АЛГЕБРА, 7 – А, Г клас
(105 годин на рік, 3 години на тиждень )
I CЕМЕСТР – 48 годин
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Розділ 1. Тема 1. Повторення. Цілі вирази. Одночлени. (18 год) |
|||
|
Натуральні числа і дії з ними . Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Десяткові дроби і дії з ними |
|
|
|
Звичайні дроби і дії з ними |
|
|
|
Дії з раціональними числами |
|
|
|
Числові вирази. |
|
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
|
Тотожно рівні вирази. Тотожності. |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей. |
|
|
|
Виконання вправ. |
|
|
|
Степінь з натуральним показником. |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|
Виконання вправ. |
|
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. |
|
|
|
Множення одночленів |
|
|
|
Піднесення одночленів до степені. |
|
|
|
Розв’язування вправ. С/р |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Контрольна робота № 1 «Одночлени» |
|
|
Тема 2. Многочлени. Дії над многочленами (15 год) |
|||
|
Аналіз к.р. Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен. |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен. |
|
|
|
Розв’язування вправ. С/р |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен. |
|
|
|
Розв’язування вправ на множення. |
|
|
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника. |
|
|
|
Винесення спільного множника. |
|
|
|
Спосіб групування |
|
|
|
Спосіб групування |
|
|
|
Розв’язування вправ. С/р |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Контрольна робота № 2 «Многочлени» |
|
|
Тема 3. І. Формули скороченого множення. ( 15 год) |
|||
|
Аналіз к/р. Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Різниця квадратів. |
|
|
|
Розв’язування вправ. С/р |
|
|
|
Квадрат двочлена. |
|
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. |
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
|
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Сума й різниця кубів двох виразів. |
|
|
|
Сума й різниця кубів двох виразів. С/р |
|
|
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Контрольний тест № 4 «Формули скороченого множення» |
|
|
|
Аналіз контрольного тесту |
|
|