КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік |
2023-2024 |
Семестр |
ІI |
Вчитель: |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
Клас |
5 |
Підручник: |
Англійська мова: підручник для 5 класу ЗЗСО (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.) |
|||||
|
|
|
|
|||||
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку |
Очікувані результати |
Лексика і фонетика |
Граматика |
Рецептивні навички |
Продуктивні навички |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог), усне продуку-вання (монолог) |
Писемне продуку-вання (письмо) |
||||||||
5. Школа (Unit 8. At school) (с. 50-57) - 9 годин |
|||||||||||
|
|||||||||||
47 |
|
Школа. Шкільні предмети. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.50 |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Art, English, Geography, History, IT, Maths, Music, PE, Science, PE, Craft, French/German/Polish, Nature Studies, Literature |
|
Впр.1 с.50 |
Впр.3 с.50 Впр.4 с.50
|
Впр.5 с.50 |
Впр.4 с.50 |
Впр.1-5 с.36 (WB) |
|
48 |
|
Мій розклад. Активізація лексики. Питальні речення в Present Simple. Вправляння в письмі. Виконання граматичних вправ. с.51 |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад |
|
Present Simple – questions (145) |
Впр.1 с.51 |
Впр.2 с.51 |
Впр.3 с.51 |
Впр.1,2 с.145 |
Впр.1-4 с.37 (WB) |
|
49 |
|
Улюблений шкільний предмет. Введення нової лексики. Багатозначні слова. Вправляння в читанні. с.52-53 |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту |
to catch, to come, to get, to meet, to see, to think |
|
Впр.1 с.52 |
Talking Points |
Впр.3 с.52 Впр.4 с.52 Впр.6 с.53 |
Впр.5 с.53 |
Впр.1-4 с.38 (WB) |
|
50 |
|
У школі. Спеціальні запитання. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-граматичних завдань. с.53 |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них |
Who? What? Where? When? How often? Why? |
Wh-questions (53, 145) |
Впр.1 с.53 Впр.2 с.53 |
Впр.5,6 с.53 |
Впр.4 с.53 |
Впр.3,4 с.53 |
Впр.1-4 с.39 (WB) |
|
51 |
|
Анкета про школу. Вправляння в письмі. Складання анкети про школу. с.53 |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них |
|
|
Впр.1 с.53 |
Впр.1 с.53 |
Впр.2 с.53 |
Впр.2 с.53 |
Впр.1,2 с.39 (WB) |
|
52 |
|
На уроці англійської мови. Можливості для покращення рівня англійської мови. Вправляння в читанні, діалогічному і монологічному мовленні. с.54 |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом |
read comics in English, watch TV in English, write letters in English, listen to music in English, do my English homework |
|
Впр.1 с.54 Впр.2 с.54 Впр.4 с.54 |
Впр.3 с.54 Впр.7,8 с.55 |
Talking points |
|
|
|
53 |
|
Проєктна робота «Мій план для вивчення англійської мови». Підготовка та захист проєктів. с.55 |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської мови |
learn new words, write a letter, listen to songs, watch a video, read comics, learn and remember new vocabulary, translate, create, do projects |
|
Впр.10 с.55 |
|
Впр.10 с.55
|
Впр.10 с.55 |
проєкт |
|
54 |
|
Школа і мій день Повторення. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-граматичних вправ. с.56-57 |
|
|
|
Впр.1 с.56 |
Впр.1,2 с.57 |
Впр.1 с.57 |
Впр.2 с.56 Впр.1, 2 с.56 (Grammar) |
|
|
55 |
|
Школа і мій день. Діагностична робота (читання і письмо). с.57 |
|
|
|
Впр.1 с.57 тест |
|
|
Впр.1 с.57 тест |
|
|
(Unit 9. Feeling good. Unit 10. Things we do) (с. 58-67) - 11 годин |
|||||||||||
|
|||||||||||
56 |
|
Здоров’я. Види спорту. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.58 |
Можуть називати види спорту і активностей |
badminton, baseball, basketball, dancing, football, hockey, running, swimming, table tennis dancing. Eating bread, butter, cake, feel good/not bad, chocolate, eating fruit and vegetables, playing computer games, walking to school. |
наголос у словах |
Впр.1 с.58 |
Впр.2,3,4 с.58 |
|
Впр.3 с.58 |
Впр.1-6 с.40 (WB) |
|
57 |
|
Спорт. Активізація лексики. Конструкції із like у стверджувальних та заперечних реченнях. Виконання граматичних вправ. с.59 |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів |
|
like + V-ing (59, 146) |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.3 с.59 Talking points (59) |
Впр.2,3 с.59 Впр.1,2 с.146 |
Впр.1-5 с.41 (WB) |
|
58 |
|
Здоров’я. Запитай у лікаря. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.60-61 |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я |
|
|
Впр.1 с.60 Впр.2. с.60 |
|
Впр.5 с.61 Впр.6 с.61 |
Впр.4 с.61 |
Впр.1-5 с.42 (WB) |
|
59 |
|
Це добре для нього. Присвійні займенники із for, at, with. Виконання граматичних вправ. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.61 |
Можуть скласти коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
for her, for him, for me, for us, for you |
Впр.1 с.61 |
|
Впр.5 с.61 Впр.1 с.61 (Sp) |
Впр.2 с.61 Впр.3 с.61 |
Впр.1,2 с.43 (WB, Grammar)
Впр.1-4 с.43 (WB, Writing) |
|
60 |
|
Хобі. Шкільні гуртки. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.62 |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
athletics, yoga club, board games club, coding club, horse riding club, cookery club, drama club, Italian club, judo club, film club |
|
Впр.1 с.62 |
Впр.3,4 с.62 |
Впр.2 с.62 Впр.5 с.62 |
Впр.1 с.62 |
Впр.1-5 с.44 (WB) |
|
61 |
|
Хобі та активності. Активізація лексики. Present Continuous в розповідних та заперечних реченнях. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.63 |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Present Continuous (63, 147) |
Впр.1 с.63 |
Впр.3 с.63 |
Впр.4 с.63 |
Впр.1,2,3 с.147 |
Впр.1-4 с.45 (WB) |
|
62 |
|
Домашні справи. Що ти зараз робиш? Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.64-65 |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
carry the shopping, clean the bath, cook dinner, do the washing-up, feed the cat, make your bed, tidy your room, walk the dog |
Present Continuous |
Впр.2 с.64 Впр.3 с.65 |
Впр.1 с.64 |
Talking points |
Впр.4 с.65 |
Впр.1-5 с.46 (WB) |
|
63 |
|
Домашні справи. Present Continuous в питальних реченнях. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.65 |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
|
Present Continuous (65, 147) |
Впр.1 с.65 |
Впр.3 с.65 |
Впр.4,5 с.65 |
Впр.2 с.65 Впр.4 с. 147 |
Впр.1,2 с.47 (WB, Grammar) |
|
64 |
|
Блог про життя. Вправляння в письмі. Написання власного блогу за зразком. с.65 |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
|
|
Впр.1 с.65 |
Впр.2 с.65 |
|
Впр.2 с.65 |
Впр.1-3 с.47 (WB, Writing) |
|
65 |
|
Молод іжні клуби у Великій Британії. Проєктна робота. Вправляння в читанні та діалогічному і монологічному мовленні. с.66-67 |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом |
|
|
Впр.2 с.67 Впр.3 с.67 |
Впр.1 с.66 Впр.6,7 с.67 |
Впр.1 .с.66
Talking points a blog page |
Впр.4,5 с.67 a blog page |
проєкт |
|
66 |
|
Здоров’я. Діагностична робота (читання, аудіювання, письмо, говоріння). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Хобі, професії, цифрові технології (Unit 11. My digital life. Unit 12. Working life) (с. 68-79-) - 13 годин
|
|||||||||||
67 |
|
Хобі та розваги. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.68 |
розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
fans, band, TV show, newspaper, famous, celebrity, songs, movies, concert, play music, look at websites, read and send emails, watch films, read and send texts, take photos
|
|
Впр.2 с.68 |
Впр.3 с.69 Впр.4 с.68 |
Впр.5 с.69 Впр.1 с.68 |
Впр.1-5 с.48 (WB) |
Впр.1-5 с.48 (WB) |
|
68 |
|
Хобі та розваги. Активізація лексики. Adverbs of frequency. Виконання граматичних вправ. с.69 |
реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Present Simple: Adverbs of frequency: always, often, never, sometimes, usually |
Впр.1 с.69 Впр.1,2 с.148 |
Впр.3 с.69 |
Впр.4 с.69 |
Впр.3 с.69 Впр.1,2 с.148 |
Впр.1-4 с.49 (WB) |
|
69 |
|
Цифрові технології. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.70 |
описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
digital camera, fitness tracker, laptop, smartphone smart speaker, tablet |
|
Впр.3 с.70 Впр.2 с.70 |
Впр.1 с.70 |
Впр.5 с.70 |
Впр.4 с.70 |
Впр.1-4 с.50 (WB) |
|
70 |
|
Цифрові технології. Конструкція «How much/ How many». Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.71 |
описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
How much/ How many с.148 |
Впр.1 с.71 (Gr.) |
Впр.3 с.71 (Gr) |
Впр.2 с.71 Talking points |
Впр.1с.71 (Sp.) Впр.3 с.148 |
Впр.1-3 с.51 (WB, Gr) Впр.1-5 с.51 (WB, Wr) |
|
71 |
|
Професії. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.72 |
розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
doctor, farmer, firefighter, footballer, journalist, lorry driver, musician, nurse, photographer, waiter, teacher, dentist, waitress |
|
Впр.2 с.72 |
Впр.1 с.72 |
Впр.3 с.72 |
Впр.5 с.73 |
Впр.1-5 с.52 (WB) |
|
72 |
|
Професії. Активізація лексики. Present Simple and Present Continuous. Виконання граматичних вправ. с.73 |
описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі |
|
Present Simple and Present Continuous in comparison |
Впр.1 с.73
с.149 |
Впр.3 с.73 |
Впр.4,5 с.73 |
Впр.2 с.73 Впр.3 с.73 Впр.1,2 с.149 |
Впр.1-3 с.53 (WB) |
|
73 |
|
У кафе. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.74 |
розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
bottle, bowl, cup, fork, glass, knife, pepper, plate, salt, spoon, sugar |
|
Впр.1,2 с.74
|
Впр.3 с.75 |
Впр.4 с.75 (R) |
Впр.3 с.75 |
Впр.1-4 с.54 (WB) |
|
74 |
|
У кафе. Активізація лексики. Модальне дієслово can. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.75 |
розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
|
Can: polite requests and permission с.149 |
Впр.1 с.75 c.149 |
Впр.3 с.75 |
Впр.4 с.75 |
Впр.2 с.75 Впр.3,4 с.149 |
Впр.1-3 с.55 (WB) |
|
75 |
|
У кафе. Оформлення замовлення. Вправляння в діалогічному, монологічному мовленні і письмі. Виконання лексико-комунікативних завдань письмі. с.75 |
повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу |
|
|
Впр.1 с.55 (WB) |
Впр.1 с.55 (WB) |
Впр. 2 с.75 (W) |
Впр. 1,2 с.75 (W)
Впр.2 с.55 (WB, W) |
Впр. 1-2 с.55 (WB) |
|
76 |
|
Безпека в Інтернеті. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні. с.76 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі |
|
|
Впр.1 с.76 |
Впр.3 с.77 |
Впр.2 с.76 |
Впр.4 с.77 Впр.5,6 с.77 |
проєкт |
|
77 |
|
Безпека в Інтернеті. Кібербулінг. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.77 |
розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре |
|
|
Впр.9 с.77 |
Впр.7,8 с.77 |
Talking points – с.77 |
Впр.10 с.77 постер
|
|
|
78 |
|
Здоров’я, хобі та професії. Повторення. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. Діагностична робота (говоріння). с.78-79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 |
|
Хобі та професії. Діагностична робота (читання, аудіювання і письмо) |
|
|
|
тест |
тест |
тест |
тест |
|
|
8. Міста і транспорт. Україна і Велика Британія (Unit 13. Places. Unit 14. Out and about) (с. 80-89) – 10 годин
|
|||||||||||
80 |
|
Міста. Місця у місті. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.80 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
bank, museum, hospital, library, cafe, restaurant, park, gallery, supermarket, shop, station |
|
Впр.1 с.80 |
Впр.3 с.80 Впр.7,8 с.81 |
Впр.56 с.81 |
Впр.4 с.80 |
Впр. 1-5 с.56 (WB) |
|
81 |
|
Міста. Активізація лексики. Конструкції «Is there a …? / Are there any…?» Виконання лексико-комунікативних завдань. с.81 |
визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
|
Is there a …? / Are there any…? с.150 |
Впр.1 с.81 Впр.2 с.81 |
Впр.3 с.81 |
Впр.4 с.81 |
Впр.1,3 с.81 Впр.1,2 с.150 |
Впр. 1-3 с.57 (WB) |
|
82 |
|
У місті. Характеристики для опису. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.82 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
beautiful, cheap, expensive, great, important, interesting, little, safe, tall, boring, old, new, modern, ancient, wonderful, exciting |
|
Впр.2 с.82 Впр. 3,5 с.82 |
Впр.4 с.82 |
Впр.5 с.82 Впр.7 с.83 |
Впр.6 с.82 |
Впр. 1-6 с.58 (WB) |
|
83 |
|
У місті. Активізація лексики. Вживання прийменників inside, outside, above, below, near. Виконання граматичних вправ. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.83 |
описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near с.150 |
Впр.1 с.83 |
відео (10) |
Впр.1 с.83 (S) |
Впр.2,3 с.83 Впр.3 с.150 |
Впр. 1-3 с.59 (WB, G) Впр. 1-3 с.59 (WB, W) |
|
84 |
|
Транспорт. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.84 |
розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре |
bike, boat, bus, car, coach, plane, taxi, train, tram, Underground |
|
Впр.2,3 с.84 |
Впр.1 с.84 |
Впр.4 с.85 |
Впр.1 с.84 |
Впр. 1-4 с.60 (WB) |
|
85 |
|
Транспорт. Активізація лексики. Вживання сполучників because, and, but, or. Виконання граматичних та лексико-комунікативних завдань. с.85 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі |
|
Conjunctions: because, and, but, or с.151 |
Впр.1 с.85 |
Впр.5 с.85 |
Впр.2 с.85 |
Впр.4 с.85 Впр.1,2 с.151 |
Впр. 1-3 с.61 (WB) |
|
86 |
|
Дозвілля. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.86 |
розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань |
Go sightseeing/shopping, meet friends/hang out with friends, visit museum |
|
Впр.4 с.86 |
Впр.1,2 с.86 |
Впр.3 с.86 |
Впр.1 с.86 |
Впр. 1-5 с.62 (WB) |
|
87 |
|
Дозвілля. Активізація лексики. Вживання конструкції «Let’s …, Shall we …?». Виконання лексико-комунікативних завдань. Вправляння в письмі. с.87 |
бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази |
|
Let’s …, Shall we …? |
Впр.1 с.87 (G) Впр.1 с.87 (W) |
Впр.2 с.87 (G) |
Впр.3 с.87 (G) Впр.5 с.87 (G) |
Впр.3,4 с.151 Впр.4 с.87 (G) Впр.2 с.87 (W) |
Впр. 1-3 с.63 (WB, G) Впр. 1,2 с.63 (WB, W) |
|
88 |
|
Музеї світу. Проєктна робота і захист проєктів. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні. с.88-89 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі; описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
|
|
Впр.3 с.88 |
Впр.6 с.89 Впр.7 с.89 відео 11 |
Впр.1,2 с.89 Talking points – с.89 |
Впр.4 с.89 Впр.5 с.89 проєкт |
постер |
|
89 |
|
Міста і транспорт. Діагностична робота (читання, аудіювання, письмо, говоріння). |
. |
|
|
за завданням вчителя |
|
|
|
|
|
9. Одяг і зовнішній вигляд. Покупки (Unit 15. What shall I wear? Unit 16. Buy it!) (с. 90-101) – 13 годин
|
|||||||||||
90 |
|
Одяг. Що мені одягти? Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.90 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
dress, skirt, shorts, shirt, jacket, trousers, T-shirt, coat, jeans, blouse, shoes, boots, sandals, scarf, cap, hat, belt, ring, digital watch, bracelet, necklace, earrings, gloves |
|
Впр.1 с.90 |
Впр.2,3 с.90 |
Впр.5 с.90 |
Впр.2 с.91 |
Впр. 1-5 с.64 (WB) Впр. 6 с.65 (WB) |
|
91 |
|
Одяг. Множина: вимова. Активізація лексики. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.91 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Noun- Plurals (revision) с.152 |
Впр.1 с.91 |
Впр.2,3 с.91 відео 12 |
Впр.4 с.91 Talking points – с.91 |
Впр.1,2 с.152 Впр.5 с.91 |
Впр. 1-3 с.65 (WB) |
|
92 |
|
Зовнішній вигляд. Опис людини. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.92 |
розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах |
stylish, beautiful, new, fashionable, amazing, pretty, slim |
|
Впр.1 с.92 Впр.2 с.92 |
Впр.4 с.92 |
Впр.1 с.92 |
Впр.4 с.92 |
Впр. 1-5 с.66 (WB) |
|
93 |
|
Зовнішній вигляд. Активізація лексики. have got/ has got, to be для опису людей. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.93 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
|
have got/ has got, to be с.152 |
Впр.1 с.93 |
|
Впр.3 с.93 Впр.2,3 с.93 (S) |
Впр.3,4 с.152 Впр.2 с.93 Впр.1 с.93 (S) |
Впр. 1-3 с.67 (WB, G) Впр. 1-3 с.67 (WB, W) |
|
94 |
|
Покупки. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.94 |
визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу |
birthday card, diary, paint paper, perfume, plant, notebook, scissors, stamps, sweets, rucksack, toothpaste, toothbrush, umbrella |
|
Впр.1 с.94 |
Впр.2,3 с.94 |
|
Впр.1 с.94 |
Впр. 1-5 с.68 (WB) |
|
95 |
|
Покупки. Активізація лексики. Вживання need, want. Виконання лексико-граматичних вправ. с.95 |
демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
need, want с.153 |
Впр.1 с.95 Впр.2 с.95 Впр.4,5 с.95 |
Впр.7 с.95 |
Впр.8 с.95 |
Впр.1,2 с.153 Впр.3 с.95 Впр.4 с.95 Впр.6 с.95
|
Впр. 1-5 с.69 (WB) |
|
96 |
|
Покупки. Гроші та ціни. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.96 |
визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
price, money, pound, pence, dollar, cent, euro, hryvnia |
|
Впр.1 с.96 |
Впр.3 с.96 Впр.7 с.97 |
Впр.5 с.97 Talking points – с.97 |
Впр.2 с.96 |
Впр. 1-5 с.70 (WB) |
|
97 |
|
Гроші та ціни. Вживання too. Вправляння в письмі. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.97 |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
|
too с.153 |
Впр.1 с.97 (G) Впр.2 с.97 (G) |
|
Впр.4 с.97 |
Впр.3,4 с.153 Впр.3 с.97 (G) |
Впр. 1,2 с.71 (WB, G) Впр. 1,2 с.71 (WB, W) |
|
98 |
|
Соціальна відповідальність. Вправляння в читанні, діалогічному та монологічному мовленні. с.98 |
знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
exchange, reuse, throw away, recycled materials, necessary responsible |
|
Впр.1 с.98 Впр.3 с.98
|
Впр.8 с.99 |
Впр.7 с.99 |
Впр.2 с.98 |
|
|
99 |
|
Соціальна відповідальність. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.99 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
|
Впр.4 с.99 |
Впр.7,8 с.99 |
Talking points – с.99 |
Впр.10 с.99 |
|
|
100 |
|
Міста і одяг. Повторення. Виконання лексико-комунікативних вправ. с.100 |
|
|
|
|
|
Впр.1,2,3 с.100 (V) |
Впр.1 с.100 (W) |
|
|
101 |
|
Міста і одяг. Повторення. Вправляння в аудіюванні і читанні. с.101 |
|
|
|
|
Впр.1 с.101 (L) |
Впр.1 с.101 (S) |
Впр.1,2 с.101 (R) |
Впр.1 с.101 (W) |
|
102 |
|
Міста. Одяг. Покупки. Діагностична робота (читання, аудіювання, говоріння і письмо). |
|
|
|
тест |
тест |
тест |
тест |
|
|
10. Навколишнє середовище та погода (Unit 17. Different places. Unit 18. The weather.) (с. 102-111) – 10 годин
|
|||||||||||
103 |
|
Навколишнє середовище та погода. Природа. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.102 |
визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
beach, countryside, flowers, forest, garden, grass, river, sea, tree, ocean, mountain |
|
Впр.2 с.102 |
Впр.1 с.103 Впр.3 с.102 Впр.4 с.102 Впр.5 с.102 |
Впр.6 с.102 |
Впр.1,2 с.102 |
Впр.1-4 с.72 (WB) |
|
104 |
|
Природа. Активізація лексики. Ступені порівняння одно- і двоскладових прикметників. Вживання than. Виконання лексико-граматичних вправ. с.103 |
демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Comparatives: short adjectives с.154 |
Впр.1 с.103 |
Впр.4 с.103 |
Впр.6 с.103 |
Впр.1,2,3 с.154 Впр.2 с.103 Впр.3 с.103 |
Впр.1-5 с.73 (WB) |
|
105 |
|
Природа. Особисте враження. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.104 |
знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі,описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
amazing, attractive, exciting, fantastic, popular, unusual, wonderful |
|
Впр.2 с.104 Впр.3 с.104 |
Впр.1 с.104 |
Впр.4 с.104
Talking points – с.104 |
Впр.1 с.104 |
Впр.1-5 с.74 (WB) |
|
106 |
|
Місце, куди я хочу поїхати. Активізація лексики. Ступені порівняння багатоскладових прикметників. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.105 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
|
Comparatives: long adjectives с.154 |
Впр.5 с.105 |
|
Впр.4 с.105 Впр.1,2 с.105 (S) |
Впр.2,3 с.105 |
Впр.1,2 с.75 (WB, G) Впр.1-4 с.75 (WB, W) |
|
107 |
|
Погода. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.106 |
визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
autumn, cold, hot, rain, snow, spring, summer, sun, warm, wind, winter, cloudy, sunny, windy, rainy, foggy, snowy |
|
Впр.1 с.106 Впр.4 с.107 |
Впр.5 с.107 відео 14 |
Talking points – с.107 |
Впр.4 с.107 |
Впр.1-4 с.76 (WB) |
|
108 |
|
Погода. Активізація лексики. Конструкції з «It» для опису погоди. Виконання лексико-граматичних вправ. с.107 |
описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови |
|
It с.155 |
Впр.1 с.107 |
|
Впр.4,5 с.107 |
Впр.1,2 с.155 Впр.2,3 с.107 |
Впр.1-4 с.77 (WB) |
|
109 |
|
Відпочинок на свята. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.108 |
визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
hotel, tent, arrive, travel, camp, beach, boat, sandboarding, snorkelling, kayaking, paddle, surfing, enjoy, swimming, campfire, have a rest |
|
Впр.6 с.109 Впр.7 с.109 |
Впр.2,3 с.108 |
Впр.1 с.108 |
Впр.4 с.108 Впр.5 с.108 |
Впр.1-4 с.78 (WB) |
|
110 |
|
Відпочинок на свята. Активізація лексики. Прийменники with, for, until. Вправляння в читанні. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.109 |
пише короткі вітальні листівки |
|
with, for, until с.155 |
Впр.1 с.109 (G) |
Впр.1 с.109 (W) |
|
Впр.3 с.155
Впр.2 с.109 (G) |
Впр.1-3 с.79 (WB, G)
Впр.1-3 с.79 (WB, W) |
|
111 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Проєктна робота. с.110-111 |
розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах; стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
|
Впр.2 с.110 Впр.3 с.111 Впр.4 с.111 |
Впр.7,8 с.111 |
Впр.1 с.110 Talking points – с.111 |
Впр.5 с.111 Впр.6 с.111 |
проєкт |
|
112 |
|
Навколишнє середовище та погода. Діагностична робота (читання, аудіювання, говоріння і письмо). |
|
|
|
тест |
тест |
тест |
тест |
|
|
11. У світі тварин. Події минулого (Unit 19. A fantastic concert. Unit 20. Animals.) (с. 112-123) – 13 годин
|
|||||||||||
113 |
|
Події минулого. Фантастичний концерт. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.112 |
розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне, описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow |
|
Впр.3 с.112 |
Впр.2 с.112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.1 с.112 |
Впр.1-5 с.80 (WB) |
|
114 |
|
Події минулого. Фантастичний концерт. Активізація лексики. Побудова речень в Past Simple (was/were). Виконання лексико-граматичних вправ. с.113 |
описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі |
|
Past Simple с.156 |
Впр.1 с.113 |
Впр.4 с.113 |
Впр.5 с.113 |
Впр.1,2 с.156 Впр.2 с.113 Впр.5 с.113 |
Впр.1-5 с.81 (WB) |
|
115 |
|
Події минулого. Враження. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.114 |
знаходить конкретну інформацію у повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі |
brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
Впр.1 с.114 |
Впр.2 с.115 Впр.3 с.115 |
Talking points – с.115 |
Впр.4 с.115
|
Впр.1-4 с.82 (WB) |
|
116 |
|
Події минулого. Активізація лексики в діалогічному і монологічному мовленні. Побудова спеціальних запитань у теперішньому та в минулому часі. с.115 |
реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Wh-questions in the present and past с.156 |
Впр.1 с.115 (G) |
|
Впр.1,2 с.115 (S) |
Впр.3 с.157 Впр.2,3,4 с.115 |
Впр.1-3 с.83 (WB, G) Впр.1-4 с.83 (WB, W) |
|
117 |
|
У світі тварин. Дикі тварини. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.116 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі |
bear, crocodile, elephant, giraffe, lion, kangaroo, leopard, hippo, monkey, snake, tiger, zebra, panda |
|
Впр.3 с.116 |
Впр.1 с.116 |
Впр.2 с.116 Впр.5 с.117 |
Впр.4 с.117 |
Впр.1-3 с.84 (WB) |
|
118 |
|
Дикі тварини. Стверджувальні речення в Past Simple (regular verbs). Виконання лексико-граматичних вправ. с.117 |
знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
|
Past Simple с.157 |
Впр.1,2 с.117 |
Впр.5 с.117 |
Впр.6 с.117 |
Впр.1-3 с.157 Впр.3,4 с.117 |
Впр.1-5 с.85 (WB) |
|
119 |
|
Домашні та свійські тварини. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. с.118 |
визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу |
kitten, cat, mouse, puppy, rabbit, sheep, fish, parrot, hamster, guinea pig, chicken, horse, duck, goose |
|
Впр.1 с.118 |
Впр.2 с.118 Впр.4,5 с.119
|
Впр.5 с.119 |
Впр.3 с.118 |
Впр.1-5 с.86 (WB) |
|
120 |
|
Домашні та свійські тварини. Активізація лексики. Заперечні речення в Past Simple. Вправляння в письмі. Написання історії про тварин с.119 |
пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення |
|
Past Simple с.157 |
Впр.1 с.119 Впр.4 с.119 |
Впр.2 с.119 |
|
Впр.3 с.119 (G) Впр.1 с.119 (W) |
Впр.1-3 с.87 (WB, G) Впр.1-3 с.87 (WB, W) |
|
121 |
|
Співпраця. Проєктна робота. Підготовка та захист проєктів. Вправляння в діалогічному і монологічному мовленні. с.120 |
розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах |
|
|
Впр.1,2,3,4 с.120 |
Впр.7,8 с.121 |
Talking points – с.121 |
Впр.9,10 с.121 |
проєкт |
|
122 |
|
Співпраця. Захист прооєктів. Контроль сприйняття письмових текстів. Читання. Текст «______________» |
розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре, стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
|
тест |
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
|
|
123 |
|
Природа і погода. Повторення. Контроль сприйняття усної інформації на слух. Аудіювання. Текст «______________» с.122 |
|
|
|
|
|
|
тест |
|
|
124 |
|
Відпочинок і дивовижні тварини. Повторення. Контроль письмової взаємодії та висловлювання. Письмо с.123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
125 |
|
Відпочинок і дивовижні тварини. Повторення Контроль усної взаємодії та висловлювання. Говоріння за ситуаціями: … с.123
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|