Календарно –тематичне планування з англійської мови
до підручника О.Карп’юк Тернопіль «Астон» 2019 р. 2 клас НУШ
№ |
Дата |
Очікуванні результати |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
При-мітки |
Зміс-тові лінії |
||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||
Unit 5 Скільки ніг? How many legs? (11 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
49/1. |
|
Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин. |
1. У джунгляхСпілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
Ph [f] F [f]
|
Впр. 1 с.62 |
This is a giraffe… I’ve got … |
Назви тварин |
Впр.1 с.62 Впр.3 с.63 |
Впр.5 с.63 пісня про тварин |
Впр.6 с. 63 |
|
||||||||||||||
50/2. |
|
Розігрування коротких історій про тварин по зразку. |
2. Я крокодил з річки НілСпілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
Sh [ꭍ] Th [Ꝋ] Ck [k]
|
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
I’m=I’m I have got=I’ve got |
Впр.1 с.64 |
Впр.1,2 с.64 |
Впр.3, с.64 |
Літери Cc, Gg Впр.4 с.64 |
|
||||||||||||||
51/3. |
|
Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може. |
3. Я можу бачити гуску Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
T [t] Th [Ꝋ] Ee [i:]
|
Mouth, tree, three, foot, tooth |
Tooth-teeth, Foot-feet |
Впр.4 с.65 |
Впр.1,2 с.65 |
Впр.1 с.65 |
Впр.3 с.65 |
|
||||||||||||||
52/4. |
|
Виготовувати постер з підписами частин тіла |
4. Я маю дві руки. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
F [f] H [h]
|
Head, eyes, fingers, hand, toes, arms. Впр.1, 2 с.66 |
One, two, four |
Впр.3 с. 66 |
Впр.1 с.66 |
Впр.2 с.66 |
Впр.4 с.66
|
|
||||||||||||||
53/5. |
|
Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
5. Скільки в тебе…? Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Ow [au]
|
Shoulders, knees |
How many? |
Впр.4 с.67 |
Впр.1,2,5 с.67 |
Впр.6 с. 67 |
Впр.4 с.67
|
|
||||||||||||||
54/6. |
|
Описати тварину за фотографією |
6. Фотографії у зоопарку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Ou[au] Ow [au] |
Photo, photographer |
It has got… |
Впр.2, 4 ,5 с.68 |
Впр.1 с.68 |
Розповісти про одну з тварин |
Впр.3 с. 68 |
|
||||||||||||||
55/7 |
|
Запитати та дати відповіді на питання про тварин |
7. Відгадай, яку тварину я бачу Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
Повторення Has it got…? Can it..? |
|
|
Впр.1,2 с.69 |
|
|
||||||||||||||
56/8 |
|
Зіграти роль |
8. Story TimeСпілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
|
Впр.1,2, с.70 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4 с.70 |
|
|
||||||||||||||
57/9.
58/10 |
|
Виготувати тваринку |
9. Проект Мій монстер 10. проект Тварини у зоопаркуСпілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
|
Впр.6 с.71 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4,6 с.70 |
Впр.7 с.70 |
|
||||||||||||||
59/11 |
|
Виготувати тваринку |
11. Тепер ти можеш. Впр.2 с 72 впр 1 с 72 впр 4 с 72 впр 3 с 72 Повторення вивченого. |
||||||||||||||||||||||
. 60/12 |
|
12. Тепер ти можеш. Повторення вивченого. Діагностувальна побота 5
|
|||||||||||||||||||||||
Unit 6 Виконуємо дії Doing things (13 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
61/13
|
|
Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе. |
1. Що я роблю в день. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
Th [Ꝋ] Th[ð] |
Впр.1 с.74 Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
I wash my face. |
Впр.5 с.75 |
Впр.1,4 с.74 |
Впр.3,4 с.75 |
|
|
||||||||||||||
62/14
63/15 |
|
Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня. |
2. Дні тижня. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,
3 Проект Мій тиждень |
Ur [Ɜ:] |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Preposi-tion on with days of the week; at with time |
Впр.1,2 с.76 |
Впр.1,2,3 с.76 |
Впр.4 с.76 |
Впр.4 с.76
|
|
||||||||||||||
64/16. |
|
Розповісти про свій недільний день. Читання слів закритого складу.(повторення)
|
4. Розповідаємо про себе Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
Ea [i:] Ng [η] |
Впр.1 с.77 |
I- my You-your |
Впр.2,4,5 с.77 |
Впр.1, 4 с.77 |
Скласти розповідь про свій недільний день |
Впр.3 с.77
|
|
||||||||||||||
65/17. |
|
Співання та інсценування пісні по зразку.
|
5. Я плаваю, як риба Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,
|
Ng [η] |
Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump |
I’m Ѵ-ing |
Впр.1 с.78 |
Впр.1 с.78 |
Впр.2 с.78 |
|
|
||||||||||||||
66/18. |
|
Розповісти про дію, яку виконує однокласник |
6. Вона стрибає, як жабенятко Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,
|
Th [Ꝋ] Th[ð] Ph [f] |
Put on clothes, look at photos, clean teeth |
He/she is Ѵ-ing |
Впр.2 с.79 |
Впр.1 с.79 |
Впр.3 с.79 |
Впр.2 с.79
|
|
||||||||||||||
67/19. |
|
Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
7. У моїй сім’ї у вечері! Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
All [ͻ:l] O [ʌ] |
Walk, talk, ball, monkey |
I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing |
Впр.2,4,5 с.80 |
Впр.1,4 с.80 |
|
Впр.3 с.80
|
|
||||||||||||||
68/20. |
|
Вміти запитувати про те, що інші роблять |
8. Сім'я на відпочинку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
|
ЛО теми |
Is he, she Ѵ-ing? |
|
Впр.1 с.81 |
Впр.2, 3, 4 с.81 |
|
|
||||||||||||||
69/21.
|
|
Розігрування історії. Формування навичок аудіювання |
9.Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
|
Повторен-ня |
Повторення |
Впр.3 с.82 |
Впр.1,2 с.82 |
Впр.4,5 с.82 |
|
|
||||||||||||||
68/22.
|
|
Формування навичок монологічно-го мовлення по темі. |
10. Into your portfolio. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,
|
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.83 |
Впр.1 с.83 |
Впр.4 с.83 |
Впр.2 с.83
|
|
||||||||||||||
69/23. |
|
Виготовлення міні сімейного альбома Проектна робота |
11. У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
70/24.
|
|
Розігрування інтерв’ю у парі.
|
12. Тепер ти можеш . |
|
ЛО теми |
Повторення |
Впр.2 с.84 |
Впр.1 с.84 |
|
Впр.3 с.84
|
|
||||||||||||||
71/25. |
|
Самооцінювання своїх результатів |
13. «Doing things»Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. Діагностувальна робота 6
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Unit 7 Уподобання в їжі. Do you like carrots? (13год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
72/26.
73/28 |
|
Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками. |
1. Вечірка на мій день народження. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,обізнаність та самовираження у сфері культури 2.Вечірка мого друга Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,обізнаність та самовираження у сфері культури
|
-Ui- [u:] |
Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice |
Do you like? Yes, I do. / No, I don’t. |
Впр.2 с.86 |
Впр.1,2, с.86,
Впр.5 с.87 |
Впр.4 с.86
|
Впр.6 с.87 |
|
||||||||||||||
74/29. |
|
Складання коротких діалогів по аналогії. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you.
|
3.Фрукти у моєму саду. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність та здорове життя. |
|
apple, banana, pear, strawberry cherry, orange |
An + a, e, u, o, i This is an egg. This is a banana.
|
Впр.2,3 с.88 |
Впр.1 с.88 |
Впр.4 с.88 |
Впр.5 с.88 |
|
||||||||||||||
75/30. |
|
Вміти розповісти про свій вибір та уподобання |
4. Дитяче меню. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність та здорове життя. |
Ch [ʧ] |
Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich |
I like hot chocolate but I don’t like milk. |
Впр. 2, 4 с.89 |
Впр.1,3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.5 с.89 |
|
||||||||||||||
76/31. |
|
Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів. |
5. Купую овочі у магазині. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність та здорове життя. |
|
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
Can I have…? |
Впр.4 с.90 |
Впр.1,2, 3 с.90 |
Впр.4 с.90 |
Скласти міні діалог «у магазині» |
|
||||||||||||||
77/32. |
|
Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю. |
6. Мені подобаються банани. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність та здорове життя.
|
|
Breakfast, lunch , dinner |
For breakfast, for lunch, for dinner |
Впр. 1,4 с.91 |
Впр.1,2 с.91 |
Впр.3,5 с.91 |
Впр.4 с.91 Розповідь |
|
||||||||||||||
78/33. |
|
Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
7. Макс і Тім - друзі. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
-ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] Wh- [w] |
What, when, where, bird, girl, surname |
What does he like for breakfast? |
Впр.2,3,4 с.92 |
Впр.1,2,3 с.92 |
Монологи |
Впр.1 с.92
|
|
||||||||||||||
79/34.
80/35 |
|
Фонетичне відпрацювання граматичної структури: . |
8. Уподобання друзів. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя
9. Мої вподобання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
|
ЛО уроку
|
Does she/he like…? She likes…
|
Впр.1 с.93
|
Впр.1, 2 с.93
|
Впр.3, 4 с.93
Впр5,6 с 93 |
Впр.3,4 с.93
|
|
||||||||||||||
. 81/36.
|
|
Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань. |
10 Час для читання. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
|
|
Повторення |
Впр.2, с.94 Впр.5 с.95 |
Впр.1,2 с.94 |
Впр.3, с.94 |
Впр.4 с.95 |
|
||||||||||||||
82/37. |
|
Розігрування історії. |
11 «Моя тарілка» Проектна робота. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
|
|
|
|
Впр.1,2,3 с.96 |
|
|
|
||||||||||||||
83/38.
|
|
Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці. |
12. У твоє порт фоліо: «Моя тарілка» Проектна робота. Захист Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
84/39 |
|
Брати інтерв’ю у своїх однокласників |
13. Тепер ти можеш Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
|
ЛО теми |
Do you like…? |
|
|
Впр.3,4, с.97 |
Впр.1,2 с.97 |
|
||||||||||||||
85/40 |
|
Самооцінювання своїх результатів |
14 Тепер ти можеш. Діагностувальна робота 7
|
|
|
Впр 5,6,7с 99 |
|
|
|||||||||||||||||
Unit 8 Пори року та погода. Seasons and clothes (18 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
86/41. |
|
Вміти повідомляти про погоду та називати пори року. |
1. Пори року та погода. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
-er [ә] |
Spring, summer, autumn, winter |
It is hot. It is cold. It is raining. It is snowing. |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.3,4 с.100 |
Впр.2 с.100 |
|
||||||||||||||
87/42.
88/43 |
|
Вміти описувати кожну пору року |
2. Відгадай, яка пора року найкраща для мене. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
3. Календар Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman |
In spring I can ride a bike. |
Впр.2,5 с.40 |
Впр.1,3 с.40 |
Впр.2 с.40
Впр.2,7 с.40 |
Впр.6 с.40 |
|
||||||||||||||
. 89/44 |
|
Вміти поспитати про улюблену пору року |
4. Влітку маємо канікули. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
Ght [t] |
Night, bright, eight, eighteen, right, light. |
What season do you like? |
Впр.2,3,5 с.102
|
Впр.1,3 с.102 |
Відповіді на запитання |
Впр.4 с.102 |
|
||||||||||||||
. 90/45 |
|
Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга |
5. Одяг Трейсі . Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
-er [ɜ:] - ir [ɜ:] |
A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase |
What is she putting in her suitcase? Her / His |
Впр.1 с.103 |
Впр.1,2,3 с.103 |
Впр.2 с.103
|
Слова |
|
||||||||||||||
. 91/46 |
|
Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are. |
6.Що вдягає Люк? Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Ar [ɑ:] |
A cap, shorts Назви кольорів |
What is he putting in her suitcase? Is / are |
Впр.7 с.104 |
Впр.4,5 с.104 |
Впр.4,6 с.104 |
Впр.7 с.104 |
|
||||||||||||||
. 92/47 |
|
Вміти поспитати що вдягає друг або подруга |
7.Що ти вдягаєш сьогодні? Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Ear [eə] |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, |
What are you wearing today? |
Впр.4, с.105 |
Впр.1,2,3 с.105 |
Впр.4, с.105 |
Впр.4, с.105 Виписати речення, які написані синім шрифтом |
|
||||||||||||||
93/48. |
|
Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг |
8. Де його чоботи? Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
Ear, air, ere [eə] |
Shirt, skirt, coat, raincoat |
Повторення прийменників in, on, under |
Впр.2,3,5 с.106 |
Впр.1,2,4 с.106 |
Впр.4 с.106 |
Впр.3 с.106 |
|
||||||||||||||
94/49. |
|
Вміти вибирати відповідний одяг по погоді |
9. В яку погоду береш з собою парасольку? Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя
|
|
ЛО уроку |
Are you wearing…? Yes, I am. / No, I am not. |
Впр.2, с.107 |
Впр.1 с.107 |
Впр.3 с.107 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||
96/50 |
|
Вміти виразно читати історію |
10. Story Time |
|
|
|
Впр.2, с.108 |
Впр.1, 2 с.108 |
Впр.3, 4 с.108 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||
97/51 |
|
Виготовлення міні- книжки з одягом своєї ляльки Проектна робота |
11. Проект «In spring I put sandals on my doll. » |
|
|
||||||||||||||||||||
98/53 |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
12.Проект «In spring I put sandals on my doll. » |
||||||||||||||||||||||
99/53
100/54 |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
13.Тепер ти можеш
14Тепер ти можеш. Діагностувальна робота 8 |
||||||||||||||||||||||
101/55 |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
15. Повторення та узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
||||||||||||||||||||||
102/56 |
|
|
Повторення та узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|||||||||||||||||||||
103/57 |
|
|
Повторення та узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|||||||||||||||||||||
104/58 |
|
|
Повторення та узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|||||||||||||||||||||