Календарно-тематичне планування
з французької мови
7 клас
3-й рік навчання
( за підручником для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім «Освіта» 2018)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: шкільне життя ( La vie scolaire) |
|||||||||||||
1 |
|
Як проходять літні канікули? |
Ex.12 p.10 |
L'interrogation directe: trois manieres de poser une question Ex.4 p.6 |
Au bord de la mer, à la champagne, à la montagne, à l'etranger, en colonie, un séjour, en voiture, en avion, en bateau, en car, à cheval, à vélo |
Ex.1-2 p.5 |
p.9 |
Ex.9 p.8 |
Ex.7 p.8 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють вживати нові Л.О у діалогах, писати листи до іноземних друзів, знають граматичні правила, розказують про шкільні будні, ознайомлені з систему освіти у Франції.
|
Ex.13 p.10 (письмово) |
||
2 |
|
Мої літні канікули |
Ex.12 p.10 |
L'interrogation directe: trois manieres de poser une question Ex.5 p.6 |
Quel transport préféres-tu pour au ……? Quel transport préféres-tu pour aller à ……? Pour aller dans ….. quell transport préféres-tu?
|
Ex.10-11 p.9 |
p.9 |
Texte 1 |
Ex.8 p.8 |
Ex.14 p.10 (усно) |
|||
3 |
|
Проблеми учнів при навчанні |
Ex.10 p.15 |
Les mots de temps au passé Ex.4 p.12 |
Je n'ai pas eu le temps, j'ai envie de faire le prombléme, je me débrouille bien en physique (en chimie), je suis nul(-le) en.. je me considere comme un (е), bon(-ne) eleve |
Ex.1-2 p.12 |
p.15 |
Ex.7 p.14 |
Ex.3 p.12 |
Ex.11 p.15 (письмово) |
|||
4 |
|
Як допомагати учням у проблемах? |
Ex.10 p.15 |
Les mots de temps au passé Ex.5 p.12 |
Tu as fait ton devoir? On va faire ensemble le problem de mathématiques? Tu ne vas pas manger? |
Ex.8-9 p.14 |
p.15 |
Texte 1 |
Ex.6 p.13 |
Ex.12 p.16 (письмово) |
|||
5 |
|
Найкращі та найгірші уроки для учнів? |
Ex.10 p.21 |
Réussir II groupe Ex.4 p.18 |
La recreation, le cours, en cours, le leçons |
Ex.1-3 p.17 |
p.19 |
Ex.13 p.22 |
Ex.6 p.20 |
Ex.11 p.22 (письмово) |
|||
6 |
|
Шкільна система у Франції |
Ex.10 p.21 |
Réussir II groupe Ex.5 p.18 |
l'école élémentaire, primaire, collége, le lycée |
Ex.8-9 p.17 |
p.19 |
Ex.13 p.22 |
Ex.7 p.20 |
Ex.12 p.22 (усно) |
|||
7 |
|
Тривалість |
Ex.9 p.27 |
Pronoms y Ex.4 p.24 |
La fréquence, jamais, rerement, parfois, souvent, d'habitude, aujourd'hui, toujours, de temps en temps |
Ex.1-3 p.23 |
p.26 |
Texte 1 |
|
Ex.10 p.27 (письмово) |
|||
8
|
|
Позашкільні заняття |
Ex.9 p.27 |
Pronoms y Ex.5 p.24 |
Chorale, danse classique, l'atalier de couture, l'école de musique, la peinture
|
Ex.7-8 p.27 |
Ex.6 p.25 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.27 (усно) |
|||
9 |
|
|
Твір-розповідь: «Шкільні дні учнів» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|
Тема 2: Дозвілля та відпочинок (les loisirs et le repos) |
|||||||||||||
10 |
|
Літні олімпійські ігри |
Ex.9 p.34 |
Pronoms en Ex.4 p.30 |
Athlétisme, badminton, baseball, basketball, boxe anglaise, canoe-kayak, ceclisme, escrime, football, golf, gymnastique, handball, judo, natation, rugby, taekwondo, tennis, tennis de table, volleyball |
Ex.1-3 p.29 |
p.33 |
|
