1 семестр
№ з\п |
Дата |
Приміт-ки |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
Тема: Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||
1.
|
|
|
Іспити та вакансії Введення ЛО |
С. 6
|
|
Вп. 1, с. 7
|
|
Вп. 2, с.7
|
Вп. 3-4, с. 7
|
Заповнити пропуски Впр. 5, с. 8
|
|||||||||||||||
2. |
|
|
Моє майбутнє – мій вибір Введення та активізація МЗ |
|
Вживання Present Simple/ Present Continuous для вираження майбутньої дії |
|
|
Вп. 10, 11, с. 7-8 |
|
Вп. 5, с. 9 опрацювати тематичну лексику |
|||||||||||||||
3. |
|
|
Студентське життя Розвиток навичок говоріння |
Graduation, ceremony, admission, attendance, academic degree, campus, dormitory (dorm), fresher/freshman, grant, sophomore, alumni, tutorial, mature |
|
|
|
Вп. 12, с. 10 |
Вп. 13, с. 14 |
З’єднайте слова з поданими дієсловами впр 2, с.11 |
|||||||||||||||
4. |
|
|
Навчання через подорож Введення граматичного матеріалу |
Access, funded, scholarships, observe, proficient, schedules, be exposed to, expenses |
Диференціація Future Simple/ Future Continuous |
Вп. 5, с. 8
|
Вп. 7-8, ст. 9 |
|
Вп. 10, ст.10 |
Знайдіть синоніми до поданих слів Вп. 10, с. 13 |
|||||||||||||||
5. |
|
|
Міжнародні освітні програми Активізація граматичного матеріалу |
С. 11 |
Диференціація Future Perfect/ Future Perfect Continuous |
Вп. 4, с. 11
|
Вп. 7-8, с. 12 |
Вп. 5, ст.11 |
|
Знайдіть істинні твердження у Вп. 11, с. 13 |
|||||||||||||||
6. |
|
|
Міжнародні мовні екзамени Формування навичок діалогічного мовлення
|
|
|
Вп.10-11 , с.13
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 7-8, с. 17 |
Вп. 12, с. 14 |
З’єднайте ідіоми з їх значеннями Вп.1, с. 15 |
|||||||||||||||
7. |
|
|
Освіта в Україні Удосконалення граматичних навичок |
С. 15 |
Вживання прийменників for, during, while у часових виразах |
Вп. 1-2 , с. 15
|
Мовлення вчителя та учнів |
Класна дискусія по темі |
Вп. 6, ст. 17 |
Написати лист до друга про свою підготовку до ЗНО |
|||||||||||||||
8. |
|
|
Готуємось до тестів! Удосконалення писемних навичок |
С. 15 |
Вживання речень наказового способу
|
Вп. 3-5, с. 15
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 8, с. 18
|
Вп. 6, ст.17 |
Підготуйте “Dos and Don’ts”Вп. 9, с. 18 |
|||||||||||||||
9. |
|
|
На ринку праці Розвиток лексичних навичок
|
С. 19 |
Вживання загальноприйнятих абревіатур CEO, CEF, VP, HR
|
Вп. 2-3, с. 19
|
Мовлення вчителя |
Вп. 5, с. 21 |
Вп.6, ст.21 |
|
Підготувати повідомлення про найпопулярніші професії 21 століття |
||||||||||||||
|
Тема: Робота і професії |
||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
Пошук роботи Введення лексики та граматичного матеріалу |
С. 22 |
Вживання обставин часу in time, on time, in the end, at the end
|
Вп. 9, с. 22
|
Мовлення вчителя |
Вп. 7, с. 21 |
Написання аргументуючого есе |
Написати есе про літню працю підлітків |
|||||||||||||||
11. |
|
|
Співбесіда для шукачів роботи Активізація граматичного матеріалу |
С. 23 |
Вживання Infinitive |
Вп. 4, ст. 23
|
Вп. 7-8, ст. 24 |
Вп. 9-10, с. 25 |
Вп. 13, ст. 26 |
Вп. 14, ст. 26 |
|||||||||||||||
12. |
|
|
Навички та досвід Розвиток писемного мовлення |
С. 25 |
Вживання Infinitive Constructions |
Вп. 1, с. 26 |
Мовлення вчителя та учнів |
|
Написання оголошення |
Написати оголошення про вакантну посаду |
|||||||||||||||
13.
|
|
|
Власний бізнес чи робота на роботодавця Розвиток навичок аудіювання |
С. 27 |
Вживання Gerund |
Вп. 4, ст. 27 |
Мовлення вчителя |
Вп. 1-3, ст. 27 |
Вп.7, ст. 29 |
Заповнити пропуски, вставляючи подані слова Вп. 9, с. 30 |
|||||||||||||||
14. |
|
|
Старт ап. Введення ЛО
|
С. 30 |
Вживання дієслів з герундієм
|
Вп.2, ст. 28 |
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 10, ст. 30 |
Вп. 11, ст.30 |
З’єднайте прикметники з їх значеннями Впр 3, с. 27 |
|||||||||||||||
15. |
|
|
Молоді успішні підприємці Удосконалення навичок читання |
|
Повторення граматичного матеріалу теми |
Вп. 1, ст. 31 |
Мовлення вчителя та учнів |
|
Вп. 12, с. 30 |
Підготувати усну розповідь про шлях до успіху відомих підприємців |
|||||||||||||||
16.
|
|
|
Самооцінка Розвиток монологічного мовлення |
С. 31-32 |
Виконання граматичних тестів |
Вп. 1, ст. 32 |
Мовлення вчителя та учнів |
|
Вп. 1, ст. 31 |
Вп. 1, ст. 32 |
|||||||||||||||
17.
|
|
|
Літературний центр Розвиток навичок читання |
|
|
Вп. 1, ст. 33 |
|
|
|
Відповісти на запитання. Вп. 2, с. 34 |
|||||||||||||||
Тема: Молодь і молодіжна культура
|
|||||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
Нові знайомства Введення та активізація ЛО та МЗ |
С. 35 |
Вживання фразових дієслів по темі |
|
Мовлення вчителя та учнів |
|
С. 35 |
Опрацювати тематичну лексику |
|||||||||||||||
19 |
|
|
Зустріч зі старими знайомими Розвиток навичок читання |
|
|
Вп. 1-2, с. 36
|
|
Вп. 3, ст.37
|
Вп.4, с. 37
|
Складіть діалог, викор. подані фрази Впр.4, с. 37 |
|||||||||||||||
20 |
|
|
Правила етикету в спілкуванні Удосконалення писемного мовлення |
С. 37 |
Диференціація вживання Past Tenses |
Вп. 5, с. 37
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 6-8, с. 37 |
Вп. 9, ст. 39 |
Підготувати повідомлення про норми суспільної поведінки в Україні |
|||||||||||||||
21 |
|
|
Правила поведінки в Україні Тренувальні вправи |
|
|
|
Вп. 11, с. 39 |
|
Вп. 10, с. 39 Вп. 11, с. 39 |
Напиши листа до свого друга Вп. 12, с. 39
|
|||||||||||||||
22 |
|
|
Найкращий період мого життя Розвиток навичок читання та письма |
|
|
Вп. 1, с.40 Вп. 5, с. 41 |
|
Вп. 3, с. 40 Вп.2, с.40 |
Вп.2, с.40 Вп. 1, с.40 |
З’єднайте слова з їх синонімами Вп. 6, с.41 |
|||||||||||||||
23 |
|
|
Дитинство -найкращий час в житті людини |
С. 40 |
Intensifiers so, such, too, enough |
Вп. 5, с. 37
|
Мовлення вчителя |
Вп. 6-7, с. 41–42 |
Вп. 8, с. 42 |
Описати своє дитинство |
|||||||||||||||
24 |
|
|
Основні етапи в житті людини Тренувальні вправи |
С. 43 |
Вживання Intensifiers so, such, too, enough |
|
|
Вп. 11, с. 43 |
Словникові диктанти |
Закінчіть речення, викор. подані слова Вп. 12, с. 43 |
|||||||||||||||
25 |
|
|
Мої плани на майбутнє Удосконалення навичок діалогічного мовлення
|
|
|
Вп. 10, с. 43
|
Мовлення вчителя та учнів |
