КТП до підручника Prepare 5 Ukrainian Edition на II семестр (3,5 години)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника з англійської мови для 5 класу Prepare 5 Ukrainian Edition (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.) на II семестр (3,5 години/тиждень)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік

2023-2024

Семестр

ІI

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

Клас

5

Підручник:

Англійська мова: підручник для 5 класу ЗЗСО (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.)

 

 

 

 

 

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку

Очікувані результати

Лексика і фонетика

Граматика

Рецептивні навички

Продуктивні навички

Домашнє завдання

Примітки

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія (діалог), усне продуку-вання (монолог)

Писемне продуку-вання (письмо)

5. Школа

(Unit 8. At school) (с. 50-57) - 9 годин

 

47

 

Школа. Шкільні предмети. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.50

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Art, English, Geography, History, IT, Maths, Music, PE, Science, PE, Craft, French/German/Polish, Nature Studies, Literature

 

Впр.1 с.50

Впр.3 с.50

Впр.4 с.50

 

Впр.5 с.50

Впр.4 с.50

Впр.1-5 с.36 (WB)

 

48

 

Мій розклад. Активізація лексики. Питальні речення в Present Simple. Вправляння в письмі. Виконання граматичних вправ.

с.51

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад

 

Present Simple – questions

(145)

Впр.1 с.51

Впр.2 с.51

Впр.3 с.51

Впр.1,2 с.145

Впр.1-4 с.37 (WB)

 

49

 

Улюблений шкільний предмет. Введення нової лексики. Багатозначні слова. Вправляння в читанні.

с.52-53

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту

to catch, to come, to get, to meet, to see, to think

 

Впр.1 с.52

Talking Points

Впр.3 с.52

Впр.4 с.52

Впр.6 с.53

Впр.5 с.53

Впр.1-4 с.38 (WB)

 

50

 

У школі. Спеціальні запитання. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-граматичних завдань.

с.53

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них

Who? What? Where?

When? How often? Why?

Wh-questions

(53, 145)

Впр.1 с.53

Впр.2 с.53

Впр.5,6 с.53

Впр.4 с.53

Впр.3,4 с.53

Впр.1-4 с.39 (WB)

 

51

 

Анкета про школу. Вправляння в письмі. Складання анкети про школу.

с.53

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них

 

 

Впр.1 с.53

Впр.1 с.53

Впр.2 с.53

Впр.2 с.53

Впр.1,2 с.39 (WB)

 

52

 

На уроці англійської мови. Можливості для покращення рівня англійської мови. Вправляння в читанні, діалогічному і монологічному мовленні.

с.54

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом

read comics in English, watch TV in English, write letters in English, listen to music in English, do my English homework

 

Впр.1 с.54

Впр.2 с.54

Впр.4 с.54

Впр.3 с.54

Впр.7,8 с.55

Talking points

 

 

 

53

 

Проєктна робота «Мій план для вивчення англійської мови». Підготовка та захист проєктів.

с.55

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської мови

learn new words, write a letter, listen to songs, watch a video, read comics, learn and remember new vocabulary, translate, create, do projects

 

Впр.10 с.55

 

Впр.10 с.55

 

Впр.10 с.55

проєкт

 

54

 

Школа і мій день Повторення. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-граматичних вправ.

с.56-57

 

 

 

Впр.1 с.56

Впр.1,2 с.57

Впр.1 с.57

Впр.2 с.56

Впр.1, 2 с.56 (Grammar)

 

 

55

 

Школа і мій день. Діагностична робота (читання і письмо).

с.57

 

 

 

Впр.1 с.57

тест

 

 

Впр.1 с.57

тест

 

 

6. Здоров’я

(Unit 9. Feeling good. Unit 10. Things we do) (с. 58-67) - 11 годин

 

56

 

Здоров’я. Види спорту. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.58

Можуть називати види спорту і активностей

badminton, baseball, basketball, dancing, football, hockey, running, swimming, table tennis dancing. Eating bread, butter, cake, feel good/not bad, chocolate, eating fruit and vegetables, playing computer games, walking to school.

