Англійська мова
9-й клас 2018-2019 н. р.
Всього годин – 65
I семестр – 28
II семестр – 37
2 години на тиждень
Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності
Клас |
Аудіювання |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
||||
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
|
I семестр |
||||||||
9-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
IІ семестр |
||||||||
9-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи (оновлена)», К., 2017 р.
Підручник: Карп’юк О.Д. Англ. мова (9-й рік навчання): підручник для 9-го класу загальноосвіт. навч. закл. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2017. – 288 с. : іл.
9 клас. IІ семестр
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
Наука і технічний прогрес (8 годин) |
||||||||||||||
|
|
32 (1) |
Винахідники з початку світу. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом.
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
ЛО «Видатні винахідн» |
Впр.1, с.118, Впр. 2 b, с. 119, Впр. 9, с. 123 |
Впр. 7, с. 120
|
Впр. 2 с, 3, с.119, Впр. 4 a, 7, с.120
|
Впр.4, с. 120. Впр.5, с. 120 |
Впр. 6, с.121 Впр.7d, с.122 |
|||
|
|
33 (2) |
Видатні вчені. Розвиток лексичних навичок. Словотвір |
Geology, chemistry, botany, an invention, to discover, to invent |
Word building с.126
|
To be |
Впр. 2, с. 124, Впр. 3 a, с. 125, Впр. 6, с. 127 |
Впр. 3 b, с. 125.
|
|
Впр.1, с. 124, Впр.4, с.126, Впр.5, с. 126 |
Впр.7, с.127 (дати відповіді на пит) |
|||
|
|
34 (3) |
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання та граматики. Пасивний стан дієслів. |
An explorer, exploration, an observer, observation, to succeed |
Present Passive, Past Passive |
Неправильні дієслова |
Впр. 1 b, с. 129, Впр. 3 b, с. 131, Впр. 3 c, с. 131 |
Впр. 1 a, с. 128, Впр. 3 a, с. 130, Впр. 5, с. 132 |
|
Впр.2, с. 130, Впр.3, с. 131 |
Написати твір впр.5, с.132 |
|||
|
|
35 (4) |
Роль винаходів у нашому житті. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Сell, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
Неправильні дієслова |
Впр. 6, с. 134, Впр. 8, с. 136 |
Впр. 7 a, с. 134, Впр. 7 b, с. 135 |
|
Доповнення реч. |
Впр.9, с.136 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
36 (5) |
Відомі винахідники. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах.
|
Purpose, riddle, to depend on, recent
|
Passive Voice |
Порядок слів у питальних, ствердж. реченнях. |
Впр. 1 a, с. 136, Впр. 1 b, с. 137 Діалоги |
Впр. 2, с. 137, Впр. 4 a, с. 138
|
Впр. 3, с. 138 |
Впр. 4 с. 138 |
Впр.7, с.143 |
|||
|
|
37 (6) |
Поговорімо про майбутнє. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах. |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive, Past Passive |
Ступені порівняння прикметн., прислівників |
Впр. 5, 6, с. 141, Впр. 8, 9, с. 143 |
Впр. 5 a, с. 139. Впр. 10, с. 144 |
Впр. 6 a, с. 142 |
Впр. 10 a, с. 144 |
Впр.10 , с.144 |
|||
|
|
38 (7) |
Розвиток навичок письма. Написання біографії. |
|
|
Passive Voice |
Впр. 2 b, с. 145 Express opinion |
Впр. 1, с. 145
|
|
Впр.2, с. 145 |
Напис. твір |
|||
|
|
39 (8) |
Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання тестових завдань. |
|
|
Passive Voice Summary Word building
|
|
|
|
|
Повторити с.118-145 |
|||
Навколишнє середовище (7 годин) |
||||||||||||||
|
|
40 (9) |
Значення природи для тебе. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
с. 149 |
|
Passive Voice |
Впр. 1, с. 146, Впр. 3, 5, с. 147 |
Впр.2, с. 146, Впр. 4, с. 147 |
|
|
Напис. твір впр.7, с.150 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
41 (10) |
У нас немає іншої Землі. Розвиток навичок говоріння. Робота з лексикою. |
Global warming, pollution, the ozone layer, recycling, alternative energy |
|
ЛО ”Save Your Planet” |
Впр. 6, с. 150, Впр. 8, с. 151, Впр. 9 b, с. 152
|
Впр. 7 b, с. 151, Впр. 9 a, с. 151
|
|
Заповнення таблиці |
Напис. твір за темою уроку |
|||
|
|
42 (11) |
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом. |
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste
|
|
|
Впр. 1, с. 152, Впр. 3 b, с. 154 |
Впр. 4, с. 154, Впр. 5, с. 155
|
Впр. 2 a, b, с. 153, Впр. 3 a, с. 153, Впр. 6 a, b, с.156 |
Заповнення таблиці |
Впр.7 а,в, с.156 |
|||
|
|
43 (12) |
Що нам слід зробити? Розвиток навичок граматики. Уживання умовних речень І типу. |
|
Уживання умовних речень І типу |
Present Simple, Future Simple |
Впр. 3, с. 157, Впр. 4, с. 158
|
Впр. 1, с. 157
|
|
Впр.2, с. 157 |
Впр.5, с.158 |
|||
|
|
44 (13) |
Поговорімо про охорону довкілля. Розвиток навичок говоріння. Робота з лексикою.
|
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run outof, endangered, oxygen |
|
Modal Verbs |
Впр. 1, с. 159, Впр. 4, с. 162. Впр. 5 b, с. 163 |
Впр. 2 a, с.159, Впр. 6, с. 164
|
|
Впр. 2 b, с.160. Впр. 8, с.165 |
Впр 7, с. 164, Впр. 9, с. 165-166 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
45 (14) |
Охорона довкілля в Україні. Розвиток навичок письма. |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork |
Present Passive, Past Passive, Modal Verbs |
Складання плану до тексту |
Впр. 1,с. 167 |
“Do you know?” box, с. 166-167.
|
|
Написання плану. Доповнення речень |
Напис. лист впр. 2, с.167 |
|||
|
|
46 (15) |
Узагальнення, систематизація вивченого. Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повт. с. 146-167
|
|||
Великобританія сьогодні (7 годин) |
||||||||||||||
|
|
47 (16) |
На карті ВБ. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Independent linked, located, governed, diverse, varied, society |
Prepositions |
ЛО «Велико-британія» |
Впр 1, 2, с. 182 Впр. 4, с. 185, Впр. 5 a, с. 185 |
Впр. 2 b, с. 182, Впр. 3, с. 184
|
|
Впр. 2 с. 182, Впр.4, с. 185 |
Впр. 5в, с.186 |
|||
|
|
48 (17) |
Англія. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах. |
Sword, shield, traffic, convenient, sandwich |
Prepositions Articles with proper names |
|
Впр. 6, с.186, Впр. 8, с. 187 |
Впр. 7, с. 186
|
|
Впр.8 с. 187 (питання) |
Скласти запитан-ня з теми |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
49 (18) |
Різноманітність традицій. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом. |
Total populationnational symbol, national day |
|
ЛО “The Cities of the UK” |
Впр. 1, с. 188 |
Впр. 4 b, с. 190
|
Впр. 2, с. 188, Впр. 3, с. 189, Впр. 4 a, с. 190 |
Впр. 5 с. 191 |
Впр. 5а, с.191 |
|||
|
|
50 (19) |
Вчора, позавчора і завтра. Розвиток навичок граматики. Уживання часів. |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Past Tenses, Future Tenses
|
ЛО теми |
Впр. 1, с. 192. |
Впр. 5, с. 194
|
|
Впр. 2-6, с.192-194 |
Впр. 3, с. 193, Впр. 7, с. 194 |
|||
|
|
51 (20)
|
Об’єднане Королівство. Розвиток навичок говоріння. Робота з картою. |
Сoal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names
|
|
Впр. 1, с. 194. Впр. 7, с. 200 |
Впр. 3 a, с. 196 Впр. 3 b, с. 197
|
Впр. 5 a, с. 198 |
Впр.2, с. 195 Впр.5, с. 198 |
Впр. 6а, с.199 |
|||
|
|
52 (21) |
Хто найкращий блогер? Розвиток навичок письма. Створення власної сторінки. |
Accommodation, budget hotels, laundry |
|
Past Tenses, Future Tenses
|
|
Впр. 6-8, с. 200
|
Reading the blog’s information
|
Mak-ing notes |
Впр.1, с.200 |
|||
|
|
53 (22) |
Узагальнення, систематизація вивченого. Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повт. с.182-200 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
Міста Великобританії та України (8 годин) |
||||||||||||||
|
|
54 (23) |
Навколо Великої Британії. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh
|
|
Articles with proper names
|
Впр. 1-3, с. 202-204, Впр. 5, c. 205 |
Впр. 5 c, с. 206
|
Впр. 5 b, с. 205
|
Складзапит |
Впр. 7, с. 207 |
|||
|
|
55 (24) |
Міста ВБ. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом. |
c. 208 |
|
Past Tenses, Future Tenses
|
Впр. 2 b, с. 208, Впр. 4, с. 210 |
|
Впр. 1, 2, с. 207, Впр 3 a, b, с. 209 |
Впр. 1 с. 207
|
Впр. 3 c, с. 210, Впр. 5, с. 210. |
|||
|
|
56 (25) |
Розвиток навичок граматики. Пот.вживання пасивного стану. |
|
Present and Past Simple Passive
|
Порядок слів у реченні |
Впр. 4, с. 212 |
Читання вебсайту
|
|
Впр. 1, 2, 3, с.210-212 |
Впр. 4, с. 212–213. |
|||
|
|
57 (26) |
Розкажи мені про ВБ. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Впр. 3, с. 215. Впр. 4 b,с. 215 |
Впр. 1-5, с. 213-216
|
|
Напистез |
Впр. 6 b, с. 217 |
|||
|
|
58 (27) |
Розвиток навичок письма. Написання рекламного оголошення |
|
|
Articles with common and proper names |
Answer-ing questions |
Reading a tourist guide booklet |
|
|
Впр. 1, с. 217. |
|||
|
|
59 (28) |
Що подивитися у ВБ? Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Впр. 4, с. 222 |
Впр. 2, 3 с. 218-220 |
Впр. 1, с. 218 |
Впр. 2 b, с. 220 |
Впр. 5, с. 222 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін- ня |
Читан- ня |
Аудіюван-ня |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
60 (29) |
Узагальнення, систематизація вивченого. Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повторити с. 201-233 |
|||
|
|
61 (30) |
Узагальнення, систематизація вивч. матеріалу. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
Плани на майбутнє |
WB В. 3, c.79 |
Підгот.До конт- ролю |
|||
|
|
62 (31) |
Контроль аудіювання. |
|
|
Складання плану до тесту |
|
|
|
|
Повт. Герунд. |
|||
|
|
63 (32) |
Контроль письма. |
|
|
ГС, ЛО |
|
|
|
|
Повт ЛО |
|||
|
|
64 (33) |
Контроль читання. |
|
|
Складно-підрядні речення |
|
|
|
|
Повто- рити теми |
|||
|
|
65 (34) |
Контроль говоріння. |
|
|
Вивчені ЛО, теми |
|
|
|
|
Повто- рити |
|||
|
|
66 (35) |
Аналіз контролю з чотирьох видів мовлен. діяльності. |
|
|
Узгодження часів |
|
|
|
|
Розп. про канікули |
|||
|
|
67 (36) |
Повторення лексичного матеріалу. |
|
|
Вивчені ЛО |
|
|
|
|
Повт. теми |
|||
|
|
68 (37) |
Повторення граматичного матеріалу. |
|
|
Вивчені ГС |
|
|
|
|
Повт теми |
|||
|
|
69 (38) |
Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||