Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати |
І семестр Повторення вивченого в 1 класі |
|||
1. |
|
Інструктаж з БЖД. Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел. |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
2. |
|
Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані . |
Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]. |
3. |
|
Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури.
|
Встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]. |
4. |
|
Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць. |
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]. |
5. |
|
Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць. |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2], вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7], креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
6. |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел. |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
7. |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
8. |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] |
9. |
|
Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці. |
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1], обчислює довжину ламаної,[2 МАО 4.7], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
10. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Діагностування стану засвоєння учнями 2 класу навчального матеріалу попереднього класу. |
|
Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|||
11. |
|
Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + [ ]. Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]. |
12. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + [ ].
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]. |
13. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], знаходить значення числового виразу; [2 МАО 4.3]. |
14. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи . |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], вимірює і порівнює величини: масу, використовує їх короткі позначення; маси (кілограм – кг, центнер – ц); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6]. |
15. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + [ ] |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], користується в обчисленнях переставним законом додавання; [1 МАО 4.3], визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
16. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + [ ]. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника . |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
17. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]. |
18. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6 ]. |
19. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником . |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]. |
20. |
|
Діагностична робота з теми «Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток» |
|
21. |
|
Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – [ ] . Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], вимірює і порівнює величини: довжину, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7]. |
22. |
|
Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – [ ] на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
Подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]. |
23. |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – [ ]. Визначення арифметичної дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]. |
24. |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 - [ ] числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
25. |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 – [ ]. Розв’язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
26. |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 – [ ] двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
27. |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –[ ] двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
28. |
|
Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] , користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]. |
29. |
|
Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічні вправи . |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]. |
30. |
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]. |
31. |
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]. |
32. |
|
Діагностична робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|||
33. |
|
Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії. |
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6], обчислює довжину ламаної, [2 МАО 4.7]. |
34. |
|
Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник». |
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2], називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]. |
35. |
|
Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника». |
Записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5], обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]. |
36. |
|
Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками.
|
Планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] , застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]. |
37. |
|
Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами. |
Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] ,застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]. |
38. |
|
Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]. |
39. |
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу . |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]. |
40. |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
|
|
41. |
|
Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі, [2 МАО 2.2], вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] |
42. |
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі, виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
43. |
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «набільше»,«на менше». Календар. |
Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання ; [2 МАО 1.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2]. |
44. |
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників. |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3], користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]. |
45. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] , планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2],співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] |
46. |
|
Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу.
|
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7]. |
47. |
|
Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа . |
Прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]. |
48. |
|
Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів.
|
Прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]. |
49. |
|
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел».
|
|
50. |
|
Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної.
|
Коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5], обчислює довжину ламаної, [2 МАО 4.7]. |
51. |
|
Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника.
|
Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], обчислює периметр многокутника , [2 МАО 4.3]. |
52. |
|
Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах.
|
Вимірює і порівнює величини: довжину, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]. |
53. |
|
Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4], вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7], співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]. |
54. |
|
Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], обчислює периметр многокутника, [2 МАО 4.3], співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] |
55. |
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
56. |
|
Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]. |
57. |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами.
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]. |
58. |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм).
|
Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3], креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]. |
59. |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами.
|
Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]. |
60. |
|
Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом.
|
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]. |
61. |
|
Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел». |
|
62. |
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|