КТП з англійської мови для 1 класу на 2 семестр (зі змістовими лініями)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу зі змістовими лініями на 2 семестр до підручника О.Карпюй. Складено у відповідності з стандартами НУШ. Автор Швага Марина Максимівна.
Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

                                                                                                 UNIT 5:   My Toys.

                                                                                  Тема 5: Мої іграшки.

 

 

 

 

 

 

 

Мої іграшки.

Стор.56-57

Doll, ball, plane,…

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти називати свої іграшки.

 

 

 

 

 

 

Мої іграшки.

Стор.58

Питальні речення.

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти називати свої іграшки та їх кольори.

 

 

 

Мої іграшки.

Стор.59

Літери :A, B. Apple, ant, ball, bird, book.

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Знати літери абетки та слова на них.

 

 

 

Іграшки моїх друзів. Кольори.

Стор.60

Bike, bunny, teddy, kite.

 

 

 

 

 

 

 

Вміти називати свої іграшки та їх кольори.

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Іграшки моїх друзів. Кольори.

Стор.61

Літери: Cc, Dd. Dog, cat, doll, car.

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти називати свої іграшки та їх кольори.

 

 

 

Різдвяні подарунки.

Стор.62

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти назвати свої подарунки.

 

 

 

Час для розповіді.

Стор.63

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти запитати та дати відповідь по темі Iграшки”.

 

 

 

Час для розповіді. Повторення.

Стор.64-65

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

Вміти запитати та дати відповідь по темі “Iграшки”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

                                                                                                 UNIT 6:  Happy birthday.

                                                                                  Тема 6: День народження.

 

 

 

 

 

 

 

Вeчірка на моє день народження.

Стор.68-69

Balloon, candle, cake,star.

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Знати слова по темі.

 

 

 

 

 

 

Приходьте на день народження.

Стор.70

Числівники

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років.

 

 

 

Я щаслива.

Стор.71

Літери: Ee, Ff.  Fox, five, fish.

Числівники

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років.

 

 

 

Скільки тобі років?

Стор.72

Літери: Gg, Hh. Goose, girl, green, hen, horse.

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років.

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Скільки років твоєму другові.

Стор.73

Питальні речення.

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти спитати скільки років та дати відповідь.

 

 

 

Скільки років твоєму другові.

Стор.74

Питальні речення

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти спитати скільки років та дати відповідь.

 

 

 

Подарунки.

Стор.75

Літери: Ii, Jj,

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти розказати про свої подарунки.

 

 

 

Подарунки.

Стор.76

Літери: Kk, Ll.

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти розказати про свої подарунки.

 

 

 

Час для розповіді.

Стор.77

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти розказати розповідь за малюнками

 

 

 

Час для розповіді. Повторення.

Стор.78-79

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти розказати розповідь за малюнками

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

                                                                                                 UNIT 7: Food .

                                                                                  Тема 7: Їжа.

 

 

 

 

 

 

 

Їжа.

Стор.80-81

Pizza, hot dog, juice.

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Знати слова по темі.

 

 

 

 

 

 

Їжа.

Стор.82

 

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Їжа.

Стор.83

Літери: Mm, Nn.

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Їжа.

Стор.84

Літери: Oo, Pp.

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Їжа. Меню.

Стор.85

Milk, coffee, tea, menu.

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Їжа.

Стор.86

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Їжа.

Стор.87

Літери: Qq,

Rr. Queen, red, rabbit.

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Їжа.

Стор.88

Літери: Ss, Tt. Snake, ten, table,

Дієслово Have/has

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати яка твоя улюблена їжа.

 

 

 

Час для розповіді.

Стор.89

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розказати розповідь за малюнками

 

 

 

Час для розповіді. Повторення.

Стор.90

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

                                                                                                 UNIT 7: I can… .

                                                                                  Тема 7: Я можу.

 

 

 

 

 

 

 

Я можу.

Стор.92-93

Run, jump, fly, swim.

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Знати слова по темі.

 

 

 

 

 

 

Я можу. Я не можу.

Стор. 94

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати що ти можеш робити та що не можеш робити

 

 

 

Я можу. Я не можу.

Стор.95

Літери : Uu, Vv.

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти сказати що ти можеш робити та що не можеш робити

 

 

 

Що ти можеш?

Стор. 96

Літери: Ww, Xx.

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти спи-тати  що ти можеш робити.

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Що ти можеш?

Стор. 97

Літери: Ww, Xx.

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти спи-тати  що ти можеш робити.

 

 

 

Що ти можеш?

Стор. 98-99

Літери: Yy, Zz.

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти спи-тати  що ти можеш робити.

 

 

 

Що ти можеш?

Стор. 100

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти спи-тати  що ти можеш робити.

 

 

 

Що ти можеш?

Стор. 101

Дієслово :can

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти спи-тати  що ти можеш робити.

 

 

 

Час для розповіді.

Стор.102-103

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розказати розповідь за малюнками

 

 

 

Час для розповіді. Повторення. Закріплення вивченого матеріалу.

Стор.104-105

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
23 січня 2019
Переглядів
4592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку