Календарно-тематичне планування з англійської мови на I семестр в 9 класах на 2019/2020 нав.рік
№ п/п |
Дата |
Сфера спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||
|
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
|
Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||
1 |
|
Літній відпочинок. |
Вимова тематичної лексики |
Лексика з теми |
Повторення Past Simple |
|
Відповісти на запитання |
|
Підпис зошитів та словників |
Скласти усну доповідь «Мої літні канікули» |
|||
2 |
|
Я – дев’ятикласник |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Present Simple Past Simple |
|
|
|
|
ПР стор 6 Вивчити нові ЛО |
|||
3 |
|
Пізнай себе |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Present Continuous |
|
|
|
|
ПР Впр 12 стор 201 повторити слова
|
|||
4 |
|
Особисті риси характеру |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Present Perfect |
|
|
|
|
ПР Впр 1.1 стор 281 Розпов. про свої риси характеру |
|||
5 |
|
Заводимо друзів |
Вимова лексики з теми |
Pen-friend, cute, zits, peers, to hurt, elective, band
|
Present tenses |
Low Rise (інтонація загальн .питань) |
|
2.с.7 |
2.с.8 |
С.6 (вивч.сл); 3.с.9(письмово) |
|||
6 |
|
Знайомство із друзями |
Вимова слів з теми |
Синоніми |
Present tenses |
|
Складання міні-діалогів за зразком |
3.с.11 |
|
3б,с.11(п) 2.с.13(чит.,перекл) |
|||
7 |
|
Друг пізнається в біді |
Вимова лексики з теми |
To bully, to betray,jealous, supportive, sincere, to date |
Заперечні суфікси і префікси прикметн-в |
/v/, /w/ |
|
2.с.13-14 |
1,2.с.15 |
Вивч.сл.с.12; 3.с.17(чит, перекл); 1.с.16(розп., діалог)* |
|||
8 |
|
Проектна робота на тему «Friends and Friendship» |
Вимова нових слів |
Лексика теми |
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|||
9 |
|
Вчинки людей та стосунки між людьми |
Вимова нових слів |
Тематична лексика |
Дієслова,які не вживаються у тривалому часі |
|
|
|
|
ПР стор 18 writing Підготувати письмо. |
|||
10 |
|
Світ підлітків. Підлітки та їх вподобання |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Повторення Past Simple Неправильні дієслова |
|
|
|
|
ПР стор 20 вивчити нові ЛО Впр 3 стор 25 |
|||
11 |
|
Позакласне читання |
Вимова лексики з теми |
Повторення вивченої лексики |
|
впр. 22 стр. 32 |
впр. 23 стр. 32
|
впр. 22 стр. 32 |
|
впр. 24 стр. 32 (письмово) |
|||
12 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
ПР впр II стр. 31,21,28,34 |
Повторення вивченої лексики |
|
Пр впр. VII стр. 39 |
Розповісти про свою сім’ю |
|
|
Розповісти про свою сім’ю або про друг |
|||
|
Природа і погода |
||||||||||||
13 |
|
Світ природи |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Present Simple |
|
|
|
Запис нових слів у словники |
ПР стор 40 Читати та перекладати |
|||
14 |
|
Навколишнє середовище |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Складно-підрядні речення з підрядними часу |
|
|
|
|
ПР Впр С стор 44 підготувати розповідь Writing впр b стор 46 |
|||
15 |
|
Новини про навколишнє середовище |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Підрядні речення часу |
|
|
|
|
ПР стор 46 вивчити нові ЛО Читати текст та перекладати |
|||
16 |
|
Проблеми навколишнього середовища в Україні |
Вимова нових слів |
Тематична лексика |
Підрядні речення наслідку |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про проблеми навколишнього середовища в Україні |
|||
17 |
|
Захист навколишнього середовища |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
|
|
|
|
|
ПР стор 54 вивчити нові ЛО ПР Впр IV стор 60 письмово |
|||
18 |
|
Обговорення діяльності екологічної організації |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Підрядні речення причини |
|
|
|
|
ПР Впр at home стор 62 письмово
|
|||
19 |
|
Біля карти України |
Вимова тематичної лексики |
Нові ЛО стор. 202 |
Вживання означеного артикля “the” |
|
ПР Впр.1, стор. 202 |
ПР Впр. ІІ, стор. 203 |
Запис нових слів у словники |
Вивчити слова, Впр. ІІ, ст. 64 читати та переказувати текст |
|||
20 |
|
Географічне положення України |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика
|
Вживання означеного артикля “the” |
