Календарно тематичне планування за підручником В.М. Буренко для 9 класу (3 години на тиждень) на І семестр 2018-2019 н.р. Включає розподіл матеріалу за темами.
№ з/п |
Дата прогнзована |
Дата фактична |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Урок 1 |
|
|
Назви професій |
Форми на -ing |
Accountant, actor, coach, dancer, doctor, economist |
Урок
2 |
|
|
Професія, фах, ремесло, зайнятість. |
|
Porter, postman, reseptionist, make-up artist, delivery man, quide, waiter, temporary |
Урок
3 |
|
|
Перше враження. Мова тіла. |
Прийменники, після яких вживаються форми на -ing |
Salary, experience, management, to boost, morale, to require, recruiter |
Урок 4 |
|
|
Написання (електронних) листів, резюме |
|
|
Урок 5 |
|
|
Відмінність між професіями. Читання: Нова Зеландія (ч.1) |
Відмінність між although/in spite of/despite/though |
To hamper, to suit, conscientous, decisive, aptitude, attitude, although, despite |
Урок 6 |
|
|
Кар’єра на елебаченні. |
|
To glue, producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera. |
Урок 7 |
|
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу. |
|
Audition, news, screenwriter, reporter, editor, commentator,, interviewer. |
Урок 8 |
|
|
Реклама. |
|
To advertise, to insert, advert, to treat, necklace, reversible. |
Урок
9 |
|
|
Неформальні листи. Читання: Нова Зеландія (ч.2) |
|
Advertising, gossip, to invent, inventor, to publish, column |
Урок 10 |
|
|
Молодіжна (суб) культура |
|
Subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships.
|
Урок 11 |
|
|
Емо. Скаути. Ґрафіті |
|
To screen, device, patent, guarded, commercial |
Урок 12 |
|
|
Труднощі в життя підлітка. Стилі одягу. |
|
To intimidate, bipolar, fake, goofy, tracksuit, detention, restraint, loose, sublime, sophisticated |
Урок 13 |
|
|
Молодіжне мистецтво. Читання: Нова Зеландія (ч.3) |
|
Aesthetic, amalgamation, establishment, bright, craft, emotional,, exploration, fascinating, fusion, gamut, to inspire, layer, philosophical, style, to transcend |
№ з/п |
Дата прогнзована |
Дата фактична |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Урок 14 |
|
|
Все про мене. Біографія. |
Утворення прикметників |
Sence, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt |
Урок 15 |
|
|
Зовнішній вигляд. |
Відмінність між look/look like/look as if |
Elderly, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble, single-minded. |
Урок 16 |
|
|
Бути знаменитістю. Читання: Нова Зеландія (ч.4) |
|
|
Урок 17 |
|
|
Англомовні країни. Канада. |
|
Artisan, aspen, cedar, carving, captivating, elk, heron, lichen, larch, loon, lynx, porcupine. |
Урок 18 |
|
|
Англомовні країни. США. |
|
Huge, estate, expansion, stunning, to abound, swamp, sequoia, hemlock, mink. |
Урок 19 |
|
|
Англомовні країни. Австралія. |
|
Stable, outback, barren, plateau, arid, bizarre, platypus, wallaby, eucalyptus.
|
Урок
20 |
|
|
Англомовні країни. Сполучене Королівство (СК). |
|
Stronghold, dungeon, to furbish,, to construct, depository, stupendous, orangery, arboretum, stately, terraced, masterpiece. |
Урок 21 |
|
|
Британські міста |
|
Randome, smoothly, stew, epicure, arrogant |
Урок
22 |
|
|
Визначні місця СК. Читання: Нова Зеландія (ч.5) |
|
University, reception class, primary school, seconadary school, grammar school, bully, to taunt, ridicule |
Урок 23 |
|
|
Нові горизонти. Леонардо да вінчі. Винаходи. |
|
Lever, wedge, screw, wheel, pulley, Renaissance, enigma, posterity. |
Урок 24 |
|
|
Світлові тату. Біонічні контактні лінзи. Фарба дл нігтів, що щезає. |
|
To implant, bionic, vision, to impair, to superimpose, colours, to vanish, to polish, vivid, ban, augmentation. |
Урок
25 |
|
|
Комп’ютерна революція. |
|
Gadget, laptop, desktop, equioment, to paste, to cut, geek, chairman, to donate, charitable, software, foundation. |
№ з/п |
Дата прогнозована |
Дата фактична |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Урок
26 |
|
|
Історія винаходів |
The Passive Voice
|
Caoutchouc, exceedingly, to expand, to ascend, syringe,, harpsichord, to oust, upright, quill pen, to eliminate, to splatter, smear, kernel.
|
Урок
27 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.6) |
|
|
Урок
28 |
|
|
Піклуймося про нашу планету разом |
|
Ecology, to contaminate, overcrowding, environment, dectruction, to pollute, to protect, to restore, species, exinct. |
Урок 29 |
|
|
Забруднення води |
|
Ice cap, glacier, effect, essential, to spawn, sewage, fertiliser, herbicide, pesticide. |
Урок 30 |
|
|
Забруднення повітря |
|
|
Урок 31 |
|
|
Ліси |
|
Health, to deforest, creature, famine, logging, jungle, roam, cattle, disaster,, flooding, drought. |
Урок
32 |
|
|
Тваринний світ |
Умовні способи дієслова |
|
Урок
33 |
|
|
Загрози для довікілля та як їх уникнути |
|
Threat, rubbish, to preserve, to supply, oxygen, load, fine, stray. |
Урок 34 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.7) |
|
|
Урок
35 |
|
|
Повторення граматики |
Неозначений артикль a/an. Означений артикль the. Конструкція Be going to |
|
Урок
36 |
|
|
Повторення граматики |
Присвійний відмінок. Займенники |
|
№ з/п |
Дата прогнозована |
Дата фактична |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Урок
37 |
|
|
Повторення граматики |
Множина іменників. Злічувані та незлічувані іменнки |
|
Урок 38
39 |
|
|
Повторення граматики |
Some and Any. Which and What. Обмежувальні та поширювальні підрядні речення |
|
Урок 40 |
|
|
Повторення граматики |
Ступені порівняння. Питальні речення. Ґерундій чи -ing -форма |
|
Урок 41
|
|
|
Повторення граматики |
Модальні дієслова. Умовні способи дієслова: First Conditional, Zero Conditional |
|
Урок 42 |
|
|
Повторення граматики |
Пряма та непряма мова. Формулювання порад |
|
Урок43
|
|
|
Повторення граматики |
Пасивний стан дієслова. Теперішній часи. Словотвореннч. |
|
Урок 44 |
|
|
Повторення граматики |
Минулі часи. Майбутні часи. Фразові дієслова |
|
Урок
45 |
|
|
Контроль письма |
|
|
Урок 46 |
|
|
Контроль читання |
|
|
Урок 47 |
|
|
Контроль мовлення |
|
|
Урок
48 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|