КТП. Математика ( підручник Листопад Н.П.) 2 клас з очікуваними результатами та індексами

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 2 класі за підручником Листопад Н.П. з очікуваними результатами та індексами.
Перегляд файлу

 

Математика

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

 

Підручник: Математика: підручник  для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. -  224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

 

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

І семестр

Повторення вивченого в 1 класі

1.

 

Інструктаж з БЖД. Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел.

Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

2.

 

Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані .

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5].

3.

 

Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5].

4.

 

Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць.

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2].

5.

 

Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць.

Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2], вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7], креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

6.

 

Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел.

Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

7.

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка.

Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

8.

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. 

Відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2], подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3]

9.

 

Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці.

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1], обчислює довжину ламаної,[2 МАО 4.7], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

10.

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Діагностування стану засвоєння учнями 2 класу навчального матеріалу

попереднього класу.

 

Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

11.

 

Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + [ ].  Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2].

12.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + [ ].
Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча робота над задачею.

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2].

13.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], знаходить значення числового виразу; [2 МАО 4.3].

14.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи .

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], вимірює і порівнює величини:  масу, використовує їх короткі позначення; маси (кілограм – кг, центнер – ц); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6].

15.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + [ ]
Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], користується в обчисленнях переставним законом додавання; [1 МАО 4.3], визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

16.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + [ ]. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника .

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

17.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2].

18.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6 ].

19.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником .

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], знаходить значення числового виразу ; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7].

20.

 

Діагностична робота  з теми «Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

 

21.

 

Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – [ ]  . Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], вимірює і порівнює величини: довжину,    використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7].

22.

 

Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – [ ] на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома запитаннями.

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2].

23.

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – [ ]. Визначення арифметичної дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8].

24.

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 - [ ] числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

25.

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 – [ ]. Розв’язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

26.

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 – [ ] двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування.

 

 

 

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

27.

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –[ ] двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами.

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

28.

 

Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] , користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7].

29.

 

Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічні вправи .

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6].

30.

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,

лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі

задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3].

31.

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,

лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2].

32.

 

Діагностична робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

33.

 

Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії.

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]виконує елементарні дослідження математичних

закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6], обчислює довжину ламаної,  [2 МАО 4.7].

34.

 

Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник».

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2

МАО 3.2], називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5].

35.

 

Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника».

Записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1], обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5], обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3].

36.

 

Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками.

 

Планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] , застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3].

37.

 

Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами. 

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] ,застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3].

38.

 

Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2].

39.

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу .

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1].

40.

 

Повторення  та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

41.

 

Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці.

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі, [2 МАО 2.2], вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1]

42.

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

Розв’язування задач. Робота з таблицею.

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі, виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

43.

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «набільше»,«на менше». Календар.

Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання ; [2 МАО 1.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2].

44.

 

Віднімання  двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3], користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7].

45.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа.

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] , планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2],співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

46.

 

Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу.

 

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7].

47.

 

Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа .

Прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2], розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5].

48.

 

Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів.

 

 

 

 

Прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2], записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1].

49.

 

Діагностувальна робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел».

 

 

50.

 

Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної.

 

 

 

 

 

 

Коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5], обчислює довжину ламаної,  [2 МАО 4.7].

51.

 

Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника.

 

 

 

Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4], обчислює периметр многокутника , [2 МАО 4.3].

52.

 

Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірює і порівнює величини: довжину, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7], планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2], застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3].

53.

 

Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4], вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7], співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5].

54.

 

Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа.

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2], обчислює  периметр многокутника, [2 МАО 4.3], співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

55.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

56.

 

Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами.

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6], встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2].

57.

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами.

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3], шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2].

58.

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм).

 

 

 

 

 

 

 

Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3], креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6].

59.

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами.

 

 

 

 

Обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2].

60.

 

 Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5], розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3], складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2].

61.

 

Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел».

 

62.

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ласій Ганна Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Симончук Тетяна Петрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
1 вересня 2022
Переглядів
4383
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку