КТП з навчання грамоти ІІ сем. 1 клас за підручником К.Пономарьової, 2018 р.
№ |
Тема уроку |
Дата |
113 |
Закріплення вміння читати. Читання слів і речень з вивченими буквами. Опрацювання тексту і вірша. (с.3-5) |
|
114 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з друкованого шрифту. (с.1-3) |
|
115 |
Звук [г]. Мала буква г. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту. (с.6-7) |
|
116 |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.4) |
|
117 |
Велика буква Г. Читання слів, речень з вивченими літерами. Читання діалогів. Опрацювання тексту «На городі». (с.8-9) |
|
118 |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. (с.5) Диктант букв, складів і слів. |
|
119 |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.6) Розвиток зв’язного мовлення (Спорт). (с.7-9) |
|
120 |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Ловити ґав». (с.10-11) |
|
121 |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|
122 |
Закріплення вміння читати. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.12-13) |
|
123 |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення. (с.10-11) |
|
124 |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуко-буквений аналіз слів. Опра-цювання тексту. (с.14-15) |
|
125 |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.12-13) |
|
126 |
Велика буква Ж. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Дзвінка вимова звука [ж] в кінці складу та слова. Уявлення про близькі за значенням слова (синоніми). Опра-цювання тексту. (с.16-17) Робота з дитячою книжкою. |
|
127 |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання складів слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словникова робота. (с.18-19) |
|
128 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.14) Диктант букв, складів, слів. |
|
129 |
Велика буква Ш. Читання складів, слів і речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.20-21) |
|
130 |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.15) Диктант букв, складів, слів. |
|
131 |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і речень з вивчени-ми літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька». (с.22-23) |
|
132 |
Написання букви ь, з’єднань, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.16) Диктант букв, складів, слів. |
|
133 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.17) Списування слів з ьо з букваря. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі). (с.18-19) |
|
134 |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». (с.24-25) |
|
135 |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Мовні загадки. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення. (с.20-21) |
|
136 |
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.26-27) |
|
137 |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Мовні загадки. (с.22-23) |
|
138 |
Велика буква Х. Читання складів, слів і речень з вивчени-ми літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Хитрий Хома». (с.28-29) |
|
139 |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.24-25) |
|
140 |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.30-31) Робота з дитячою книжкою. |
|
141 |
Велика буква Ч. Читання складів і слів з вивченими літе-рами. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту. (с.32-33) |
|
142 |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.26-27) |
|
143 |
Мала буква я. Звукове значення букви я. Читання складів, слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацю-вання вірша і тексту. (с.34-35) |
|
144 |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.(с.28) Диктант букв, складів, слів. |
|
145 |
Велика буква Я. Закріплення звукового значення букви я. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Удядька Василя». (с.36-37) |
|
146 |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.31-32) |
|
147 |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовні завдання та загадки. (с.33-34) Розвиток зв’язного мовлення (Птахи). (с.29-30) |
|
148 |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів і слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «На уроці». (с.38-39) |
|
149 |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. (с.35-36) |
|
150 |
Велика буква Ц. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів). Опрацювання тексту. (с.40-41) |
|
151 |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.37-38) |
|
152 |
Мала буква ю. Звукове значення букви ю. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.42-43) |
|
153 |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. По-будова речень за поданим початком і малюнками. (с.39-40) |
|
154 |
Велика буква Ю. Закріплення звукового значення букви ю. Читання слів та діалогу з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Друзі». (с.44-45) Робота з дитячою книжкою. |
|
155 |
