Затверджую
Директор _________
Індивідуальний навчальний план
з «Інформатики»
учня/учениці 4 класу
____________________________,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено відповідно до типової освітньої колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Змістова лінія «Я у світі інформації (Дані. Інформація. Моделі)» Тема 1. Папки і файли |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. Повторення вивченого матеріалу за 3 клас. Інформаційні процеси і комп’ютер. Повідомлення і дані. Пам’ять комп’ютера. Файли і папки. Створення папок. Копіювання папок і файлів. Видалення папок та файлів. Учень: наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність [4 ІФО 1-1.1-1]; пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання інформації [4 ІФО 1-1.1-3]; знаходить інформацію, зберігає дані на цифрових носіях, перетворює інформацію з однієї форми в іншу за допомогою поданих шаблонів, порівнює різні способи представлення інформації, аналізує та впорядковує послідовності робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1]; добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4]; 56 обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5]; заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6]; упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.2-15]; визначає групи об’єктів за їх властивостями, дає їм назви [4 ІФО 1-1.3-2]; групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3]; |
|
Консультація з теми «Папки та файли» |
|
Змістова лінія «Я і цифрові пристрої» Тема 2. Текстовий редактор |
|
Текстовий редактор. Введення текстів. Редагування текстів. Форматування абзацу. Копіювання і переміщення фрагментів тексту. Форматування текстів. Створення нового текстового документа. Створення документа з малюнками. Додавання таблиць до текстового документа. Учень розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в программах; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; створює зображення освітніх об’єктів. |
|
Консультація з теми «Текстовий редактор» |
|