Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником англійська мова 9 клас О.Карп’юк
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
1
|
|
UNIT 1WHO ARE YOU?VITAL STATISTICS Lesson 1 Хто ви?Люди навколо нас. Формув.ЛН |
В. 6, с.9 (п) |
|
2 |
|
Хто ви? Люди навколо нас. Формув.ЛН |
Ex.4-p.8,WB ex.5-p.5, ex.8-p.7 |
|
3 |
|
Яка ти людина?Форм нав письма |
Розпов. про себе |
|
4 |
|
Твої вподобання. Форм. Граматичних навичок |
Скласти речення, вивч.прав |
|
5 |
|
Більше про тебе. Формування ЛН, навичок аудіювання і говоріння |
В. 6, с.19 WB ex.19-p.15 |
|
6 |
|
Більше про тебе.Розвиток навич. говор. і письма |
WB ex.18-p.14 |
|
7 |
|
Давайте поговоримо про друзів. Розвиток нав. Гов. та аудіювання |
В.7, с.23 усно WB ex.22b p.18 |
|
8 |
|
Дозвольте відрекомендуватися. Розв.навич. читан. і письма |
Розповідь про себе |
|
9 |
|
Дозвольте відрекомендуватися. Розв.навич.говор. |
WB ex.23-p.19 |
|
10 |
|
UNIT 1WHO ARE YOU?TEEN GENERATION Lesson 2 Покоління підлітків. Формув.ЛН |
Вивч. слова ст27,29 |
|
11 |
|
Покоління підлітків. Формув.ЛН та навич. читання |
WB ex.11-p.24 |
|
12 |
|
Вподобання та хобі. Формув. грам.навич. |
Вивч. ст33 |
|
13 |
|
Вподобання та хобі. Розвиток грамат.навич. та навичок письма |
В.7,35письм,ст38,35опрац. нові слова |
|
14 |
|
Улюблений одяг. Формув. ЛН, навич. аудіювання та говоріння |
вивч. слова ст38,в1 с35 WB ex.13,14-pp.26-27 |
|
15 |
|
Який одяг ми носимо. Розвиток нав. говоріння та аудіювання |
В. 4, с.41 WB ex.16-p.28 |
|
16 |
|
Молодіжні клуби. Розвит навич. читан. і письма |
WB ex.19-p.31 |
|
17 |
|
Стиль життя. Системат. знань |
В. 5, с.46 |
|
18 |
|
Молодіжні субкультури. Узагальнення засвоєних знань. |
В. 13, с.53
|
|
19 |
|
Молодіжна культура. Контроль мовленнєвих навичок. |
WBex.15-p.27, ex.18-p.30 ст.61 усно |
|
20 |
|
UNIT 2WHAT’S YOUR CHOICE?MAGIC BOX Lesson 2 Ваш вибір. Телестереотипи. Формув.ЛН та навичок читання |
В. 7, 9с.68 WB ex.2,3-p.33 |
|
21 |
|
Ваш вибір.Формув.ЛН та навичок читання і письма |
WB ex.6,7-p.35; ex.10-p.37 |
|
22 |
|
Телебачення як засіб масової інформації.Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння |
В. 5, с.72 WB ex.14-pp.38-39 |
|
23 |
|
Радіо і телебачення в нашому житті. Формув. грам. навичок |
В. 6, с.76 |
|
24 |
|
Радіо і телебачення в нашому житті.Розв.граматич. навичок |
РЗ в15,16 ст39-40 |
|
25 |
|
Твій онлайн партнер. Розвиток нав. говоріння та аудіювання. |
В.6, с. 81 WB ex.19-pp.41-42 |
|
26 |
|
Улюблена телепередача. Урок узагальнення знань |
ex.12-13 p.37-38 |
|
27 |
|
Масмедіа у нашому житті. Контроль мовленнєвих навичок. |
WB ex.25 p.46 |
|
28 |
|
UNIT 2WHAT’S YOUR CHOICE? CAREER CHOICES Lesson2 Вибір кар'єри Характеристики професій.Формув.ЛН |
В. 6, с.87 письмово |
|
29 |
|
Світ професій. Формув. ЛН |
вивч. слова |
|
30 |
|
Незвичайні професії Формування навичок читання і письма |
WB ex.2-pp.47-48 |
|
31 |
|
Плани на літо. Формув. навич. аудіюв та говоріння |
WB ex.5 – pp.49-50 |
|
32 |
|
Світ професій. Формування грам.навичок і письма |
В. 7, с. 92
|
|
33 |
|
Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання |
WB ex.10-p.53 |
|
34 |
|
Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання |
WB ex.11-pp.54-55, ex.15-p.58 |
|
35 |
|
Вибір професій. Розвиток нав.читання і письма |
Розп про плани на майб |
|
36 |
|
Вибір професії.Роз.нав.говор |
WB ex.6-p.50 |
|
37 |
|
Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. гов.і читання. |
підготув. проект |
|
38 |
|
Професії, які мені подобаються. Розвиток нав. говор. і письм |
РЗ в2а ст58 |
|
39 |
|
Плани на майбутнє випускника. Розвиток навичок говоріння |
РЗ в 24 ст45 |
|
40 |
|
Ще про телебачення. Улюблена телепередача. Узагальнення |
В. 7, с.100
|
|
41 |
|
Ще про телебачення. Переваги та недоліки телебачення. |
В. 5, с. 108 |
|
42 |
|
What’s your choice? Контроль мовленнєвих навичок |
Ex.6-p.113 письм |
|
43 |
|
Контрольна робота з аудіювання |
Підгот до контр. роб |
|
44 |
|
Контрольна робота з читання. |
Підгот до контр. роб |
|
45 |
|
Контрольна робота з письма. |
Підгот до контр. роб |
|
46 |
|
Контрольна робота з говоріння. |
Повтор.вив правила |
|
47 |
|
Робота над помилками |
|
|
48 |
|
Тема 5. Наука і технічний прогрес Світові винахідники Формування лексичних навичок |
|
Впр.2а, ст.118 Впр.1 ст.59 (РЗ) |
49 |
|
Відомі науковці. Формування лексичних навичок |
|
Впр.3, ст.60 (РЗ) |
49 |
|
Хто може розповісти про винаходи? Форм. грамат. навичок |
|
Впр.9, ст.123 Впр.4, ст.63 (РЗ) |
50 |
|
Науки і науковці. Формування навичок читання та говоріння |
|
Впр.3б, ст.125; Впр.6, ст.62 (РЗ) |
51 |
|
Наука. Формування навичок аудіювання та письма |
|
Впр.7, ст.127 Впр.9, ст.64 (РЗ) |
52 |
|
Галузі науки. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
Впр.2, ст.130 Впр.10, ст.64 (РЗ) |
53 |
|
Науковий музей. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.13, ст.66 (РЗ) |
54 |
|
Сучасні досягнення науки. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.9, ст.136 Впр.14, ст.68 (РЗ) |
55 |
|
Поговоримо про майбутнє в науці. Розвиток нав.читання. та говор. |
|
Впр.15, ст.69 (РЗ) |
56 |
|
Видатні вчені України. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.1, ст.145 |
57 |
|
Винаход, які змінили світ назавжди. Узагальн. вивч. матер. |
|
Впр.20, ст.72 (РЗ) |
58 |
|
Наука і технічний прогрес. Контроль мовленнєвих навичок |
|
Впр.22, ст.74 (РЗ) |
59 |
|
Тема 6. Природа і погода Що для тебе природа? Формування лексичних навичок |
|
Впр.5, ст.149 |
60 |
|
Ми не маємо ще однієї планети Земля. Формування лекс.навичок |
|
Впр.1, ст.75 (РЗ) |
61 |
|
Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля? Формування грамат. навичок |
|
Впр.5, ст.155 |
62 |
|
Проблеми довкілля. Формування навичок читання та говоріння |
|
Впр.3, ст.158 |
63 |
|
Давайте обговоримо проблеми екології. Формув. нав аудіюв. та п. |
|
Впр.4, ст.158Впр.6 ст.79 (РЗ) |
64 |
|
Охорона довкілля в Україна. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
Впр.2, ст.167Впр.8 ст.80 (РЗ) |
65 |
|
Захист тварин та рослин. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.8,ст.173Впр.11 ст.82 (РЗ) |
66 |
|
Глобальне потепління. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
Впр.3,ст.131Впр.13 ст.82 (РЗ) |
67 |
|
Проблеми нашого міста. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.15 ст.84 (РЗ) |
68 |
|
Видатні вчені світу. Розвиток навичок читання та говор. |
|
Впр.16 ст.85 (РЗ) |
69 |
|
Врятуємо планету разом. Системат. вивч. матеріалу |
|
Впр.19 ст.87 (РЗ) |
70 |
|
Наша планета – в наших руках. Узагальн. вивченого матеріалу |
|
Впр.18 ст.87 (РЗ) |
71 |
|
Природа і погода. Контроль мовленнєвих навичок |
|
Впр.19 ст.87 (РЗ) |
72 |
|
Тема 7. Об'єднане королівство сьогодні.На мапі Британії. Формування лексичних навичок |
|
Впр.2b, ст.182 Впр.1 ст.103 (90) |
73 |
|
Географічне положення Великобританії. Формування лексичних навичок |
|
Впр.6,ст.186Впр.3 ст.91 (РЗ) |
74 |
|
Географічне положення Великобританії. Формування грамат. навичок |
|
Впр.4 ст.92 (РЗ) |
75 |
|
Поговоримо про Англію. Формування нав. чит. та говоріння |
|
Впр.5 ст.93 (РЗ) |
76 |
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
Впр.1, ст.192 Впр.6 ст.93 (РЗ) |
77 |
|
Поговоримо про Шотландію. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.3, ст.193Впр.7 ст.94 (РЗ) |
78 |
|
Уельс та його визначні місця. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.7, ст.194Впр.8 ст.95 (РЗ) |
79 |
|
Клімат Великобританії Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.4, ст.198Впр.9 ст.95 (РЗ) |
80 |
|
Міста Британії Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Впр.8, ст.200 Впр.11 ст.97 (РЗ) |
81 |
|
Подорож Об’єднаним Королівством. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.2a, ст.203 Впр.12 ст.98 (РЗ) |
82 |
|
Яке місце ти б хотів відвідати? Системат. вивченого матеріалу |
|
Впр.5, ст.205 Впр.13 ст.98 (РЗ) |
83 |
|
Звичаї та традиції. Узагальн. вивченого матеріалу |
|
Впр.2, ст.211 Впр.14 ст.100 (РЗ) |
84 |
|
Об’єднане Королівство сьогодні. Контроль мовленнєвих навичок |
|
Впр.3, ст.211 Впр.17 ст.101 (РЗ) |
85 |
|
Тема 8. Міста Об’єднаного Королівства та України.Міста Великобританії. Форм. Лек навичок |
|
Впр.1 ст.103 (РЗ) |
86 |
|
Міста Великобританії. Формув лексичних навичок |
|
Впр.2 ст.103 (РЗ) |
87 |
|
Лондон – столиця Великобританії. Формування грамат. навичок |
|
Впр.6, ст.223 |
88 |
|
Визначні місця Лондона. Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
Впр.3 ст.105 (РЗ) |
89 |
|
Визначні місця Лондона. Формування нав.чит. та говоріння |
|
Впр.4 ст.106 (РЗ) |
90 |
|
Подорож до Лондона. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.5 ст.108 (РЗ) |
91 |
|
Единбург – столиця Шотландії. Розвиток нав. аудіюв. та письма. |
|
Впр.6 ст.108 (РЗ) |
92 |
|
Промислові міста Британії. Розвиток нав. аудіюв. та письма. |
|
Впр.9 ст.111 (РЗ) |
93 |
|
Міста України. Львів – Флоренція Східної Європи. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.10 ст.113 (РЗ) |
94 |
|
Визначні місця Львова. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Впр.11 ст.114 (РЗ) |
95 |
|
Міста Великобританії та України. Узагальн. вивченого матеріалу |
|
Впр.17, ст.119 |
96 |
|
Міста Великобританії та України. Контроль мовленнєвих навичок |
|
Підгот. до к/р з аудіювання |
97 |
|
Контроль аудіювання |
|
Підгот. до к/р з ч |
98 |
|
Контроль читання |
|
Підгот. до к/р з п |
99 |
|
Контроль письма |
|
Підгот. до к/р з г |
100 |
|
Контроль говоріння |
|
|
101 |
|
Робота над помилками |
|
|
102 |
|
Повторення граматики |
|
|
103 |
|
Повторення лексики |
|
|
104 |
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
105 |
|
Повторення за рік |
|
|