№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 5: My Toys. Тема 5: Мої іграшки.
|
|||||||||||
|
|
Мої іграшки. |
Стор.56-57 Doll, ball, plane,… |
|
|
+ |
|
|
+ |
Вміти називати свої іграшки. |
|
|
|
Мої іграшки. |
Стор.58 |
Питальні речення. |
|
+ |
|
|
+ |
Вміти називати свої іграшки та їх кольори. |
|
|
|
Мої іграшки. |
Стор.59 Літери :A, B. Apple, ant, ball, bird, book. |
|
|
+ |
|
|
+ |
Знати літери абетки та слова на них. |
|
|
|
Іграшки моїх друзів. Кольори. |
Стор.60 Bike, bunny, teddy, kite.
|
|
|
|
|
|
|
Вміти називати свої іграшки та їх кольори. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Іграшки моїх друзів. Кольори. |
Стор.61 Літери: Cc, Dd. Dog, cat, doll, car. |
|
|
+ |
|
|
+ |
Вміти називати свої іграшки та їх кольори. |
|
|
|
Різдвяні подарунки. |
Стор.62
|
|
|
+ |
|
|
+ |
Вміти назвати свої подарунки. |
|
|
|
Час для розповіді. |
Стор.63 |
|
|
+ |
|
|
+ |
Вміти запитати та дати відповідь по темі “Iграшки”. |
|
|
|
Час для розповіді. Повторення. |
Стор.64-65 |
|
|
+ |
|
|
+ |
Вміти запитати та дати відповідь по темі “Iграшки”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 6: Happy birthday. Тема 6: День народження.
|
|||||||||||
|
|
Вeчірка на моє день народження. |
Стор.68-69 Balloon, candle, cake,star. |
|
|
|
+ |
|
+ |
Знати слова по темі. |
|
|
|
Приходьте на день народження. |
Стор.70 |
Числівники |
|
|
+ |
|
+ |
Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років. |
|
|
|
Я щаслива. |
Стор.71 Літери: Ee, Ff. Fox, five, fish. |
Числівники |
|
|
+ |
|
+ |
Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років. |
|
|
|
Скільки тобі років? |
Стор.72 Літери: Gg, Hh. Goose, girl, green, hen, horse. |
|
|
|
+ |
|
+ |
Вміти рахувати до 10. Вміти сказати скільки тобі років. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Скільки років твоєму другові. |
Стор.73 |
Питальні речення. |
|
|
+ |
|
+ |
Вміти спитати скільки років та дати відповідь. |
|
|
|
Скільки років твоєму другові. |
Стор.74 |
Питальні речення |
|
|
+ |
|
+ |
Вміти спитати скільки років та дати відповідь. |
|
|
|
Подарунки. |
Стор.75 Літери: Ii, Jj, |
|
|
|
+ |
|
+ |
Вміти розказати про свої подарунки. |
|
|
|
Подарунки. |
Стор.76 Літери: Kk, Ll. |
|
|
|
+ |
|
+ |
Вміти розказати про свої подарунки. |
|
|
|
Час для розповіді. |
Стор.77 |
|
|
|
+ |
|
+ |
Вміти розказати розповідь за малюнками |
|
|
|
Час для розповіді. Повторення. |
Стор.78-79 |
|
|
|
+ |
|
+ |
Вміти розказати розповідь за малюнками
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 7: Food . Тема 7: Їжа.
|
|||||||||||
|
|
Їжа. |
Стор.80-81 Pizza, hot dog, juice. |
|
|
+ |
|
+ |
|
Знати слова по темі. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.82
|
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.83 Літери: Mm, Nn. |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.84 Літери: Oo, Pp. |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Їжа. Меню. |
Стор.85 Milk, coffee, tea, menu. |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.86 |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.87 Літери: Qq, Rr. Queen, red, rabbit. |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Їжа. |
Стор.88 Літери: Ss, Tt. Snake, ten, table, |
Дієслово Have/has |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати яка твоя улюблена їжа. |
|
|
|
Час для розповіді. |
Стор.89 |
|
|
+ |
|
+ |
|
Вміти розказати розповідь за малюнками |
|
|
|
Час для розповіді. Повторення. |
Стор.90 |
|
|
+ |
|
+ |
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 7: I can… . Тема 7: Я можу.
|
|||||||||||
|
|
Я можу. |
Стор.92-93 Run, jump, fly, swim. |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Знати слова по темі. |
|
|
|
Я можу. Я не можу. |
Стор. 94 |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати що ти можеш робити та що не можеш робити |
|
|
|
Я можу. Я не можу. |
Стор.95 Літери : Uu, Vv. |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти сказати що ти можеш робити та що не можеш робити |
|
|
|
Що ти можеш? |
Стор. 96 Літери: Ww, Xx. |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти спи-тати що ти можеш робити. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Що ти можеш? |
Стор. 97 Літери: Ww, Xx. |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти спи-тати що ти можеш робити. |
|
|
|
Що ти можеш? |
Стор. 98-99 Літери: Yy, Zz. |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти спи-тати що ти можеш робити. |
|
|
|
Що ти можеш? |
Стор. 100 |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти спи-тати що ти можеш робити. |
|
|
|
Що ти можеш? |
Стор. 101 |
Дієслово :can |
|
+ |
|
+ |
|
Вміти спи-тати що ти можеш робити. |
|
|
|
Час для розповіді. |
Стор.102-103 |
|
|
+ |
|
+ |
|
Вміти розказати розповідь за малюнками |
|
|
|
Час для розповіді. Повторення. Закріплення вивченого матеріалу. |
Стор.104-105 |
|
|
+ |
|
+ |
|
|