Ex.6 p.32 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють використовувати нові лексичні засоби у реченнях, давати відповідь на запитання стосовно спорту, писати поради про здоров'я, обирають свій улюблений спорт, розрізняють людські якості, використовують нові набуті граматичні знання |
Ex.10 p.34 (письмово) |
||
11 |
|
Зимові олімпійські ігри. Категорії спорту |
Ex.9 p.34 |
Pronoms en Ex.5 p.31 |
Biathlon, bobsleigh,curling, hockey sur glace, luge, patinage, skeleton et ski, la discipline, le respect des autres, le controle et la confiance en soi, la force, souplesse |
Ex.7-8 p.34 |
p.33 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.34 (усно) |
|||
12 |
|
Поради для здоров'я |
Ex.8 p.40 |
Faire de Jouer à Ex.3 p.36 |
Prendre l'ascenseur, monter l'escalier, descendre l'escalier, Aller à l'école à pied, bouger à plusiers, c'est sympa, descendre du bus un arret plus tot et terminer en marchant, promener son chien |
Ex.1-2 p.35 |
p.39 |
|
Ex.5 p.39 |
Ex.9 p.40 (усно) |
|||
13 |
|
Як обрати свій спорт? |
Ex.8 p.40 |
Faire de Jouer à Ex.4 p.37 |
Quel sport choisir? Je choisi ….. |
Ex.6-7 p.39 |
p.39 |
Texte 1 |
|
Ex.10 p.40 (усно) |
|||
14 |
|
Хороші якості людини Хто такий «справжній друг»? |
Ex.9 p.44 |
l'expression de l'obligation Devoir Ex.4 p.42 |
Gentil(ille), genereux(euse), pret à aider, present dans les moments difficiles, à l'écoute |
Ex.1-2 p.41 |
p.43 |
Ex.3 p.41 |
Ex.6 p.43 |
Ex.10 p.45 (усно) |
|||
15 |
|
|
Як спорт впливає на здоров'я? Нетрадиційні заняття спортом у Франції |
Ex.9 p.50 |
Article partitif Ex.4 p.47 |
l'endurance, l'esprit d'équipe, la discipline, l'esprit, la concentration, des bons reflexes, la volonte de gagner, l'énergie physique |
Ex.1-2 p.46 Ex.7-8 p.49 |
p.48 |
Ex.3 p.46 Texte 1 |
Ex.6 p.48 |
Ex.10 p.50 (письмово) |
||
16 |
|
|
Твір-розповідь: «Спорт у житті» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|
Тема 3: Покупки (Les achats) |
|||||||||||||
17 |
|
Хлібний магазин. Відомі французькі круасани. |
Ex.11 p.57 |
Article indefini La forme negarive Ex.4 p.55
|
La boulangerie, patisserie, un boulanger, un patissier, une boulangere, une patissiere, un pain au chocolat, un pain, un gateau, une brioche, une tarte, une baguette, des viennoiseries |
Ex.1-2 p.52 Ex.8-9 p.56
|
Ex.7 p.55 |
Texte 1 |
Ex.5 p.53 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють вживати вивчену лексику в межі теми, використовувати в реченнях нові граматичні структури, складають діалог по ситуаціях, пишуть пропозиції та порівняння покупок. |
Ex.13 p.57 (усно) |
||
18 |
|
Супермаркет |
Ex.9 p.63 |
Expression des quantites Ex.4 p.59 |
Supermarche, je voudrais, il me faudrait, est-ce que je peux avoir...donnez-moi...s'il vous plait, la cremerie, la cinfiserie, la boucherie, la charcuterie, la rayon des boissons, le rayon |
Ex.1-2 p.58 Ex.7-8 p.62 |
p.61 |
Ex.10 p.63 |
Ex.5 p.60 |
Ex.11 p.63 (усно) |
|||
19 |
|
Відділ одягу. Модні бренди |
Ex.9 p.69 |
Future proche Aller + infinitive La farme negative La locution restrective ne..que Ex.4 p.66 |
Les vetements, une chemise à manches courtes, une chemise rayee, une jupe à carreaux, un pantalon à fleurs, un pull, un pull à capuche, une robe, un cardigan, essayer, quelle taille portex-vous?quelle taille portes- tu? Je porte de …. |
Ex.1-2 p.64 Ex.7-8 p.58 |
Ex.10 p.69 |
Texte 1 |
Ex.5 p.67 |
Ex.11 p.69 (усно) |
|||
20 |
|
Ціна. Гроші |
Ex.9 p.74 |
La comparaison Plus… que, Beaucoup plus …que, moins .. que, beaucoup moins ..que, aussi...que, le meme, la meme, c'est pareil, c'est indentique Ex.3 p.71 |
C'est combien, s'il vous plait? Ça fait combine? Ça coute combine? Combien cela coute-t-il? Quell est le prix de…? Vous pourriez me dire le prix de…? Les cerises sont à combien? Ce pantalon fait combine? Je voudrais savoir quell est le prix du billet, s'il vous plait? l'argent, la monnaie, une piece, c'est cher, c'est bon marche |
Ex.1-2 p.70 Ex.7-8 p.74 |
Ex.11 p.75 |
Texte 1 |
Ex.5 p.72 |
Ex.10 p.75 (усно) |
|||
21 |
|
Твір-розповідь: «Я і покупки» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|||
Тема 4: На голодний шлунок, і наука не іде (Bien manger pour bien étudier) |
|||||||||||||
22 |
|
Зернові продукти. Сухі овочі. |
Ex.8 p.81 |
Impératif Verbes du II groupe Fournir Grossir Ex.3 p.78 |
Les féculents, les aliments céréaliers, pain, farine, pates, riz, les légumes secs, haricots, lentiles, feves, les pommes de terre |
Ex.1-2 p.77 Ex.6-7 p.81 |
Ex.9 p.81 |
Texte 1 |
Ex.5 p.80 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють відрізняти продукти по групам, вживати вивчену лексику, знають як треба накривати на стіл, розуміють користь продуктів, використовують граматичні структури в даній темі |
Ex.10 p.81 (письмово) |
||
23
|
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
24 |
|
Смак продуктів |
Ex.9 p.86 |
La place des adjectifs qualificatifs Après le nom Ex.4 p.83 |
La citron est acide, le miel est sucre, le poisson est sale, le café est amer |
Ex.1-2 p.82 |
p.85 |
|
Ex.6 p.84 |
Ex.10 p.86 (усно) |
|||
25 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
26 |
|
Користь продуктів |
Ex.9 p.86 |
La place des adjectifs qualificatifs Avant le nom Ex.5 p.83 |
Tu prends du thé avec ……? Tu prends du café avec .. |
Ex.7-8 p.85 |
p.85 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.86 (письмово) |
|||
27 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Г.С та Л.О |
||
28 |
|
Столові прибори |
Ex.8 p.91 |
La place des adjectifs qualificatifs Après le nom Avant le nom Ex.4 p.88 |
Mettre la table, une nappe, les assiettes creuses, les assiettes plates, les cuilleres, les couteaux, les verres, servir, une tasse
|
Ex.1-2 p.87 |
p.90 |
|
Ex.5 p.90 |
Ex.9 p.91 (письмово) |
|||
29 |
|
Контроль говоріння (семестровий)
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
30 |
|
Накривати на стіл |
Ex.8 p.91 |
La place des adjectifs qualificatifs Après le nom Avant le nom Ex.3 p.88 |
Qui met la table dans ta famille? Sais-tu mettre la table? |
Ex.6-7 p.91 |
Р.90 |
Texte 1 |
|
Ex.10 p.91 (усно) |
|||
31 |
|
Твір-розповідь: «Я люблю готувати» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: На голодний шлунок, і наука не іде |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|