наголос у словах

Впр.1 с.58

Впр.2,3,4 с.58

 

Впр.3 с.58

Впр.1-6 с.40 (WB)

 

57

 

Спорт. Активізація лексики. Конструкції із like у стверджувальних та заперечних реченнях. Виконання граматичних вправ.

с.59

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів

 

like + V-ing

(59, 146)

Впр.1 с.59

Впр.4 с.59

Впр.3 с.59

Talking points (59)

Впр.2,3 с.59

Впр.1,2 с.146

Впр.1-5 с.41 (WB)

 

58

 

Здоров’я. Запитай у лікаря. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.60-61

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я

 

 

Впр.1 с.60

Впр.2. с.60

 

Впр.5 с.61

Впр.6 с.61

Впр.4 с.61

Впр.1-5 с.42 (WB)

 

59

 

Це добре для нього. Присвійні займенники із for, at, with. Виконання граматичних вправ. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.61

Можуть скласти коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

for her, for him, for me, for us, for you

Впр.1 с.61

 

Впр.5 с.61

Впр.1 с.61 (Sp)

Впр.2 с.61

Впр.3 с.61

Впр.1,2 с.43 (WB, Grammar)

 

Впр.1-4 с.43 (WB, Writing)

 

60

 

Хобі. Шкільні гуртки. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.62

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

athletics, yoga club, board games club, coding club, horse riding club, cookery club, drama club, Italian club, judo club, film club

 

Впр.1 с.62

Впр.3,4 с.62

Впр.2 с.62

Впр.5 с.62

Впр.1 с.62

Впр.1-5 с.44 (WB)

 

61

 

Хобі та активності. Активізація лексики. Present Continuous в розповідних та заперечних реченнях. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.63

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Present Continuous

(63, 147)

Впр.1 с.63

Впр.3 с.63

Впр.4 с.63

 Впр.1,2,3 с.147

Впр.1-4 с.45 (WB)

 

62

 

Домашні справи. Що ти зараз робиш? Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.64-65

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

carry the shopping, clean the bath, cook dinner, do the washing-up, feed the cat, make your bed, tidy your room, walk the dog

Present Continuous

Впр.2 с.64

Впр.3 с.65

Впр.1 с.64

Talking points

Впр.4 с.65

Впр.1-5 с.46 (WB)

 

63

 

Домашні справи. Present Continuous в питальних реченнях. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.65

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

 

Present Continuous

(65, 147)

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65

Впр.4,5 с.65

Впр.2 с.65

Впр.4 с. 147

Впр.1,2 с.47 (WB, Grammar)

 

64

 

Блог про життя. Вправляння в письмі. Написання власного блогу за зразком.

с.65

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

 

 

Впр.1 с.65

Впр.2 с.65

 

Впр.2 с.65

Впр.1-3 с.47 (WB, Writing)

 

65

 

Молод іжні клуби у Великій Британії. Проєктна робота. Вправляння в читанні та діалогічному і монологічному мовленні.

с.66-67

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом

 

 

Впр.2 с.67

Впр.3 с.67

Впр.1 с.66 Впр.6,7 с.67

Впр.1 .с.66

 

Talking points

a blog page

Впр.4,5 с.67

a blog page

проєкт

 

66

 

Здоров’я. Діагностична робота (читання, аудіювання, письмо, говоріння).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Хобі, професії, цифрові технології

(Unit 11. My digital life. Unit 12. Working life) (с. 68-79-) - 13 годин

 

67

 

Хобі та розваги. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.68

розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

fans, band, TV show,  newspaper, famous, celebrity, songs, movies, concert, play music, look at websites, read and send emails, watch films, read and send texts, take photos

 

 

Впр.2 с.68

Впр.3 с.69

Впр.4 с.68

Впр.5 с.69

Впр.1 с.68

Впр.1-5 с.48 (WB)

Впр.1-5 с.48 (WB)

 

68

 

Хобі та розваги. Активізація лексики. Adverbs of frequency. Виконання граматичних вправ.

