Ex.7 p.55

Texte 1

Ex.5 p.53

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учні вміють вживати вивчену лексику в межі теми, використовувати в реченнях нові граматичні структури, складають діалог по ситуаціях, пишуть пропозиції та порівняння покупок.

Ex.13 p.57

(усно)

18

 

Супермаркет

Ex.9 p.63

Expression des quantites

Ex.4 p.59

Supermarche, je voudrais, il me faudrait, est-ce que je peux avoir...donnez-moi...s'il vous plait, la cremerie, la cinfiserie, la boucherie, la charcuterie, la rayon des boissons, le rayon

Ex.1-2 p.58

Ex.7-8 p.62

p.61

Ex.10 p.63

Ex.5 p.60

Ex.11 p.63

(усно)

19

 

Відділ одягу. Модні бренди

Ex.9 p.69

Future proche

Aller + infinitive

La farme negative

La locution restrective ne..que

Ex.4 p.66

Les vetements, une chemise à manches courtes, une chemise rayee, une jupe à carreaux, un pantalon à fleurs, un pull, un pull à capuche, une robe, un cardigan, essayer,  quelle taille portex-vous?quelle taille portes- tu? Je porte de ….

Ex.1-2 p.64

Ex.7-8 p.58

Ex.10 p.69

Texte 1

Ex.5 p.67

Ex.11 p.69

(усно)

20

 

Ціна. Гроші

Ex.9 p.74

La comparaison

Plus… que,

Beaucoup plus …que,

moins .. que, beaucoup moins ..que, aussi...que,

le meme,

la meme,

c'est pareil, c'est indentique

Ex.3 p.71

C'est combien, s'il vous plait?

Ça fait combine?

Ça coute combine?

Combien cela coute-t-il?

Quell est le prix de…?

Vous pourriez me dire le prix de…?

Les cerises sont à combien?

Ce pantalon fait combine?

Je voudrais savoir quell est le prix du billet, s'il vous plait?

l'argent, la monnaie, une piece, c'est cher, c'est bon marche

Ex.1-2 p.70

Ex.7-8 p.74

Ex.11 p.75

Texte 1

Ex.5 p.72

Ex.10 p.75

(усно)

21

 

Твір-розповідь:

«Я і покупки»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати розповідь

Тема 4: На голодний шлунок, і наука не іде (Bien manger pour bien étudier)

22

 

Здоров'я тт. безпека

Зернові продукти. Сухі овочі.

Ex.8 p.81

Impératif

Verbes du II groupe

Fournir

Grossir

Ex.3 p.78

Les féculents, les aliments céréaliers, pain, farine, pates, riz, les légumes secs, haricots, lentiles, feves, les pommes de terre

Ex.1-2 p.77

Ex.6-7 p.81

Ex.9 p.81

Texte 1

Ex.5 p.80

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

Учні вміють відрізняти продукти по групам, вживати вивчену лексику, знають як треба накривати на стіл, розуміють користь продуктів, використовують граматичні структури в даній темі

Ex.10 p.81

(письмово)

23

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

24

 

Смак продуктів

Ex.9 p.86

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Ex.4 p.83

La citron est acide, le miel est sucre, le poisson est sale, le café est amer

Ex.1-2 p.82

p.85

 

Ex.6 p.84

Ex.10 p.86

(усно)

25

 

Контроль читання (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

26

 

Користь продуктів

Ex.9 p.86

La place des adjectifs qualificatifs

Avant le nom

Ex.5 p.83

Tu prends du thé avec ……?

Tu prends du café avec ..

Ex.7-8 p.85

p.85

Texte 1

 

Ex.11 p.86

(письмово)

27

 

 

Контроль письма (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Г.С та Л.О

28

 

Столові прибори

Ex.8 p.91

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Avant le nom

Ex.4 p.88

Mettre la table, une nappe, les assiettes creuses, les assiettes plates, les cuilleres, les couteaux, les verres, servir, une tasse

 

Ex.1-2 p.87

p.90

 

Ex.5 p.90

Ex.9 p.91

(письмово)

29

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

30

 

Накривати на стіл

Ex.8 p.91

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Avant le nom

Ex.3 p.88

Qui met la table dans ta famille?

Sais-tu mettre la table?

Ex.6-7 p.91

Р.90

Texte 1

 

Ex.10 p.91

(усно)

31

 

Твір-розповідь:

«Я люблю готувати»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

32

 

 

Повторення вивченої теми:

На голодний шлунок, і наука не іде

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

33

 

 

Підсумок I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
2103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку