Мета: узагальнити, повторити і закріпити лексичний та мовний матеріал по темі "Кольори”. Розвивати пам’ять, уважність, спостережливість, навички колективної роботи. Сприяти розвиткові пізнавальних інтересів учнів. Розвивати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок-подорож до веселкового міста.
Обладнання: квітка кольорова, ноутбук, презетація до уроку, відео «Кольори», роздатковий матеріал для розфарбовування (веселка)
Хід уроку.
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Оргмомент. Привітання. Учнів вітаються з вчителем та гостями.
Повідомлення теми і мети уроку.
2. Фонетична зарядка. Lets sing the ABC song and revise the letters and sounds of English Alphabet. 001-Phonics Song
3. Мовленнєва розминка.
Щоб потрапити у веселкове місто, треба повторити кольори.
002-Rainbow Colors
II. Основна частина уроку.
1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці.
Учні ховають один кольоровий предмет. Вчитель задає запитання (Is your pencil red? Is it blue?) до тих пір, поки не відгадає колір. Учень відповідає "Yes” або "No”.
По закінченню етапу учні розфарбовують перший колір веселки. RED COLOR. (Доки учні розфарбовають, вчитель роздає заохочувальні стікери за хорошу роботу на уроці.)
2. У будиночок ORANGE переїхали нові мешканці, вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм?
Вчитель називає кольори, іноді помиляючись. Учні реагують фразами "You are wrong”, "You are right”. (Розфарбуй – оранжева смужка від веселки)
3. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам. Фізхвилинка. (Розфарбуй – жовта смужка від веселки)
003-Head, shoulders, knees and toes
4. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили. Гра (кавун, лимон, апельсин, банан, помідор, слива, картопля, баклажан, огірок, яблуко, цибуля, морква, груша, капуста). Slide
5. Щоб потрапити до будиночка BLUE, треба бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На столі кольорові предмети, учні закривають очі, вчитель ховає один предмет. Slide (зникаючі предмети) Відкривши очі, діти називають предмет і його колір.
6. Всі мешканці будиночка Purple – дуже сумні. Давайте їх розвеселимо. (“Sticky buble gum”)
Let’s chew a bubble gum
Put it into your mouth and chew, chew, chew…
Lets blow a balloon… Phhhhhh……Phhhhhh
Htshhhh….. Oh no it sticks to my knees
Sticky sticky bubble gum, Sticky sticky bubble gum
Lets pull! Puuuuuul, puuuuul, puuuul, htshhhhhhhh
Oh no it sticks to my head… (кілька разів повторити приліплюючи до різних частин тіла)
7. Мешканці будиночка Pink дуже творчі, напевно як і ми. Вони полюбляють малювати. Розфарбуй хмаринки. (Роздатковий матеріал, аркуші А4 з райдугою)
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумок уроку.
Ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали в Розфарбуй від його жителів. Вона буде звеселяти нас і нагадувати про цікаву подорож, добрих нових друзів. Що сподобалось найбільше?
2. Оцінювання. Всі ви були дуже активними, показали гарні знання. І кожний за це отримає приз.
3. Прощання. Прощання з гостями. Вручення гостям подарунків. (Диски з розробкою уроку для вчителів міста, що завітали на урок)