с.69

реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Present Simple:

Adverbs of frequency: always, often, never, sometimes, usually

Впр.1 с.69

Впр.1,2 с.148

Впр.3 с.69

Впр.4 с.69

Впр.3 с.69

Впр.1,2 с.148

Впр.1-4 с.49 (WB)

 

69

 

Цифрові технології. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.70

описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

digital camera, fitness tracker, laptop, smartphone smart speaker, tablet

 

Впр.3 с.70

Впр.2 с.70

Впр.1 с.70

Впр.5 с.70

Впр.4 с.70

Впр.1-4 с.50 (WB)

 

70

 

Цифрові технології. Конструкція «How much/ How many». Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.71

описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

How much/ How many

с.148

Впр.1 с.71 (Gr.)

Впр.3 с.71 (Gr)

Впр.2 с.71

Talking points

Впр.1с.71 (Sp.)

Впр.3 с.148

Впр.1-3 с.51 (WB, Gr)

Впр.1-5 с.51 (WB, Wr)

 

71

 

Професії. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.72

розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

doctor, farmer, firefighter, footballer, journalist, lorry driver, musician, nurse, photographer, waiter, teacher, dentist, waitress

 

Впр.2 с.72

Впр.1 с.72

Впр.3 с.72

Впр.5 с.73

Впр.1-5 с.52 (WB)

 

72

 

Професії. Активізація лексики. Present Simple and Present Continuous. Виконання граматичних вправ.

с.73

описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі

 

Present Simple and Present Continuous in comparison

Впр.1 с.73

 

с.149

Впр.3 с.73

Впр.4,5 с.73

Впр.2 с.73

Впр.3 с.73

Впр.1,2 с.149

Впр.1-3 с.53 (WB)

 

73

 

У кафе. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.74

розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

bottle, bowl, cup, fork, glass, knife, pepper, plate, salt, spoon, sugar

 

Впр.1,2 с.74

 

 

Впр.3 с.75

Впр.4 с.75 (R)

Впр.3 с.75

Впр.1-4 с.54 (WB)

 

74

 

У кафе. Активізація лексики. Модальне дієслово can. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.75

розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

 

Can: polite requests and permission

с.149

Впр.1 с.75

c.149

Впр.3 с.75

Впр.4 с.75

Впр.2 с.75

Впр.3,4 с.149

Впр.1-3 с.55 (WB)

 

75

 

У кафе. Оформлення замовлення. Вправляння в діалогічному, монологічному мовленні і письмі. Виконання лексико-комунікативних завдань письмі.

с.75

повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу

 

 

Впр.1 с.55 (WB)

Впр.1 с.55 (WB)

Впр. 2 с.75 (W)

Впр. 1,2 с.75 (W)

 

Впр.2 с.55 (WB, W)

Впр. 1-2 с.55 (WB)

 

76

 

Безпека в Інтернеті. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні.

с.76

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі

 

 

Впр.1 с.76

Впр.3 с.77

Впр.2 с.76

Впр.4 с.77

Впр.5,6 с.77

проєкт

 

77

 

Безпека в Інтернеті. Кібербулінг. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

 с.77

розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре

 

 

Впр.9 с.77

Впр.7,8 с.77

Talking points – с.77

Впр.10 с.77

постер

 

 

 

78

 

Здоров’я, хобі та професії. Повторення. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Діагностична робота (говоріння).

с.78-79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

79

 

Хобі та професії. Діагностична робота (читання, аудіювання і письмо)

 

 

 

тест

тест

тест

тест

 

 

8. Міста і транспорт. Україна і Велика Британія

(Unit 13. Places. Unit 14. Out and about) (с. 80-89) – 10 годин

 

80

 

Міста. Місця у місті. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.80

описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

bank, museum, hospital, library, cafe, restaurant, park, gallery, supermarket, shop, station

 

Впр.1 с.80

Впр.3 с.80

Впр.7,8 с.81

Впр.56 с.81

Впр.4 с.80

Впр. 1-5 с.56 (WB)

 

81

 

Міста. Активізація лексики. Конструкції «Is there a …? / Are there any…?» Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.81

визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

 

Is there a …? / Are there any…?

с.150

Впр.1 с.81

Впр.2 с.81

Впр.3 с.81

Впр.4 с.81

Впр.1,3 с.81

Впр.1,2 с.150

Впр. 1-3 с.57 (WB)

 

82

 

У місті. Характеристики для опису. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.82

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

beautiful, cheap, expensive, great, important, interesting, little, safe, tall, boring, old, new, modern, ancient, wonderful, exciting

 

Впр.2 с.82

Впр. 3,5 с.82

Впр.4 с.82

Впр.5 с.82

Впр.7 с.83

Впр.6 с.82

Впр. 1-6 с.58 (WB)

 

83

 

У місті. Активізація лексики. Вживання прийменників inside, outside, above, below, near. Виконання граматичних вправ. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.83

описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

с.150

Впр.1 с.83

відео (10)

Впр.1 с.83 (S)

Впр.2,3 с.83

Впр.3 с.150

Впр. 1-3 с.59 (WB, G)

Впр. 1-3 с.59 (WB, W)

 

84

 

Транспорт. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.84

розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре

bike, boat, bus, car, coach, plane, taxi, train, tram, Underground

 

Впр.2,3 с.84

Впр.1 с.84

Впр.4 с.85

Впр.1 с.84

Впр. 1-4 с.60 (WB)

 

85

 

Транспорт. Активізація лексики. Вживання сполучників because, and, but, or. Виконання граматичних та лексико-комунікативних завдань.

с.85

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі

 

Conjunctions:  because, and, but, or

с.151

Впр.1 с.85

Впр.5 с.85

Впр.2 с.85

Впр.4 с.85

Впр.1,2 с.151

Впр. 1-3 с.61 (WB)

 

86

 

Дозвілля. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.86

розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань

Go sightseeing/shopping,  meet friends/hang out with friends, visit museum

 

Впр.4 с.86

Впр.1,2 с.86

Впр.3 с.86

Впр.1 с.86

Впр. 1-5 с.62 (WB)

 

87

 

Дозвілля. Активізація лексики. Вживання конструкції «Let’s …, Shall we …?». Виконання лексико-комунікативних завдань. Вправляння в письмі.

с.87

бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази

 

Let’s …, Shall we …?

Впр.1 с.87 (G)

Впр.1 с.87 (W)

Впр.2 с.87 (G)

Впр.3 с.87 (G)

Впр.5 с.87 (G)

Впр.3,4 с.151

Впр.4 с.87 (G)

Впр.2 с.87 (W)

Впр. 1-3 с.63 (WB, G)

Впр. 1,2 с.63 (WB, W)

 

88

 

Музеї світу. Проєктна робота і захист проєктів. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні.

с.88-89

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі; описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

 

 

Впр.3 с.88

Впр.6 с.89 Впр.7 с.89

відео 11

Впр.1,2 с.89 Talking points – с.89

Впр.4 с.89

Впр.5 с.89 проєкт

постер

 

89

 

Міста і транспорт.

Діагностична робота (читання, аудіювання, письмо, говоріння).

.

 

 

за завданням вчителя

 

 

 

 

 

9. Одяг і зовнішній вигляд. Покупки

(Unit 15. What shall I wear? Unit 16. Buy it!) (с. 90-101) – 13 годин

 

90

 

Одяг. Що мені одягти? Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.90

описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

dress, skirt, shorts, shirt, jacket, trousers, T-shirt, coat, jeans, blouse, shoes, boots, sandals, scarf, cap, hat, belt, ring, digital watch, bracelet, necklace, earrings, gloves

 

Впр.1 с.90

Впр.2,3 с.90

Впр.5 с.90

Впр.2 с.91

Впр. 1-5 с.64 (WB)

Впр. 6 с.65 (WB)

 

91

 

Одяг. Множина: вимова. Активізація лексики. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.91

описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Noun- Plurals (revision)

с.152

Впр.1 с.91

Впр.2,3 с.91

відео 12

Впр.4 с.91

Talking points – с.91

Впр.1,2 с.152

Впр.5 с.91

Впр. 1-3 с.65 (WB)

 

92

 

Зовнішній вигляд. Опис людини. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.92

розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах

stylish, beautiful, new, fashionable, amazing, pretty, slim

 

Впр.1 с.92

Впр.2 с.92

Впр.4 с.92

Впр.1 с.92

Впр.4 с.92

Впр. 1-5 с.66 (WB)

 

93

 

Зовнішній вигляд. Активізація лексики. have got/ has got, to be  для опису людей. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.93

описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі

 

have got/ has got, to be

с.152

Впр.1 с.93

 

Впр.3 с.93

Впр.2,3 с.93 (S)

Впр.3,4 с.152

Впр.2 с.93

Впр.1 с.93 (S)

Впр. 1-3 с.67 (WB, G)

Впр. 1-3 с.67 (WB, W)

 

94

 

Покупки. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.94

визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу

birthday card, diary, paint paper, perfume, plant, notebook, scissors, stamps, sweets, rucksack, toothpaste, toothbrush, umbrella

 

Впр.1 с.94

Впр.2,3 с.94

 

Впр.1 с.94

Впр. 1-5 с.68 (WB)

 

95

 

Покупки. Активізація лексики. Вживання need, want. Виконання лексико-граматичних вправ.

с.95

демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

need, want

с.153

Впр.1 с.95

Впр.2 с.95

Впр.4,5 с.95

Впр.7 с.95

Впр.8 с.95

Впр.1,2 с.153

Впр.3 с.95

Впр.4 с.95

Впр.6 с.95

 

Впр. 1-5 с.69 (WB)

 

96

 

Покупки. Гроші та ціни. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.96

визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

price, money, pound, pence, dollar, cent, euro, hryvnia

 

Впр.1 с.96

Впр.3 с.96

Впр.7 с.97

Впр.5 с.97

Talking points – с.97

Впр.2 с.96

Впр. 1-5 с.70 (WB)

 

97

 

Гроші та ціни. Вживання too. Вправляння в письмі. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.97

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

too

с.153

Впр.1 с.97 (G)

Впр.2 с.97 (G)

 

Впр.4 с.97

Впр.3,4 с.153

Впр.3 с.97 (G)

Впр. 1,2 с.71 (WB, G)

Впр. 1,2 с.71 (WB, W)

 

98

 

Соціальна відповідальність. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні.

с.98

знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

exchange, reuse, throw away, recycled materials, necessary

responsible

 

Впр.1 с.98

Впр.3 с.98

 

Впр.8 с.99

Впр.7 с.99

Впр.2 с.98

 

 

99

 

Соціальна відповідальність. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.99

описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

 

Впр.4 с.99

Впр.7,8 с.99

Talking points – с.99

Впр.10 с.99

 

 

100

 

Міста і одяг. Повторення. Виконання лексико-комунікативних вправ.

с.100

 

 

 

 

 

Впр.1,2,3 с.100 (V)

Впр.1 с.100 (W)

 

 

101

 

Міста і одяг. Повторення. Вправляння в аудіюванні і читанні.

с.101

 

 

 

 

Впр.1 с.101 (L)

Впр.1 с.101 (S)

Впр.1,2 с.101 (R)

Впр.1 с.101 (W)

 

102

 

Міста. Одяг. Покупки. Діагностична робота (читання, аудіювання, говоріння і письмо).

 

 

 

тест

тест

тест

тест

 

 

10. Навколишнє середовище та погода

(Unit 17. Different places. Unit 18. The weather.) (с. 102-111) – 10 годин

 

103

 

Навколишнє середовище та погода. Природа. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.102

визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

beach, countryside, flowers, forest, garden, grass, river, sea, tree, ocean, mountain

 

Впр.2 с.102

Впр.1 с.103

Впр.3 с.102

Впр.4 с.102

Впр.5 с.102

Впр.6 с.102

Впр.1,2 с.102

Впр.1-4 с.72 (WB)

 

104

 

Природа. Активізація лексики.  Ступені порівняння одно- і двоскладових прикметників. Вживання than. Виконання лексико-граматичних вправ.

с.103

демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Comparatives: short adjectives

с.154

Впр.1 с.103

Впр.4 с.103

Впр.6 с.103

Впр.1,2,3 с.154

Впр.2 с.103

Впр.3 с.103

Впр.1-5 с.73 (WB)

 

105

 

Природа. Особисте враження. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.104

знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі,описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

amazing, attractive, exciting, fantastic, popular, unusual, wonderful

 

Впр.2 с.104

Впр.3 с.104

Впр.1 с.104

Впр.4 с.104

 

Talking points – с.104

Впр.1 с.104

Впр.1-5 с.74 (WB)

 

106

 

Місце, куди я хочу поїхати. Активізація лексики. Ступені порівняння багатоскладових прикметників. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.105

описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

 

Comparatives: long adjectives

с.154

Впр.5 с.105

 

Впр.4 с.105

Впр.1,2 с.105 (S)

Впр.2,3 с.105

Впр.1,2 с.75 (WB, G)

Впр.1-4 с.75 (WB, W)

 

107

 

Погода. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.106

визначає основний зміст простих електронних повідомлень

autumn, cold, hot, rain, snow, spring, summer, sun, warm, wind, winter, cloudy, sunny, windy, rainy, foggy, snowy

 

Впр.1 с.106

Впр.4 с.107

Впр.5 с.107

відео 14

Talking points – с.107

Впр.4 с.107

Впр.1-4 с.76 (WB)

 

108

 

Погода. Активізація лексики. Конструкції з «It» для опису погоди. Виконання лексико-граматичних вправ.

с.107

описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

 

It

с.155

Впр.1 с.107

 

Впр.4,5 с.107

Впр.1,2 с.155

Впр.2,3 с.107

Впр.1-4 с.77 (WB)

 

109

 

Відпочинок на свята. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.108

визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

hotel, tent, arrive, travel, camp, beach,

boat, sandboarding, snorkelling, kayaking, paddle, surfing, enjoy, swimming, campfire, have a rest

 

Впр.6 с.109

Впр.7 с.109

Впр.2,3 с.108

Впр.1 с.108

Впр.4 с.108

Впр.5 с.108

Впр.1-4 с.78 (WB)

 

110

 

Відпочинок на свята. Активізація лексики. Прийменники with, for, until. Вправляння в читанні. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.109

пише короткі вітальні листівки

 

with, for, until

с.155

Впр.1 с.109 (G)

Впр.1 с.109 (W)

 

Впр.3 с.155

 

Впр.2 с.109 (G)

Впр.1-3 с.79 (WB, G)

 

Впр.1-3 с.79 (WB, W)

 

111

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Проєктна робота.

с.110-111

розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах; стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

Впр.2 с.110

Впр.3 с.111

Впр.4 с.111

Впр.7,8 с.111

Впр.1 с.110

Talking points – с.111

Впр.5 с.111

Впр.6 с.111

проєкт

 

112

 

Навколишнє середовище та погода. Діагностична робота (читання, аудіювання, говоріння і письмо).

 

 

 

тест

тест

тест

тест

 

 

11. У світі тварин. Події минулого

(Unit 19. A fantastic concert. Unit 20. Animals.) (с. 112-123) – 13 годин

 

113

 

Події минулого. Фантастичний концерт. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.112

розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне, описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

Впр.3 с.112

Впр.2 с.112

Впр.3 с.112

Впр.1 с.112

Впр.1-5 с.80 (WB)

 

114

 

Події минулого. Фантастичний концерт. Активізація лексики. Побудова речень в Past Simple (was/were). Виконання лексико-граматичних вправ.

с.113

описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі

 

Past Simple

с.156

Впр.1 с.113

Впр.4 с.113

Впр.5 с.113

Впр.1,2 с.156

Впр.2 с.113

Впр.5 с.113

Впр.1-5 с.81 (WB)

 

115

 

Події минулого. Враження. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.114

знаходить конкретну інформацію у повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі

brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

Впр.1 с.114

Впр.2 с.115

Впр.3 с.115

Talking points – с.115

Впр.4 с.115

 

Впр.1-4 с.82 (WB)

 

116

 

Події минулого. Активізація лексики в діалогічному і монологічному мовленні. Побудова спеціальних запитань у теперішньому та в минулому часі.

с.115

реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Wh-questions in the present and past

с.156

Впр.1 с.115 (G)

 

Впр.1,2 с.115 (S)

Впр.3 с.157

Впр.2,3,4 с.115

Впр.1-3 с.83 (WB, G)

Впр.1-4 с.83 (WB, W)

 

117

 

У світі тварин. Дикі тварини. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.116

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі

bear, crocodile, elephant, giraffe, lion, kangaroo, leopard, hippo, monkey, snake, tiger, zebra, panda

 

Впр.3 с.116

Впр.1 с.116

Впр.2 с.116

Впр.5 с.117

Впр.4 с.117

Впр.1-3 с.84 (WB)

 

118

 

Дикі тварини. Стверджувальні речення в Past Simple (regular verbs). Виконання лексико-граматичних вправ.

с.117

знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

Past Simple

с.157

Впр.1,2 с.117

Впр.5 с.117

Впр.6 с.117

Впр.1-3 с.157

Впр.3,4 с.117

Впр.1-5 с.85 (WB)

 

119

 

Домашні та свійські тварини. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.118

визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу

kitten, cat, mouse, puppy, rabbit, sheep, fish, parrot, hamster, guinea pig, chicken, horse, duck, goose

 

Впр.1 с.118

Впр.2 с.118 Впр.4,5 с.119

 

Впр.5 с.119

Впр.3 с.118

Впр.1-5 с.86 (WB)

 

120

 

Домашні та свійські тварини. Активізація лексики. Заперечні речення в Past Simple. Вправляння в письмі. Написання історії про тварин

с.119

пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення

 

Past Simple

с.157

Впр.1 с.119

Впр.4 с.119

Впр.2 с.119

 

Впр.3 с.119 (G)

Впр.1 с.119 (W)

Впр.1-3 с.87 (WB, G)

Впр.1-3 с.87 (WB, W)

 

121

 

Співпраця. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні.

с.120

 

розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах

 

 

Впр.1,2,3,4 с.120

Впр.7,8 с.121

Talking points – с.121

Впр.9,10 с.121

проєкт

 

122

 

Співпраця. Захист прооєктів.

Контроль сприйняття письмових текстів. Читання. Текст «______________»

розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре, стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

тест

за завданням вчителя

за завданням вчителя

за завданням вчителя

 

 

123

 

Природа і погода. Повторення.

Контроль сприйняття усної інформації на слух. Аудіювання. Текст «______________»

с.122

 

 

 

 

 

 

тест

 

 

124

 

Відпочинок і дивовижні тварини. Повторення.

Контроль письмової взаємодії та висловлювання. Письмо

с.123

 

 

 

 

 

 

 

 

 

125

 

Відпочинок і дивовижні тварини. Повторення

Контроль усної взаємодії та висловлювання. Говоріння за ситуаціями: …

с.123

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку