Календарно-тематичне планування
з французької мови
7 клас
3-й рік навчання
( за підручником для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім «Освіта» 2018)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 5: Париж/Київ (Paris/Kyiv) |
|||||||||||||
34 |
|
Париж та його пам'ятки |
Ex.11 p.98 |
Connecteurs logiques Obligations Ex.4-5 p.94 |
Le centre culturel Georges Pompidou, Montmarte, la basilique du Sacre Couer, les bateaux de Paris, Disneyland |
Ex.1-3 p.93 |
p.96 |
Ex.9 p.97 |
Ex.7 p.96 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють писати листівки іноземним друзям про столиці, утворювати послідовні числівники, знають адміністративні поділи столиць, розказують про визначні місця, використовують нові граматичні вміння
|
Ex.12 p.98 (усно) |
||
35 |
|
Адміністративний поділ столиці - Париж |
Ex.11 p.104 |
Les degres de comparaison Ex.5 p.100 |
Diveser, se trouver, arrondissement, magnifique, apprecier, charmante |
Ex.1-3 p.99 |
Ex.7 p.102 |
|
Ex.8 p.102 |
Ex.12 p.104 (усно) |
|||
36 |
|
Послідовні числівники |
Ex.11 p.104 |
Les degres de comparaison Ex.6 p.101 |
Premier, deuxieme, troisieme, quatrieme, cinquieme, onzieme, seiziem, dix-septieme, dix-huitieme, vingtieme |
Ex.10 p.104 |
p.102 |
Texte 1 |
Ex.9 p.103 |
Ex.13 p.104 (усно) |
|||
37 |
|
Київ та його пам'ятки |
Ex.9 p.109 |
Les verbes impersonnels Ex.4 p.106 |
Andriyivskyi Ouzviz, La Laure Kyevo-Petcherska, l'Opera National de Kyiv, Krechtchatyk |
Ex.1-3 p.105 |
p.107 |
Texte 1 |
Ex.6 p.108 |
Ex.10 p.109 (усно) |
|||
38 |
|
Адміністративний поділ столиці - Київ |
Ex.12 p.114 |
Les expressions de lieu Ex.4 p.111 |
La rive, droit, gauche. Dnipro |
Ex.1-3 p.110 |
Ex.7 p.112 |
Texte 1 |
Ex.8 p.113 |
Ex.13 p.114 (усно) |
|||
39 |
|
Твір-розповідь: «Прогулянки столицями: Париж та Київ» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 6: Природа та довкілля (la nature et l'environnement) |
|||||||||||||
40 |
|
Тварини та їх безпека |
Ex.11 p.21 |
Le verbe irregulier Souffrir Ex.4 p.117 |
Souffrir, la faim, le froid, installer, les mangeoires, les abreuvoirs, les nichoirs, il y a du givre, il y a une tempete de neige, les oiseaux, les animaux |
Ex.1-3 p.116 |
Ex.6 p.119 |
Texte 1 |
Ex.9 p.120 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють провести дискусію про екологічних проблемах, знають як зберегти тварин у зиму, правильно розрізняють вимираючих видів тварин, складають план порятунку планети, використовують нові вміння з граматики |
Ex.12 p.122 (усно) |
||
41 |
|
Тварини Червоної книги |
Ex.9 p.127 |
Future proche Aller au presents+verbe à l'infinitif Ex.4 p.124 |
Le panda geant, le tigre du Bengale, l'elephant d'Asie, la gorille, le cacatoes d'Australie, le dauphin de l'Irrawaddy |
Ex.1-2 p.123 |
p.125 |
|
Ex.6 p.125 |
Ex.10 p.127 (усно) |
|||
42 |
|
Як оберегти тварин від вимирання? |
Ex.9 p.127 |
Future proche Aller au presents+verbe à l'infinitif Ex.5 p.124 |
Les especes, l'extinction, la deforestation, la pollution |
Ex.7-8 p.126 |
p.125 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.127 (усно) |
|||
43 |
|
Екологічні проблеми |
Ex.11 p.133 |
Imperatif present Ex.4 p.129 |
La pollution, la penurie d'eau potable, les dechets menagers |
Ex.1 p.128 |
p.131 |
|
Ex.3 p.128 |
Ex.12 p.133 (усно) |
|||
44 |
|
Як зберегти планету? |
Ex.11 p.133 |
Imperatif present Ex.6 p.130 |
J'ai mon passeport éco-citoyen |
Ex.8-9 p.132 |
p.131 |
|
Ex.10 p.133 |
Ex.13 p.133 (письмово) |
|||
45 |
|
Твір-розповідь: «Я дбаю за природу» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 7: Помешкання. Квартира. Кімната. Адреса (l'habitat, l'appartement, la chamber, l'adresse) |
|||||||||||||
46 |
|
Квартира |
Ex.12 p.140 |
La forme negative du verbe Ex.5 p.136 |
l'appartement, la sale de bains, la sale a manger, l'entree, le sejour, chambre, salon, cuisine |
Ex.1-2 p.135 |
Ex.7 p.138 |
|
Ex.8 p.138 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учень вміє описувати свою кімнату, писати адресу на листі, знає кімнати в будинку, вживає нові граматичні правила, використовує набуті лексичні одиниці |
Ex.13 p.140 (усно) |
||
47 |
|
Схема квартири |
Ex.12 p.140 |
La forme negative du verbe Ex.6 p.136 |
l'appartement, la sale de bains, la sale a manger, l'entree, le sejour, chambre, salon, cuisine |
Ex.10 p.130 |
p.137 |
Texte 1 |
Ex.11 p.139 |
Ex.9 p.138 (письмово) |
|||
48 |
|
Адреса |
Ex.11 p.145 |
Les prepositions de lieu Ex.4 p.142 |
Rue de la … Adresse, Quelle est ton adresse? j'habite au… |
Ex.1-2 p.141 |
p.143 |
|
Ex.3 p.144 |
Ex.12 p.145 (усно) |
|||
49 |
|
|
Адресований лист |
Ex.11 p.145 |
Les prepositions de lieu Ex.5 p.142 |
Le code postale, ville, village, nomero |
Ex.9-10 p.145 |
Ex.7 p.144 |
Texte 1 |
Ex.8 p.144 |
Ex.13 p.145 (письмово) |
||
50 |
|
Моя кімната. Меблі |
Ex.8 p.150 |
Les adjectifs possesifs Ex.4 p.147 |
La bibliotheque, la lampe, l'affiche, le poster, le fenetre, le rideau, le fauteuil, le chevet, le lit, le tapis, le reveil, la table basse, la moquette, la chaise, le bereau, le clavier, la lampe de travaile, la souris, l'ecran, le placard, l'etagere, la commode, la lampe |
Ex.1-3 p.146 |
Ex.5 p.148 |
|
Ex.6 p.149 |
Ex.9 p.150 (усно) |
|||
51 |
|
|
Інтер'єр кімнати |
Ex.8 p.150 |
Les adjectifs possesifs Ex.4 p.147 |
Petit, grand, lumière, confortable, sombre |
Ex.7 p.149 |
p.148 |
Texte 1 |
|
|
Ex.10 p.150 (письмово) |
|
52 |
|
Твір-розповідь: «Моя квартира/будинок» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 8: Свята та традиції (les fetes et les traditions) |
|||||||||||||
53 |
|
Вечірка до дня народження |
Ex.9 p.155 |
Des verbes irreguliers et leurs participes passes Faire Mettre Ex.5 p.153 |
Prendre une photo, souffler les bougies, s'habiller en princesse, recovoir des cadeaux d'anniversaire |
Ex.1-2 p.152 |
Ex.7 p.155 |
|
Ex.3 p.152 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учень вміє організовувати власне свято, вживає побажання, пиши привітальні листівки з святом, знає традиції Пасхи, вживає нову лексику, використовує нові граматичні вміння |
Ex.10 p.156 (письмово) |
||
54 |
|
Побажання. Вітання для іменника |
Ex.9 p.155 |
Des verbes irreguliers et leurs participes passes Faire Mettre Ex.6 p.153 |
Joyeux anniversaire! Je te souhaite une bonne santé, du Bonheur, de tes voux chaleureux, de la prospeperite, la realisation de tes reves |
Ex.8 p.155 |
p.154 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.156 (усно) |
|||
55 |
|
|
Святковий наряд |
Ex.9 p.160 |
COD Ex.4 p.158 |
La tenue, le costume |
Ex.1-2 p.157 |
p.159 |
|
Ex.7 p.159 |
Ex.10 p.161 (письмово) |
||
56 |
|
Як успішно організувати день народження? |
Ex.9 p.160 |
COD Ex.5 p.158 |
Reussir, boum, l'idee, motie, cache-cache |
Ex.8 p.160 |
p.159 |
Texte 1 |
|
Ex.11 p.161 (письмово) |
|||
57 |
|
Свято Весни |
Ex.10 p.166 |
Le future simple de certains verbes irreguliers Ex.5 p.163 |
Le muguet en brin, en bouquet, 1er Mai, le fetes de printemps |
Ex.1-2 p.162 |
p.165 |
|
Ex.3 p.162 |
Ex.11 p.166 (усно) |
|||
58 |
|
Пасха. Традиції святкування |
Ex.10 p.166 |
Le future simple de certains verbes irreguliers Ex.6 p.163 |
Les cloches de Paques, les chocolats de Paques, les gourmands, les oeuf de Paques, s'envoler, ramasser |
Ex.8-9 p.166 |
p.165 |
Texte 1 |
Ex.7 p.165 |
Ex.12 p.166 (письмово) |
|||
59 |
|
Твір-розповідь: «Мій день народження» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 9: Подорож. Транспорт (le voyage. Les transports) |
|||||||||||||
60 |
|
|
Види транспорту |
Ex.11 p.172 |
Le forme negative du verbe au passé compose Ex.5 p.169 |
l'avion, le train, le bateau, le bus, velo, moto |
Ex.1-2 p.168 |
Ex.7 p.171 |
|
Ex.3 p.168 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розказувати яким транспортом вони подорожують, вміють складати план подорожі, вживають нову лексику, використовують нові граматичні навички |
Ex.12 p.172 (усно) |
|
61 |
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
62 |
|
Потяг |
Ex.11 p.172 |
Le forme negative du verbe au passé compose Ex.6 p.169
|
Le TGV, la gare a fer, grande vitesse, partir |
Ex.9-10 p.172 |
Ex.8 p.171 |
Texte 1 |
Ex.8 p.171 |
Ex.12 p.172 (письмово) |
|||
63 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
64 |
|
На зупинці |
Ex.8 p.177 |
Le verbe prendre Ex.3 p.174 |
l'aret de bus, prendre le bus, la station de metro, prendre le metro
|
Ex.1-2 p.173 |
Ex.7 p.176 |
|
Ex.8 p.175 |
Ex.9 p.177 (усно)
|
|||
65 |
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С
|
|||
66 |
|
Родина подорож |
Ex.8 p.177 |
Le verbe prendre Ex.4 p.174 |
Au bord de la mer, les valises, deposer, la gare, les affaires, un coffer, se diriger,
|
Ex.7 p.177 |
p.176 |
Texte 1 |
|
Ex.10 p.177 (письмово) |
|||
67 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий)
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
||
68 |
|
Твір-розповідь: «Подорож моєї мрії» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати тему |
|||
69 |
|
Повторення вивченої теми: Подорож. Транспорт |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|||
70 |
|
|
Підсумок II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|