Календарно - тематичне планування для 9-А класу до підручника “Dive into English” В.М. Буренко (3год/тиж) на І –ІІ семестр 2024 -2025 н.р.
№ |
дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Домашнє завдання |
|
|
Тема 1. ‘’Світ Професій’’ |
|
1 |
|
Знову до школи. Літні канікули |
Мої літні канікули напис. ессе |
2 |
|
Назви професій.Опрацювання лексики. |
Ex. 8 p.8.словникова робота |
3 |
|
Професія, фах, ремесло, зайнятість. |
Ex. 11 p. 9 |
4 |
|
Формування рецептивних граматичних навичок. Форми на -ing |
Повтор. правила |
5 |
|
Робота, яка підходить тобі найкраще |
Topic “The job of your dream”( 10 sen.) |
6 |
|
Моя майбутня професія |
Ex. 14 p.18, |
7 |
|
Чому важливо зробити правильний вибір |
Ex. 6 p.22, make up a dialogue |
8 |
|
Написання (електронних) листів |
Ex. 7 p.15 |
9 |
|
Відмінність між професіями. |
Ex. 4 p.26 |
10 |
|
Як справити позитивне враження Написання резюме на роботу |
Com.”Your tips to make positive impression” |
11 |
|
Як стати успішним у майбутній професії |
Ex. 9 p.28 |
12 |
|
Читання: Нова Зеландія (ч.1)Тематична з теми: «Світ професій» |
|
|
|
Тема 2 ‘’Новини в нашому світі’’ |
|
13 |
|
Телебачення. Лексичне наповнення тем |
Вивч. вирази |
14 |
|
Яке місце займає телебачення в нашому житті |
Com. “The place of TV in our Life” |
15 |
|
Кар’єра на телебаченні. |
Com. “Would you like to work on TV?” |
16 |
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
Ex. 4 p.38 |
17 |
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу. |
Ex.5 p.39 |
18 |
|
Телебачення в Україні. Формування навичок говоріння |
Опрацювати текст |
19 |
|
Вплив телебачення на дітей. |
Ex. 19 p.48 |
20 |
|
Реклама |
Ex. 8 p.52 |
21 |
|
Моя улюблена телепередача. |
Comp. “My favourite TV-program” |
22 |
|
Неофіційний лист Написання неофіційних листів |
|
23 |
|
Лексико-граматичне узагальнення теми |
Repeat words and comp. |
24 |
|
Робота над текстом: Нова Зеландія Тематична |
Словникова робота |
|
|
Тема 3 ‘’Молодіжні субкультури’’ |
|
25 |
|
Молодіжні організації |
Ex. 3 p.60 |
26 |
|
Лексичне наповнення теми |
Вивч.слова |
27 |
|
Скаути |
Ex. 8 p.63 |
28 |
|
Формування навичок письма |
Опрацювати текст |
29 |
|
Молодіжні культури |
Вивч слова |
30 |
|
Формування на граматичних явища через текст |
Виписати з тексту |
31 |
|
Молодіжні культури |
Знайти інформацію про |
32 |
|
Формування лексични навичок на основі малюнків |
|
33 |
|
Емо. Скаути. Ґрафіті |
Ex. 8 p.70 |
34 |
|
Формування навичок аудіювання |
Розповід .стисло про що текст |
35 |
|
Життя підлітків |
Ex. 6 p.74 |
36 |
|
Формування діалогічного мовлення. |
Повтор.лексику по темі |
37 |
|
Молодіжна мода.Тематична |
Повтор. Тему Світ Професій |
38 |
|
Повторення.Граматика. |
Виконати вправу в документі |
39 |
|
Робота над текстом: Нова Зеландія (ч.3) |
Розповід.текст |
40 |
|
Контроль аудіювання |
Повтор. Тему Новини в нашому світі |
41 |
|
Контроль читання |
Повтор.правила в зошиті |
42 |
|
Контроль письма |
Повтор. Тему Молодіжні субкультури |
43 |
|
Контроль говоріння |
Повтор.ЛО |
44 |
|
Аналіз контрольних робіт |
Повтор.лексику |
45 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 4 ‘’Англомовні країни.Україна.’’ |
|
46 |
|
Чи можливе життя без подорожування? Ласкаво просимо до англ. країн! |
Впр.7 стор.107 |
47 |
|
Вас вітає Канада. |
Впр.12 стор.111 |
48 |
|
Сполучені Штати Америки. |
Впр.13.стор.112 впр.15 стор.115 |
49 |
|
Австралія |
Впр.18 стор.120-табличка,письмово |
50 |
|
Об'єднане Королівство та його міста. |
Впр3.4 стор 124 |
51 |
|
Великі міста Об’єднаного Королівства. |
Розповід про місто за табличкою |
52 |
|
Відвідаймо Британію! |
Словникова робота.вивчити вирази |
53 |
|
Визначні місця та історичні пам’ятки Великої Британії |
Впр.10 стор.138 |
54 |
|
Величний Біг Бен. |
Розповід про памятки(на вибір) |
55 |
|
Київ та його визначні місця. |
Підготув загадки про місця Києва |
56 |
|
Історичні пам’ятки Києва |
Підготув. Інформацію про істор. пам’ятки |
57 |
|
Писемне продукування :Країна моєї мрії |
Повторити вивчену лексику |
58 |
|
Бесіда по темі ‘’Англомовні країни.’’тематична |
Словникова робота |
|
|
Тема 5 ''Наука і технічний прогрес'' |
|
59 |
|
Відомі вчені.Опрацювання лексики |
Впр.1 стор.145 вивч |
60 |
|
Робота з текстами |
Впр.7 стор.148 |
61 |
|
Винахідники та їх винаходи |
Впр.10 стор152-проєкт |
62 |
|
Видатні українці в науці |
проєкт |
63 |
|
Введення і опрацювання лексики |
Впр.4 стор 154 |
64 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті |
Напис ,що допомог. І заважає(5-10)реч. |
65 |
|
Найновіші сучасні винаходи |
Впр.10 стор.158 |
66 |
|
Бесіда по темі.обговорення сучасних фільмів |
|
67 |
|
Електронні гаджети |
Впр. 5,6 160-161 |
68 |
|
Комп’ютери у нашому житті |
Впр.16 с.166 |
69 |
|
Історія сучасних винаходів |
Впр.1,14 с.176,178 |
70 |
|
Урок домашнього читання |
Скласти план до тексту |
71 |
|
Усне продукування : Сучасні винаходи в моєму житті.Тематична |
Повтор.лексику |
|
|
Тема 6 ''Природа і навколишнє середовище. Охорона довкілля'' |
|
72 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Впр 6,7 С181 |
73 |
|
Глобальні проблеми людства |
Впр13 С183. |
74 |
|
Проблеми забруднення води |
Впр. 10 С.187 |
75 |
|
Проблеми забруднення повітря |
Впр. 17 С.191 |
76 |
|
Ліси планети |
Впр 4 С.193- |
77 |
|
Рослинний світ України |
Впр 4 С.193- |
78 |
|
Тваринний світ України |
Впр 13 С.198 |
79 |
|
Усне продукування:Рослини і тварини моєї місцевості |
Впр.15 С.200 |
80 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища. |
Впр. 6,7 С.203 |
81 |
|
Погода нашого регіону. |
Впр 9 С 204 |
82 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища. |
Впр. 1,2 С.171 |
83 |
|
Зробимо довкілля чистим! |
Впр. 6 С.173 |
84 |
|
Урок домашнього читання.Тематична |
Впр. 1 С.207 |
|
|
Тема 7 -8 ’’Все про мене’’''Одяг'' |
|
85 |
|
Все про мене. Біографія. |
Розповід про себе |
86 |
|
Активізація лексики по темі |
Вивчити слова |
87 |
|
Мої дитячі спогади. Словотворення прикметників |
Напи.що любив в дитинстві(5-10)реч |
88 |
|
Що ми любимо носити?Стилі одягу |
Впр 13.ст.90 |
89 |
|
Активізація в мовленні лексики |
Впр.16 ст91 |
90 |
|
Зовнішність.Активізація лексики |
Повтор. слова |
91 |
|
Опис зовнішності.Сталі вирази |
Вивч. |
92 |
|
Повсякденний одяг.Модальні дієслова.Повторення |
Повтор. правила |
93 |
|
Синоніми.Опис людини |
Опис |
94 |
|
Робота з текстом .Імена |
Що означає твоє імя(інформ) |
95 |
|
Бути знаменитим.Бесіда по темі |
Написати – і+ |
96 |
|
Робота з текстом. Традиційний український одяг.Робота з лексикою |
Підгот.опис відомих людей |
97 |
|
Усне продукування:Одяг у моїй родині |
Повтор.лексику |
98 |
|
Тематична. Мій улюблений одяг. |
|
99 |
|
Контроль письма |
Словникова робота |
100 |
|
Контроль читання |
Повтор. слова |
101 |
|
Контроль аудіювання |
Чит.переклад |
102 |
|
Контроль говоріння |
Викон.завдання |
103 |
|
Аналіз контрольних робіт |
Презентувати свій одяг |
104 |
|
Робота з вправами |
Скласти діалог за зразком |
105 |
|
Підсумковий урок.Плани на літо |
Вивч слова |