|
Вп. 9, с.43 |
|
Повторити ЛО теми |
||||||||||||||
Тема: Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||||||||||||||
26 |
|
|
Стосунки та кохання Введення ЛО та МЗ |
С. 44 |
|
Вп. 1-3, с. 44
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 4, с. 44 |
|
Написати есе про підліткове кохання та ранні шлюби |
|||||||||||||||
27 |
|
|
Королівські шлюби Розвиток навичок читання |
С. 45 |
|
Вп. 5, с. 45
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 7, с. 46 |
Вп. 2, 5, с. 34–35 |
Підготувати повідомлення про вражаючу історію кохання |
|||||||||||||||
28 |
|
|
Стосунки в родині Розвиток діалогічного мовлення |
С. 48 |
Вживання структур з прикметниками вищої ступені порівняння |
Вп. 6-7, с. 46
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 8 с. 46 |
Вп. 12, с. 47 |
Складіть речення, викор. підходящі фрази та ідіоми Вп. 4, с. 48 |
|||||||||||||||
29 |
|
|
Любов оточує нас Розвиток навичок читання |
С. 49 |
|
Вп. 1, с. 50
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 2-3, с. 49 |
|
Написати листа до друга по темі |
|||||||||||||||
30 |
|
|
Як плекати стосунки Удосконалення навичок аудіювання |
С. 50 |
Вживання прислівників міри та ступеню |
Вп. 9, ст. 51
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 10, с. 51 |
|
Побудувати 10 запитань до товариша по темі |
|||||||||||||||
31 |
|
|
Молоді та активні Удосконалення навичок читання
|
С. 52 |
Сполучники при вираженні часу |
Вп.1, с. 56
|
С. 55, Вп, 4-5. |
|
Вп. 4, ст. 57 |
Знайдіть значення виділених слів Вп. 2, с.57.
|
|||||||||||||||
32 |
|
|
Проблеми в стосунках поколінь Формування навичок аудіювання та говоріння |
С. 57 |
Фразові дієслова по темі |
Вп. 3, ст. 57
|
Мовлення вчителя та учнів |
Вп. 3, с. 58 |
Написання листа - поради |
Складіть діалог за планом Вп. 5, с.58
|
|||||||||||||||
33. |
|
|
Толерантне ставлення до оточуючих |
|
|
Вп.1, с.62 |
|
|
Вп. 1, с.60 Вп. 1,с.61
|
Відповісти на запитання вп. 2, с.63 |
|||||||||||||||
Тема: Країна виучуваної мови |
|||||||||||||||||||||||||
34 |
|
|
Британський спадок Введення та активізація ЛО |
С. 67 |
Узгодження часів |
Вп. 1, 3, с. 67 |
Вп. 1, 3, с. 65 |
Вп. 6,7, С.67 |
Впр. 9, с. 68 |
Прочитайте текст та заповніть таблицю Впр. 2, с. 65 |
|||||||||||||||
35 |
|
|
Погляд в історію Введення МЗ |
С. 68 |
Диференціація часових форм
|
Вп. 1–2, 3–4, с. 52–53
|
Мова вчителя та учнів |
Впр. 10, с. 68 |
Написання біграфії відомої особи |
Складіть речення… Впр. 7, с. 67 |
|||||||||||||||
36 |
|
|
Американська мрія Удосконалення граматичних навичок |
С. 69 |
Узгодження часів
|
Вп. 3, ст. 70 |
Вп. 6, ст.71 |
Вп. 4,5, ст.70 |
Вп. 4,5, ст.70 |
Підготувати повідомлення на тему «Символи американської нації» |
|||||||||||||||
37 |
|
|
Колонізація Америки Формування навичок читання |
|
Відносні займенники.
|
Вп. 4,, с. 71
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 7, с. 72 |
|
Складіть речення Вп.3, с. 72.
|
|||||||||||||||
38 |
|
|
Кумири американців Удосконалення монологічного мовлення |
|
Вживання відносних займенників в підрядних означальних реченнях |
Вп. 8, ст. 77 |
Мова вчителя та учнів |
Вп. 9, с. 77 |
Вп. 9, с. 77 |
Напишіть листівку своєму другові Вп. 10, с.77
|
|||||||||||||||
39. |
|
|
Досліджуємо Канаду Розвиток навичок читання Контроль читання |
с. 73 |
Вживання фразових дієслів |
Вп. 1,2 с. 73
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 3, с. 74 |
|
Ознайомитися з текстом Вп. 4, с. 75 |
|||||||||||||||
40. |
|
|
Подорожі Канадою Тренування граматичних навичок |
с. 75 |
Утворення дієприкметникових форм |
Вп. 6, с. 76
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 7,8, с. 77
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Опрацювати ЛО та МЗ теми |
|||||||||||||||
41. |
|
|
Австралія – країна контрастів. Формування діалогічного мовлення |
с. 78 |
Утворення та вживання прикметників |
Вп. 2, с. 79
|
Мова вчителя та учнів |
|
|
Ознайомитися з текстом Вп. 3, с. 79 |
|||||||||||||||
42. |
|
|
Різдво в Австралії Удосконалення писемного мовлення Контроль письма |
с. 79 |
Вживання фразових дієслів |
Вп. 1, 2 с. 80 |
Мова вчителя та учнів |
Вп. 4, с. 80
|
|
Підготувати розповідь про традиції святкування Різдва на Україні |
|||||||||||||||
43. |
|
|
Переваги життя в Австралії Формування навичок аудіювання |
с. 81 |
Утворення та вживання прислівників |
Вп. 8, с. 81 |
Вп. 6,7 с. 80
|
Вп. 2, с. 82 |
Вп. 9, с. 82 |
|
Підготувати розповідь про найкращий рік життя |
||||||||||||||
44. |
|
|
Нова Зеландія – острівна нація Тренувальні вправи Контроль аудіювання |
с. 83 |
Вживання прикметників та прислівників з однаковими формами |
Вп. 1,2 с. 83 |
Мова вчителя та учнів |
Вп. 3, с. 83 |
|
Написати розповідь за темою уроку |
|||||||||||||||
45. |
|
|
Основні факти про Нову Зеландію |
с. 84 |
Ступені порівняння прикметників |
Вп. 6, с. 85
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 4,5, с. 85 |
|
Написати розповідь за темою уроку |
|||||||||||||||
46. |
|
|
Культура і традиції корінних народів Нової Зеландії Контроль говоріння |
С. 86 |
Ступені порівняння прислівників |
Вп. 9, с. 87
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 10, с. 87
|
Вп.11, с. 87 |
Діалог про улюблену англомовну країну |
|||||||||||||||
47. |
|
|
Найбільші міста англомовних країн |
С. 89 |
Вдосконалення лексичних навичок |
Вп. 1, с. 89
|
Мова вчителя та учнів |
Вп. 8, с. 90 |
|
Підгот.розповідь про улюблену книгу |
|||||||||||||||
48. |
|
|
З літератури англомовних країн Розвиток навичок читання
|
с. 91 |
Вдосконалення граматичних навичок |
Вп. 1, с. 91
|
Мова вчителя та учнів
|
Вп. 3, с. 91 |
|
Повторити ЛО теми |
|||||||||||||||