Тема: Командні змагання «Юні художники»
Мета: закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва , вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.
Обладнання: пазли, репродукції картин, різні види робіт, геометричний матеріал.
Хід змагань
-Сьогодні відбудуться командні змагання –«Юні художники».
-А змагатимуться в нас дві команди третього класу: команда «Веселі акварелі»
та команда «Яскраві фарби».
Оцінюватиме конкурсну програму наше вельмишановне та найоб’єктивніше журі (представляю членів журі).
Отож починаємо…
1-й конкурс наших змагань. «Привітання»
Кожна команда представляє свою назву, емблему, та девіз.
Найвища кількість балів -5.
«Веселі акварелі»
Наш девіз: Ми веселі і завзяті,
Полюбляєм малювати.
Всі рівняйтеся на нас,
Бо світ навколо – просто клас!
«Яскраві фарби»
Наш девіз: Ось і річка! Ось і квіти!
Ось радіють сонцю діти!
Зможем все намалювати
Й радо всім це показати.
2-й конкурс. «Тлумачення термінів»
- Ви отримуєте по шість термінів та листочки з їх тлумаченнями. Ваше завдання: напроти кожного терміну вибрати тлумачення даних слів.
Максимальна кількість балів -6.
Колорит- гармонійне поєднання кольорів у композиції.
Штрих-лінія, що виконується одним коротким рухом руки.
Натюрморт-це зображення квітів, овочів і фруктів, побутових речей.
Силует-це однотонне зображення предмета , окреслене контуром.
Витинанка-це прикраса, вирізана з білого чи кольорового паперу.
Орнамент-візерунок, побудований на ритмічному чергуванні декоративних елементів.
3-й конкурс. « Бюро знахідок»
-Ви отримуєте пазли з зображенням однієї з репродукцій картин. Ваше завдання скласти якомога швидше і до того ж правильно. Максимальна кількість балів -3.
4-й конкурс. «Геометричний»
- 3 виданих вам трикутників ви маєте за 2 хвилини створити і наклеїти на аркуш композицію. Журі оцінюватиме вашу творчість за п'ятибальною системою.
5-й конкурс. «Веселий олівець»
- Від кожної команди потрібен учасник. Для них таке завдання- за сигналом почати кожному намалювати те, що написано в конверті. Хто швидше і найкраще. Найвища кількість
балів -5.
6-й конкурс. «Анаграма
- Команди отримують картки з неправильно написаними словами. Учні повинні в кожнім слові замінити місцями букви, щоб вірно прочитати слово. Максимальна кількість балів-7.
Акварель Лакаревь
Живопис Сивожип
Графіка Гіфарка
Архітектура Атрітерхука
Мозаїка Їкамоза
Дизайн Зайдин
Пейзаж Пезйаж
7-й конкурс «Види мистецтва»
- Командам пропонується декілька робіт різних за видами . Потрібно їх назвати.
(Витинанка, аплікація, мозаїка, декоративний розпис, оригамі). Найбільша кількість балів-5.
8-й конкурс «Відгадування загадок».
Правильна відповідь – 1 бал
1. Ми на вернісаж прийшли,
Щось цікаве там знайшли,
То не птах і не людина,
А зовуть її ….
(картина)
2. Він потрібен всім сьогодні,
Бо вам стане у пригоді,
Тут підкаже з казки гном,
Що потрібен вам….
(альбом)
3. Він малює все, що бачить,
Сонце, небо, ляльку, м’ячик.
Вправно водить олівець
Наший вправний молодець.
(художник)
4. Фрукти, овочі та ваза,
Кожен з вас побачить зразу.
В кому річ і в чому суть,
Як картину цю зовуть?
(натюрморт)
5. Намалюй барвисті квіти
І беріз зелені віти,
Фарби ти візьми, гуаш
Щоби гарним був
(пейзаж)
6. Він для фарби – незамінний,
Бо художник він відмінний.
Розфарбує все, як треба,
І малюнок є вже в тебе.
(пензлик)
7 .Розглянемо картини,
Ось дівчина біля тину,
Портрет, пейзаж, а разом все це
Називається
(мистецтво)
8. Бачим ліс, галявину ясну,
День безхмарний та прекрасний,
Захопило подих аж,
Як побачили….(пейзаж)
9. Змалював Андрійко маму,
А малюнок вставив в раму.
Цей малюнок, не секрет,
Називається
(портрет)
10. Білий-білий, наче сніг,
Рук нема, немає ніг,
Не людина і не звір,
А зовуть його
(папір)
11. Позмітає все, що бачить,
Це не іграшка, не м’ячик,
Опусти ти руку в сумку
Та дістань в долоні…_
(гумка)
12. На папері біло-біло,
Не піде так, що за діло?
Щоб побачить гарні барви
Треба вам дістати …..__
(фарби)
- Слово надається журі.(виступ журі)
- От і підішли наші змагання до завершення. Я хочу закінчити змагання словами відомого педагога Василя Сухомлинського «Свій ідеал я бачу в тому, щоб кожна людина бачила прекрасне, зробила прекрасне частинкою свого духовного життя…»
Минуть літа…Не всі можливо стануть художниками, але я вірю ,що ви всі станете справжніми громадянами нашої Батьківщини, любитимете свій край та примножуватимете його надбання. І нехай краса врятує світ від байдужості і бездуховності.