|
ПР впр.ІV. 1a, ст. 205 |
ПР 7,7.1 ст. 267 |
ПР впр.ІІІ.3, ст. 206 |
ПР 7,7.1 ст. 267 вивчити текст |
|||
21 |
|
Клімат та пори року в Україні |
Вимова лексики |
Тематична лексика
|
Утворення прик-метників за доп-гою суфіксів |
|
ПР впр. І, ст. 209
|
ПР впр. ІІ, ст. 209 |
Запис нових слів у словники |
Вивчити слова, Впр. ІІ, ст. 66 чит-и та перети
|
|||
22 |
|
Погода в Україні |
Вимова нових слів |
Тематична лексика ст.215 |
Впр.3, стор. 212 |
ПР впр. V. 2,ст.214 |
ПР впр. V. 1, ст. 212 |
ПР впр. V,2 ст. 213 |
ПР впр.V. 3,ст.214 |
ПР 7,7.2 ст. 267 вивчити текст |
|||
23 |
|
Позакласне читання |
Вимова лексики з теми |
Повторення вивченої лексики |
|
впр. 22 стр. 32 |
впр. 23 стр. 32
|
впр. 22 стр. 32 |
|
впр. 24 стр. 70(письмово) |
|||
24 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу. |
ПР впр II стр. 31,21,28,34 |
Повторення вивченої лексики |
|
Пр впр. VII стр. 39 |
Розповісти про свою сім’ю |
|
|
Розповісти про свою сім’ю або про друг |
|||
|
Робота і професія |
||||||||||||
25 |
|
Робота та професії |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Present Simple |
|
|
|
|
ПР стор 76 вивчити нові ЛО Стор 77-78 читати та перекладати |
|||
26 |
|
Пошук роботи. Сучасні професії |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Умовні речення |
|
|
|
|
ПР стор 80 підготувати розповідь Writing впр b стор 82 |
|||
27 |
|
Професії та їх характеристика |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Можливості using “may be” |
|
|
|
|
ПР стор 82 вивчити нові ЛО Стор 83-84 читати та перекладати |
|||
28 |
|
Життєвий шлях. Написання короткої біографії |
Вимова тематичної лексики |
Лексика з теми |
|
|
|
|
|
Написати коротку біографію |
|||
29 |
|
Вибір професії. Професійні якості |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Infinitive |
|
|
|
Записати слова у словник |
ПР стор 91 вивчити нові ЛО читати та перекладати |
|||
30 |
|
Поради випускникам у виборі професії |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
I would rather |
|
|
|
|
ПР стор 100 читати та перекладати |
|||
31 |
|
Переваги та недоліки деяких професій |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Підрядні речення мети |
|
|
|
|
ПР стор 104 at home письмово |
|||
|
Молодіжна культура. Одяг. |
||||||||||||
32 |
|
Течії молодіжної культури |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Present Simple |
|
|
|
|
ПР стор 148 вивчити нові ЛО Стор 149-150 читати та перекладати |
|||
33 |
|
Захоплення молоді. Мої захоплення |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
Умовні речення |
|
|
|
|
ПР стор 154 at home письмово |
|||
34 |
|
Молодіжні організації |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
Складні іменники |
|
|
|
|
ПР стор 155 вивчити нові ЛО Стор 155-157 читати та перекладати |
|||
35 |
|
Мода. Модний одяг молоді |
Вимова тематичної лексики |
Тематична лексика |
|
|
|
|
|
ПР стор 160 at home письмово |
|||
36 |
|
Стилі одягу. Одяг для хлопців. Одяг для дівчат |
|
|
|
|
|
|
|
ПР.ст 162 нові ЛО читати перекладати |
|||
37 |
|
Молодіжні клуби та стилі |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
|
|
|
|
|
ПР стор 167 вивчити нові ЛО
|
|||
38 |
|
Спілкування молоді. Інтереси та захоплення |
Вимова тематичної лексики |
Складання діалогів |
|
|
|
|
|
ПР Впр II стор 168-170 читати та перекладати
|
|||
39 |
|
Гаджети. Молодіжні стилі |
Вимова нових слів |
Нові ЛО |
|
|
|
|
|
ПР Впр II стор 172 письмово |
|||
40 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з тем та фразові дієслова |
|||
41 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичні правила |
|||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивченні усні теми |
|||
43 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити неправильні дієслова та фразові дієслова |
|||
44 |
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичні правила та усні теми |
|||
45 |
|
Тепер ми можем… |
Повторення тематичної лексики |
Повтор слів |
|
|
|
|
|
Повторити граматичні структури |
|||
46 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти усну доповідь «Мої зимові канікули» |
|||
1