Мала буква є. Звукове значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.46-47) |
|
156 |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. Мовна загадка. (с.41) Диктант слів і речень з вивченими буквами. |
|
157 |
Велика буква Є. Закріплення звукового значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту і вірша. Мудрі поради. (с.48-49) |
|
158 |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Пори року. (с.42-44) |
|
159 |
Мала буква ї. Звукове значення букви ї. Читання слів і ре-чень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша і тексту «Їжачок на дачі». (с.50-51) |
|
160 |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком. (с.45) Списування вірша з букваря. |
|
161 |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення і запис деформованого речення. (с.46) Списування друкованого тексту з букваря. . Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи). (с.55-56) |
|
162 |
Велика буква Ї. Закріплення звукового значення букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання текстів. (с.52-53) |
|
163 |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вив-ченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.47-48) |
|
164 |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.54-55) |
|
165 |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.49-50) |
|
166 |
Велика буква Ф. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалога, вірша. Опрацювання тексту. (с.56-57) |
|
167 |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. Ребус. (с.51-52) |
|
168 |
Мала буква щ. Її звукове значення. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.58-59) Робота з дитячою книжкою. |
|
169 |
Велика буква Щ. Закріплення звукового значення букви щ. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.60-61) |
|
170 |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Ребус. (с.53-54) |
|
171 |
Закріплення вміння читати. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.62-63) |
|
172 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень |
|
173 |
Звуки , , буквосполучення дз. Читання складів, слів і словосполучень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.64-65) |
|
174 |
Написання слів з буквосполученням дз, слів і речень з ви-вченими буквами. Списування друкованого речення. По-будова речень за поданим кінцем і малюнками. (с.57-58) |
|
175 |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо слів і ре-чень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. Мовна загадка. (с.59-60) ) Розвиток зв’язного мовлення (Професії). |
|
176 |
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша С.Цушко «Бджілка». Ребус. (с.66-67) |
|
177 |
Написання слів з апострофом, слів і речень з вивченими буквами. Аналітико-синтетична вправа. Списування друкованих речень. (с.61-62) |
|
178 |
Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання слів з апострофом та вивченими літерами. Опрацювання вірша і тексту. (с.68-69) |
|
179 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Аналітико-синтетична вправа. Побудова речень за поданим початком. (с.63-64) |
|
180 |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Опрацювання вірша Л.Біленької. (с.70-71) |
|
181 |
Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайо-мства. Велика буква в іменах та прізвищах людей. (с.3-5) |
|
|
Післябукварний період |
|
182 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша Любові Голоти «Хто в хатці живе?» (с.72-73) Робота з дитячою книжкою. |
|
183 |
Опрацювання тексту Людмили Борщевської «Папужка». Добір заголовків. (с.74-75) |
|
184 |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Кросворд. (с.6-7) |
|
185 |
Читання віршів про пригоди дітей. Грицько Бойко «Де букварик?», Петро Кралюк «Що разом?». (с.76-77) |
|
186 |
Утворення і записування слів. Складання речень за малюн-ками. (с.8-9 |
|
187 |
Опрацювання вірша Йосипа Курлата «Добрий». Робота над оповіданням Олександра Мітта «У гостях і дома». (с.78-79) |
|
188 |
Написання слів зі звуками , , . Складання і записування речень. Ребус. (с.10-11) |
|
189 |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. Ребус. (с.12-13) Розвиток зв’язного мовлення (Транспорт). |
|
190 |
Робота над виразним читанням вірша Лесі Вознюк «Татко і матуся», вірша Варвари Гринько. Загадки. (с.80-81) |
|
191 |
Слова з апострофом. Утворення і записування слів. Побу-дова речень за поданим початком і малюнками. (с.14-15) |
|
192 |
Опрацювання тексту Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус». (с.82-83) |
|
193 |
Правопис слів з йо. Утворення і записування слів. Складання і записування речень. Кросворд. (с.16-17) |
|
194 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша Валентина Бичка «Великий і малий» та вірша Лесі Вознюк. (с.84-85) |
|
195 |
Написання слів з ьо. Утворення і записування слів. Формування уміння користуватись довідкою. Кросворд. (с.18-19) |
|
196 |
Підготовка до читання за ролями тексту Людмили Борщевської «Чужа іграшка». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.86-87) Робота з дитячою книжкою. |
|
197 |
Опрацювання вірша Марії Пригари «Сварка» та вірша Наталки Поклад. (с.88-89) |
|
198 |
Доповнення і складання речень. (с.22-23) |
|
199 |
Робота над усвідомленим читанням тексту Марії Бабенко «Найкращий день». (с.90-91) |
|
200 |
Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Користування довідкою. (с.20-21) |
|
201 |
Робота над виразним читанням тексту Дмитра Чередниченка «Мурчик і Жмурчик». Опрацювання вірша Надії Кир'ян «Хто жартує?». (с.92-93) |
|
202 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту. Ребуси. (с.24-25) |
|
203 |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. (с.26-27) Розвиток зв’язного мовлення (Рослини). |
|
204 |
Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!». (с.94-95) |
|
205 |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними. Мовні загадки. (с.28-29) |
|
206 |
Підготовка до читання за ролями тексту Теклі Білецької «Корисна розмова». Опрацювання вірша Грицька Бойка. (с.96-97) |
|
207 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Доповнення речень словами, протилежними за значенням. (с.30-31) |
|
208 |
Виразне читання вірша про дні тижня Володимира Слєпцова. Опрацювання вірша Степана Жупанина «Хто молодець?». (с.98-99) |
|
209 |
Складання і записування речень. (с.36-37) |
|
210 |
Виразне читання віршів про місяці. Опрацювання вірша Федора Петрова «Від зими до зими». (с.100-101) Робота з дитячою книжкою. |
|
211 |
Робота над усвідомленим читанням тексту Віри Карасьової «Чий апельсин більший». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.102-103) |
|
212 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень. (с.32-33) |
|
213 |
Опрацювання вірша Тетяни Лисенко «Навпакійко». (с.104-105) |
|
214 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень. Ребуси. (с.34-35) |
|
215 |
Опрацювання вірша Миколи Сингаївського. Робота на виразним читанням і розумінням казки Ено Рауда «Мишка, Кіт і гарбуз». (с.106-107) |
|
216 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. Мовна задача. (с.38-39) |
|
217 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які?. Виконання завдання за зразком. (с.40-41) Розвиток зв’язного мовлення (Ввічливі слова). |
|
218 |
Опрацювання вірша Станіслава Шаповалова. Підготовка до читання за ролями оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха». (с.108-109) |
|
219 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами. Ребуси. (с.42-43) |
|
220 |
Опрацювання вірша Євгена Юхниці. Робота над усвідомленим читанням тексту Миколи Стеценка «Новий велосипед». (с.110-111) |
|
221 |
Складання діалогів за малюнками.(с.50-51) |
|
222 |
Опрацювання вірша Валерія Гужви. Робота над усвідомленням змісту текста Марії Бабенко «Є на світі чарівні слова». (с.112-113) |
|
223 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів. Ребуси. (с.44-45) |
|
224 |
Опрацювання вірша Грицька Бойка. Усвідомлене читання казки Костянтина Ушинського«Умій почекати».(с.114-115) Робота з дитячою книжкою. |
|
225 |
Опрацювання вірша Бориса Списаренка. Робота над вира-зним читанням тексту Василя Маруги «Коник і Сонечко». (с.116-117) |
|
226 |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами. (с.46-47) |
|
227 |
Опрацювання вірша Євгена Гуцала. Виразне читання тексту Зірки Мензатюк «Іди, іди, дощику». (с.118-119) |
|
228 |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком. Ребус. (с.48-49) |
|
229 |
Опрацювання вірша Наталії Бутук «Помічниця». Робота над розумінням тексту Олега Буценя «Зараз». (с.120-122) |
|
230 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань. (с.52-53) |
|
231 |
Читання й записування речень зі знаком оклику. (с.54-55) Розвиток зв’язного мовлення. |
|
232 |
Опрацювання тексту Марії Солтис-Смирнової «Казка про ґудзик». Виразне читання вірша про ґудзик. (с.123-124) |
|
233 |
Складання і записування розповіді з поданих речень. (с.56-57) |
|
234 |
Опрацювання вірша Надії Кир’ян. Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». (с.125-127) |
|
235 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком(с.58-59) |
|
236 |
Читання мовчки: тренувальні вправи. |
|
237 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. (с.60-61) |
|
238 |
Робота з дитячою книжкою. Казки Ганса-Крістіана Андерсена. |
|
239 |
Діалогічне і монологічне мовлення. |
|
240 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
241 |
Читання та опрацювання оповідань Василя Сухомлинського. |
|
242 |
Діагностуальна робота. Списування. |
|
243 |
Читання та опрацювання оповідань Василя Сухомлинського. |
|
244 |
Повторення і закріплення вивченого за рік. (с.62-63) |
|
245 |
Повторення і закріплення вивченого за рік. Підсумковий урок. |
|