Календарно-тематичне планування уроків
Літературного читання за підручником «Українська мова ти Читання»
Автори: О. Савченко та І. Красицька (2021)
для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
Читання. За підручником О. Савченко та І. Красуцька (частина 2)
4 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Ст. |
Примітка |
І семестр |
||||
Тема 1. Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
||||
1 |
01.09 |
Знайомство з підручником. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь… |
4-5 |
|
2 |
02.09 |
Олександра Савченко. Як читають книжки? |
6 |
|
3 |
06.09 |
Робота з дитячою книжкою. Улюблені оповідання |
|
|
4 |
07.09 |
Марія Манеру. Читач Максимко. Василь Марсюк. Диктант |
7-8 |
напам’ять |
5 |
08.09 |
Медіавіконце: види і джерела інформації
|
9 |
|
6 |
09.09 |
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? |
10 |
|
7 |
13.09 |
Вхідна діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. |
11 |
|
8 |
14.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Тема 2. Прагнемо зрозуміти своїх предків |
||||
9 |
15.09 |
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) |
12-13 |
|
10 |
16.09 |
Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук |
14-15 |
|
11 |
20.09 |
Робота з дитячою книжкою. Міфи та легенди
|
|
|
12 |
21.09 |
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька |
16-19 |
|
13 |
22.09 |
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. |
20-22 |
|
14 |
23.09 |
Слов’янські народи. Дана й Лада
|
23-24 |
|
15 |
27.09 |
Медіавіконце: історія медіа
|
25 |
|
16 |
28.09 |
Робота з дитячою книжкою. Перевіряю свої досягнення. |
26 |
|
Тема 3. Збагачуємося скарбами усної народної творчості |
||||
17 |
29.09 |
Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела
|
27-29 |
|
18 |
30.09 |
Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) |
29-31 |
|
19 |
04.10 |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) |
31-36 |
|
20 |
05.10 |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) |
31-36 |
|
21 |
06.10 |
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка |
37-38 |
|
22 |
07.10 |
Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) |
39-40 |
напам’ять |
23 |
11.10 |
Узагальнення знань. Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|
24 |
12.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
25 |
13.10 |
Народні легенди. Хліб і золото
|
41-42 |
|
26 |
14.10 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
27 |
18.10 |
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу |
43-44 |
|
28 |
19.10 |
Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка. Син та мати |
45 |
|
29 |
20.10 |
Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Усний переказ. |
47 |
|
30 |
21.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Медіавіконце: колекції народної творчості |
46 |
|
Тема 4. Захоплюємося сторінками історії України |
||||
31 |
01.11 |
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни
|
48-51 |
|
32 |
02.11 |
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий
|
51-53 |
|
33 |
03.11 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки.
|
|
|
34 |
04.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів |
54 |
|
35 |
08.11 |
Медіавіконце: кінофільми
|
55 |
|
36 |
09.11 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
37 |
10.11 |
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) |
56-59 |
|
38 |
11.11 |
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) |
56-59 |
|
39 |
15.11 |
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці. Олесь Лупій. 22 січня |
60-63 |
напам’ять |
40 |
16.11 |
Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») |
64-66 |
|
41 |
17.11 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
42 |
18.11 |
Перевіряю свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
67 |
|
Тема 5. Розуміємо красу й добро |
||||
43 |
22.11 |
Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці |
68-70 |
|
44 |
23.11 |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») |
71-76 |
|
45 |
24.11 |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела»). |
71-76 |
|
46 |
25.11 |
Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький
|
76-77 |
|
47 |
29.11 |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника
|
77-81 |
|
48 |
30.11 |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника
|
77-81 |
|
49 |
01.12 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
50 |
02.12 |
Медіавіконце: електронне листування
|
82 |
|
51 |
06.12 |
Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник
|
83-84 |
|
52 |
07.12 |
Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
85 |
|
53 |
08.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Тема 6. Пишаємося рідною країною |
||||
54 |
09.12 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна |
87-88 |
напам’ять |
55 |
13.12 |
Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? |
88-90 |
|
56 |
14.12 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
57 |
15.12 |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя |
90-92 |
|
58 |
16.12 |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною?
|
93 |
|
59 |
20.12 |
Перевіряю свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
94 |
|
60 |
21.12 |
Резервний урок.
|
|
|
61 |
22.12 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
62 |
23.12 |
Підсумковий урок за І семестр
|
|
|