КТП навчання грамоти ІІ сем. 1 кл. К.Пономарьова, 2018

Про матеріал

КТП з навчання грамоти ІІ сем. 1 клас за підручником К.Пономарьової, 2018 р.

Перегляд файлу

                        Тема уроку

Дата

113

Закріплення вміння читати. Читання слів і речень з вивченими буквами. Опрацювання тексту і вірша. (с.3-5)

 

114

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з друкованого шрифту. (с.1-3)

 

115

Звук [г]. Мала буква г. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту. (с.6-7)

 

116

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.4)

 

117

Велика буква Г. Читання слів, речень з вивченими літерами. Читання діалогів. Опрацювання тексту «На городі». (с.8-9)

 

118

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. (с.5) Диктант букв, складів і слів.

 

119

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.6) Розвиток зв’язного мовлення (Спорт). (с.7-9)

 

120

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Ловити ґав». (с.10-11)

 

121

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

 

122

Закріплення вміння читати. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.12-13)

 

123

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення. (с.10-11)

 

124

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуко-буквений аналіз слів. Опра-цювання тексту. (с.14-15)

 

125

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.12-13)

 

126

Велика буква Ж. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Дзвінка вимова звука [ж] в кінці складу та слова. Уявлення про близькі за значенням слова (синоніми). Опра-цювання тексту. (с.16-17) Робота з дитячою книжкою.

 

127

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання складів слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словникова робота. (с.18-19)

 

128

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.14) Диктант букв, складів, слів.

 

129

Велика буква Ш. Читання складів, слів і речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.20-21)

 

130

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.15)  Диктант букв, складів, слів.

 

131

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і речень з вивчени-ми літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька». (с.22-23)

 

132

Написання букви ь, з’єднань, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.16) Диктант букв, складів, слів.

 

133

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.17) Списування слів з ьо з букваря. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі). (с.18-19)

 

134

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів.  Опрацювання тексту «У Льоні іменини». (с.24-25)

 

135

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Мовні загадки. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення. (с.20-21)

 

136

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.26-27)

 

137

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Мовні загадки. (с.22-23)

 

138

Велика буква Х. Читання складів, слів і речень з вивчени-ми літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Хитрий Хома». (с.28-29)

 

139

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.24-25)

 

140

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.30-31) Робота з дитячою книжкою.

 

141

Велика буква Ч. Читання складів і слів з вивченими літе-рами. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту. (с.32-33)

 

142

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.   (с.26-27)

 

143

Мала буква я. Звукове значення букви я. Читання складів, слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацю-вання вірша і тексту. (с.34-35)

 

144

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення.(с.28)  Диктант букв, складів, слів.

 

145

Велика буква Я. Закріплення звукового значення букви я.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Удядька Василя». (с.36-37)

 

146

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.31-32)

 

147

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Мовні завдання та загадки. (с.33-34) Розвиток зв’язного мовлення (Птахи). (с.29-30)

 

148

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів і слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «На уроці». (с.38-39)

 

149

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. (с.35-36)

 

150

Велика буква Ц. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів). Опрацювання тексту. (с.40-41)

 

151

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.37-38)

 

152

Мала буква ю. Звукове значення букви ю.  Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.42-43)

 

153

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. По-будова речень за поданим початком і малюнками. (с.39-40)

 

154

Велика буква Ю. Закріплення звукового значення букви ю. Читання слів та діалогу з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Друзі». (с.44-45) Робота з дитячою книжкою.

 

155

Мала буква є. Звукове значення букви є.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.46-47)

 

156

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. Мовна загадка. (с.41) Диктант слів і речень з вивченими буквами.

 

157

Велика буква Є. Закріплення звукового значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту і вірша. Мудрі поради. (с.48-49)

 

158

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Пори року. (с.42-44)

 

159

Мала буква ї. Звукове значення букви ї.  Читання слів і ре-чень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша і тексту «Їжачок на дачі». (с.50-51)

 

160

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком. (с.45) Списування вірша з букваря.

 

161

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення і запис деформованого речення. (с.46) Списування друкованого тексту з букваря. . Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи). (с.55-56)

 

162

Велика буква Ї. Закріплення звукового значення букви ї. Звуковий аналіз слів.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання текстів. (с.52-53)

 

163

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вив-ченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.47-48)

 

164

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів.  Опрацювання тексту. (с.54-55)

 

165

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.49-50)

 

166

Велика буква Ф. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалога, вірша. Опрацювання тексту. (с.56-57)

 

167

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. Ребус. (с.51-52)

 

168

Мала буква щ. Її звукове значення. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.58-59) Робота з дитячою книжкою.

 

169

Велика буква Щ. Закріплення звукового значення букви щ. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.60-61)

 

170

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Ребус. (с.53-54)

 

171

Закріплення вміння читати. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.62-63)

 

172

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень

 

173

Звуки Без имени-2, Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів,  слів і словосполучень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.64-65)

 

174

Написання слів з буквосполученням дз, слів і речень з ви-вченими буквами.  Списування друкованого речення. По-будова речень за поданим кінцем і малюнками. (с.57-58)

 

175

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо слів і ре-чень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. Мовна загадка. (с.59-60) ) Розвиток зв’язного мовлення (Професії).

 

176

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша С.Цушко «Бджілка».  Ребус. (с.66-67)

 

177

Написання слів з апострофом, слів і речень з вивченими буквами. Аналітико-синтетична вправа. Списування друкованих речень. (с.61-62)

 

178

Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання слів з апострофом та вивченими літерами. Опрацювання вірша і тексту. (с.68-69)

 

179

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Аналітико-синтетична вправа.  Побудова речень за поданим початком. (с.63-64)

 

180

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Опрацювання вірша Л.Біленької. (с.70-71)

 

181

Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайо-мства. Велика буква в іменах та прізвищах людей. (с.3-5)

 

 

                          Післябукварний період

 

182

Робота над розумінням і виразним читанням вірша Любові Голоти «Хто в хатці живе?»  (с.72-73) Робота з дитячою книжкою.

 

183

Опрацювання тексту Людмили Борщевської «Папужка».  Добір заголовків. (с.74-75)

 

184

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Кросворд. (с.6-7)

 

185

Читання віршів про пригоди дітей. Грицько Бойко «Де букварик?», Петро Кралюк «Що разом?». (с.76-77)

 

186

Утворення і записування слів. Складання речень за малюн-ками. (с.8-9

 

187

Опрацювання вірша Йосипа Курлата «Добрий». Робота над оповіданням Олександра Мітта «У гостях і дома». (с.78-79)

 

188

Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2, Без имени-1. Складання і записування речень. Ребус. (с.10-11)

 

189

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. Ребус. (с.12-13) Розвиток зв’язного мовлення (Транспорт).

 

190

Робота над виразним читанням вірша Лесі Вознюк «Татко і матуся», вірша Варвари Гринько. Загадки. (с.80-81)

 

191

Слова з апострофом. Утворення і записування слів. Побу-дова речень за поданим початком і малюнками. (с.14-15)

 

192

Опрацювання тексту Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус». (с.82-83)

 

193

Правопис слів з йо. Утворення і записування слів. Складання і записування речень. Кросворд. (с.16-17)

 

194

Робота над розумінням і виразним читанням вірша Валентина Бичка «Великий і малий» та вірша Лесі Вознюк. (с.84-85)

 

195

Написання слів з ьо. Утворення і записування слів. Формування уміння користуватись довідкою. Кросворд. (с.18-19)

 

196

Підготовка до читання за ролями тексту Людмили Борщевської «Чужа іграшка». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.86-87) Робота з дитячою книжкою.

 

197

Опрацювання вірша Марії Пригари «Сварка» та вірша Наталки Поклад. (с.88-89)

 

198

Доповнення і складання речень. (с.22-23)

 

199

Робота над усвідомленим читанням тексту Марії Бабенко «Найкращий день». (с.90-91)

 

200

Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Користування довідкою. (с.20-21)

 

201

Робота над виразним читанням тексту Дмитра Чередниченка «Мурчик і Жмурчик».  Опрацювання вірша Надії Кир'ян «Хто жартує?». (с.92-93)

 

202

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту. Ребуси. (с.24-25)

 

203

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. (с.26-27) Розвиток зв’язного мовлення (Рослини).

