Образотворче мистецтво
І семестр (1 год/тижд)
за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака. Київ «Генеза» 2020
№ п/ч |
Тема уроку |
Дата |
Мистецькі мандри |
||
1. |
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв. |
|
2. |
Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажу із казки «Пригоди Буратино» (акварель) |
|
3. |
Ліричні персонажі. Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя/героїні на повний ріст. |
|
4. |
Людина і природа - єдині. Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу. (акварель) |
|
5. |
Людина і природа – єдині. Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (Техніка за вибором) (акварель) |
|
6. |
Дружба та братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін) |
|
7. |
Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга – папуга або собачки ( на вибір) (акварель) |
|
8. |
Героїзм у мистецтві. Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір) |
|
9. |
Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котогорошка на смужці паперу. (матеріали за вибором) |
|
10. |
Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент) Зображення одного з козаків – герої мультфільму(кольорові олівці, фламастери) |
|
11. |
Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Створення сувеніру-магніта з веселим козаком. (солоне тісто або глина, гуаш) |
|
12. |
Наша слава, краса і велич. Симетрія Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя»(картон, пластилін) |
|
13. |
Новорічний калейдоскоп. Створення новорічної листівки з листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу(декорованого альбому) (кольоровий папір) |
|
14. |
Новорічний калейдоскоп. Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА) |
|
15. |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань учнів |
|
16. |
Підсумковий урок. (кольорові олівці, фламастери) Узагальнення та систематизація знань. |
|