 

204

Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!». (с.94-95)

 

205

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними. Мовні загадки. (с.28-29)

 

206

Підготовка до читання за ролями тексту Теклі Білецької «Корисна розмова». Опрацювання вірша Грицька Бойка. (с.96-97)

 

207

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Доповнення речень словами, протилежними за значенням. (с.30-31)

 

208

Виразне читання вірша про дні тижня Володимира Слєпцова. Опрацювання вірша Степана Жупанина «Хто молодець?». (с.98-99)

 

209

Складання і записування речень. (с.36-37)

 

210

Виразне читання віршів про місяці. Опрацювання вірша Федора Петрова «Від зими до зими». (с.100-101) Робота з дитячою книжкою.

 

211

Робота над усвідомленим читанням тексту Віри Карасьової «Чий апельсин більший». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.102-103)

 

212

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень. (с.32-33)

 

213

Опрацювання вірша Тетяни Лисенко «Навпакійко».

(с.104-105)

 

214

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень. Ребуси. (с.34-35)

 

215

Опрацювання вірша Миколи Сингаївського. Робота на виразним читанням і розумінням казки  Ено Рауда «Мишка, Кіт і гарбуз». (с.106-107)

 

216

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. Мовна задача. (с.38-39)

 

217

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які?. Виконання завдання за зразком. (с.40-41) Розвиток зв’язного мовлення (Ввічливі слова).

 

218

Опрацювання вірша Станіслава Шаповалова. Підготовка до читання за ролями оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха». (с.108-109)

 

219

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами. Ребуси. (с.42-43)

 

220

Опрацювання вірша Євгена Юхниці. Робота над усвідомленим читанням тексту Миколи Стеценка «Новий велосипед». (с.110-111)

 

221

Складання діалогів за малюнками.(с.50-51)

 

222

Опрацювання вірша Валерія Гужви. Робота над усвідомленням змісту текста Марії Бабенко «Є на світі чарівні слова». (с.112-113)

 

223

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів. Ребуси. (с.44-45)

 

224

Опрацювання вірша Грицька Бойка. Усвідомлене читання казки Костянтина Ушинського«Умій почекати».(с.114-115) Робота з дитячою книжкою.

 

225

Опрацювання вірша Бориса Списаренка. Робота над вира-зним читанням тексту Василя Маруги «Коник і Сонечко». (с.116-117)

 

226

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами. (с.46-47)

 

227

Опрацювання вірша Євгена Гуцала. Виразне читання тексту Зірки Мензатюк «Іди, іди, дощику». (с.118-119)

 

228

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком. Ребус. (с.48-49)

 

229

Опрацювання вірша Наталії Бутук «Помічниця». Робота над розумінням тексту Олега Буценя «Зараз». (с.120-122)

 

230

Побудова, правильне інтонування і записування запитань. (с.52-53)

 

231

Читання й записування речень зі знаком оклику. (с.54-55) Розвиток зв’язного мовлення.

 

232

Опрацювання тексту Марії Солтис-Смирнової «Казка про ґудзик». Виразне читання вірша про ґудзик. (с.123-124)

 

233

Складання і записування розповіді з поданих речень. (с.56-57)

 

234

Опрацювання вірша Надії Кир’ян. Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». (с.125-127)

 

235

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком(с.58-59)

 

236

Читання мовчки: тренувальні вправи.

 

237

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. (с.60-61)

 

238

Робота з дитячою книжкою. Казки Ганса-Крістіана Андерсена.

 

239

Діалогічне і монологічне мовлення.

 

240

Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

241

Читання та опрацювання оповідань Василя Сухомлинського.

 

242

Діагностуальна робота. Списування.

 

243

Читання та опрацювання оповідань Василя Сухомлинського.

 

244

Повторення і закріплення вивченого за рік. (с.62-63)

 

245

Повторення і закріплення вивченого за рік. Підсумковий урок.

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку