Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу
з навчання грамоти
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 1 класі
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
128 |
8 |
ІІ семестр |
144 |
8 |
Усього |
272 |
8 |
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко (Українська мова. Буквар: підруч. для 1 класів закладів загальної середньої освіти: у 2-х частинах-К. :Видавничий дім «Освіта»,2018)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|||||
Добукварний період
|
||||||||
1 |
Здрастуй, школо! |
|
|
|||||
2 |
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. |
|
|
|||||
3 |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися |
|
|
|||||
4 |
Орієнтування на обмеженій площині (сторінці зошита: Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
|
|
|||||
5 |
Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Що? |
|
|
|||||
6 |
Закріплення знань про лінії. Обведення і розфарбування малюнків. |
|
|
|||||
7 |
Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Хто? |
|
|
|||||
8 |
Ознайомлення учнів зі словами - назвами дій. Що робить? Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. |
|
|
|||||
9 |
Письмо прямих горизонтальних, у сітці в клітинку. Домалювання й розфарбовування малюнків. |
|
|
|||||
10 |
Ознайомлення учнів зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? |
|
|
|||||
11 |
Ознайомлення з графічною сіткою зошита для письма. Письмо прямих і похилих ліній. |
|
|
|||||
12 |
Ознайомлення учнів зі словами, якими називають кількість предметів. |
|
|
|||||
13 |
Письмо похилих великих ліній з заокругленням вгорі і внизу. |
|
|
|||||
14 |
Письмо похилих ліній з заокругленням внизу з’єднаних між собою. |
|
|
|||||
15 |
Досліджую речення |
|
|
|||||
16 |
Письмо великих та малих півовалів. Розвиток зв’язного мовлення. («Мої перші кроки у країні знань») |
|
|
|||||
17 |
Ознайомлення із знаками в кінці речення |
|
|
|||||
18 |
Письмо великих і малих овалів. |
|
|
|||||
19 |
Ознайомлення зі службовими словами |
|
|
|||||
20 |
Письмо похилих та подовжених похилих ліній. |
|
|
|||||
21 |
Поділ слів на склади. |
|
|
|||||
22 |
Наголос у словах. |
|
|
|||||
23 |
Письмо похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу. |
|
|
|||||
24 |
Мовні і немовні звуки. Голосні та приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку» |
|
|
|||||
25 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу |
|
|
|||||
26 |
Тверді і мякі приголосні звуки |
|
|
|||||
27 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу. |
|
|
|||||
28 |
Звуковий аналіз слів. Повторення вивченого. |
|
|
|||||
Букварний період
|
||||||||
29 |
Звук [а]. Позначення його буквами Аа. |
|
|
|||||
30 |
Письмо рядкової букви а. |
|
|
|||||
31 |
Закріплення знань про звук [а]. Позначення його буквами А,а. |
|
|
|||||
32 |
Письмо великої букви А. Поєднання її з малою літерою а. |
|
|
|||||
33 |
Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся запитувати») |
|
|
|||||
34 |
Звук [о]. Позначення його буквами Оо. Звуковий аналіз слів. Письмо рядкової букви о. |
|
|
|||||
35 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. |
|
|
|||||
36 |
Закріплення знань про звук [о]. Позначення його буквами Оо. |
|
|
|||||
37 |
Письмо рядкової та малої букв О о. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|||||
38 |
Звук [і]. Позначення його буквами І і. Буква І, і в ролі окремого слова. |
|
|
|||||
39 |
Письмо рядкової та великої букв І і, складів із ними. |
|
|
|||||
40 |
Закріплення знань про звук [ і]. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Мої улюблені казки. |
|
|
|||||
41 |
Звук [и]. Позначення його буквою и. Складання речень. |
|
|
|||||
42 |
Письмо рядкової букви и та великої И |
|
|
|||||
43 |
Порівняння малих букв и , і.. |
|
|
|||||
44 |
Звук [у]. Позначення його буквами У у. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|||||
45 |
Письмо рядкової букви у. |
|
|
|||||
46 |
Закріплення знань про звук [у]. Позначення його буквами У,у. |
|
|
|||||
47 |
Письмо рядкової та великої букви у У. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|||||
48 |
Закріплення написання вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення. («Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів») |
|
|
|||||
49 |
Звук [е]. Буква е, Е. |
|
|
|||||
50 |
Письмо рядкової та великої букви Ее. |
|
|
|||||
51 |
Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень |
|
|
|||||
52 |
Закріплення букви е, Е, її звукового значення. |
|
|
|||||
53 |
Звук [ м]. Позначення його буквами М м. Читання прямих і обернених складів. |
|
|
|||||
54 |
Написання рядкової букви м, складів із нею, слова мама. |
|
|
|||||
55 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв |
|
|
|||||
56 |
Написання великої букви М, складів, слів з нею. Робота з дитячою книжкою. Золота осінь. |
|
|
|||||
57 |
Закріплення букви М,м, її звукового значення.Читання слів і речень з буквою м,М. |
|
|
|||||
58 |
Звук [л], [л']. Позначення його буквами Л л. |
|
|
|||||
59 |
Письмо рядкової букви л. Зіставлення форм малих букв м і л. |
|
|
|||||
60 |
Закріплення знань про звукові значення букв Л л. |
|
|
|||||
61 |
Написання великої букви Л. Запис слів під диктовку. |
|
|
|||||
62 |
Звуки [ н], [н']. Позначення їх буквами Нн. |
|
|
|||||
63 |
Письмо рядкової букви н, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
64 |
Закріплення звукового значення вивчених букв, розвиток вміння читати склади, слова, речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся визначати ознаки предметів») |
|
|
|||||
65 |
Написання великої літери Н. |
|
|
|||||
66 |
Закріплення звукового значення вивчених букв, розвиток вміння читати склади, слова, речення з ними. |
|
|
|||||
67 |
Звуки [с], [с']. Позначення їх буквами С,с. |
|
|
|||||
68 |
Написання малої букви с, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
69 |
Закріплення знань про звуки [с], [с'], букви С, с. |
|
|
|||||
70 |
Написання великої букви С, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
71 |
Читання складів і слів з буквою с |
|
|
|||||
72 |
Звук [к]. Позначення його буквами К,к.. Робота з дитячою книжкою. Народ скаже, як зав’яже |
|
|
|||||
73 |
Написання рядкової букви к, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
74 |
Написання великої букви К, складів, слів з нею. |
|
|
|||||
75 |
Закріплення знань про букву К,к. Словниково-логічні вправи |
|
|
|||||
76 |
Звуки [в], [в']. Позначення їх буквами В,в |
|
|
|||||
77 |
Написання рядкової букви в, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
78 |
Закріплення знань про букви В,в, їх звукове значення. |
|
|
|||||
79 |
Написання великої букви В, складів, слів із нею. Малюнковий диктант. |
|
|
|||||
80 |
Розвиток вміння читати склади, слова, текст. Розвиток зв’язного мовлення.(«Вчуся визначати ознаки осені») |
|
|
|||||
81 |
Звуки [р],[р']. Позначення їх буквами Р, р. |
|
|
|||||
82 |
Написання рядкової букви р, складів та слів із нею.. |
|
|
|||||
83 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. |
|
|
|||||
84 |
Зоровий диктант. Читання складів та слів з вивченими буквами |
|
|
|||||
85 |
Закріплення знань про звукові значення букв Р, р. |
|
|
|||||
86 |
Написання великої літери Р, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
87 |
Звуки [п], [п']. Позначення їх буквами П, п. |
|
|
|||||
88 |
Написання рядкової букви п, складів та слів з нею. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|||||
89 |
Закріплення знань про букви П, п, їх звукове значення. |
|
|
|||||
90 |
Велика буква П. Написання імен з великої літери. |
|
|
|||||
91 |
Написання вивчених букв, складів, слів із ними. |
|
|
|||||
92 |
Звуки [т], [т']. Позначення їх буквами Т, т. Вивчення скоромовки. |
|
|
|||||
93 |
Написання рядкової букви т, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
94 |
Закріплення знань про букви Т,т їх звукове значення. |
|
|
|||||
95 |
Написання великої букви Т. |
|
|
|||||
96 |
Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся описувати предмети») |
|
|
|||||
97 |
Звуки [д], [д']. Позначення їх буквами Д, д. |
|
|
|||||
98 |
Написання рядкової букви д. |
|
|
|||||
99 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. |
|
|
|||||
|
|
|||||||
100 |
Закріплення знань про букви Д, д, їх звукове значення. |
|
|
|||||
101 |
Написання великої букви Д, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
102 |
Закріплення навичок написання рядкової літери д. Читання слів та складів з вивченими буквами. |
|
|
|||||
103 |
Звуки [з], [з']. Позначення їх буквами З, з. |
|
|
|||||
104 |
Написання рядкової букви з, складів та слів з нею. Робота з дитячою книжкою. Мова природи |
|
|
|||||
105 |
Закріплення знань про букви З,з, їх звукове значення. |
|
|
|||||
106 |
Написання великої букви З. Написання слів із пропущеними літерами |
|
|
|||||
107 |
Написання вивчених букв, складів, слів із ними. |
|
|
|||||
108 |
Звуки [б], [б']. Позначення їх буквами Б, б. |
|
|
|||||
109 |
Написання рядкової букви б, складів, слів з нею. Списування речень. |
|
|
|||||
110 |
Повторення вивченого про букви Б, б, їх звукове значення. |
|
|
|||||
111 |
Написання великої букви Б, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
112 |
Формування навичок читання на основі тексту. Зоровий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся розповідати про призначення предметів» |
|
|
|||||
113 |
Закріплення навичок написання букви Б,б. |
|
|
|||||
114 |
Закріплення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|||||
115 |
Звук [й]. Позначення його буквами Й, й. |
|
|
|||||
116 |
Написання рядкової букви й, складів та слів із нею. |
|
|
|||||
117 |
Формування в учнів навичок читання. |
|
|
|||||
118 |
Закріплення знань про букви Й, й. Формування в учнів навичок читання на основі діалогу. |
|
|
|||||
119 |
Написання великої букви Й, буквосполучення йо. Письмо слів із пропущеними буквами. |
|
|
|||||
120 |
Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Розвиток зв’язного мовлення.(«Складаю розповідь за малюнками») |
|
|
|||||
121 |
Закріплення вивчених букв. |
|
|
|||||
122 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами |
|
|
|||||
123 |
Закріплення вміння писати слова, речення. |
|
|
|||||
124 |
Формування в учнів навичок читання. |
|
|
|||||
125 |
Письмо вивчених букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
|||||
126 |
Повторення вивченого за І семестр. Формування в учнів навичок читання. |
|
|
|||||
127 |
Повторення вивченого за І семестр. Списування слів з друкованого тексту. |
|
|
|||||
128
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Письмо слів під диктовку. Робота з дитячою книжкою. Цікаве для допитливих. |
|
|
|||||
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ІІ семестр |
||||||||
129 |
Звук [г]. Позначення його буквами Г, г. |
|
|
|||||
130 |
Написання рядкової букви г. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
|||||
131 |
Закріплення знань про звук [ г], букви Г, г. |
|
|
|||||
132 |
Написання великої букви Г. Записування речень під диктовку. |
|
|
|||||
133 |
Звук [ґ].Позначення його буквами Ґ, ґ |
|
|
|||||
134 |
Написання рядкової букви ґ. Написання складів, слів з буквою ґ. Словниковий диктант. |
|
|
|||||
135 |
Закріплення знань про вивчені букви. |
|
|
|||||
136 |
Закріплення знань про звукові значення букв Г, г та Ґ, ґ. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся описувати предмети») |
|
|
|||||
137 |
Написання великої букви Ґ. |
|
|
|||||
138 |
Буква ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків. |
|
|
|||||
139 |
Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. |
|
|
|||||
140 |
Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. |
|
|
|||||
141 |
Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту. |
|
|
|||||
142 |
Списування друкованого тексту. |
|
|
|||||
143 |
Звук [х]. Позначення його буквами Х, х. |
|
|
|||||
144 |
Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [х].Робота з дитячою книжкою. В.О. Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга». |
|
|
|||||
145 |
Закріплення вивчених букв |
|
|
|||||
146 |
Письмо рядкової букви х, складів, слів із нею |
|
|
|||||
147 |
Закріплення знань про букви X, х, їх звукове значення |
|
|
|||||
148 |
Письмо великої букви Х. Письмо слів з великою буквою Х. |
|
|
|||||
149 |
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж. |
|
|
|||||
150 |
Письмо рядкової букви ж, складів, слів із нею. Списування з рукописного тексту. |
|
|
|||||
151 |
Закріплення знань про вивчені букви. Формування навичок читання. |
|
|
|||||
152 |
Закріплення знань про звук [ж], букви Ж, ж. Опрацювання тексту «Пізнавай хижих тварин» |
|
|
|||||
153 |
Письмо великої букви Ж. Закріплення навичок письма букви ж, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення.(«Вчуся розпізнавати однакові,схожі і відмінні ознаки») |
|
|
|||||
154 |
Звук [ш]. Позначення його буквами Ш, ш. |
|
|
|||||
155 |
Письмо рядкової букви ш, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
156 |
Закріплення знань про звукове значення букви ш. Формування навичок читання. |
|
|
|||||
157 |
Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. |
|
|
|||||
158 |
Списування друкованого тексту. |
|
|
|||||
159 |
Звук [ч]. Позначення його буквами Ч, ч. Читання складів, слів, речень із буквою ч. Робота з дитячою книжкою. А.Лінник «Проста арифметика» |
|
|
|||||
160 |
Письмо рядкової букви ч, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
161 |
Закріплення знань про звук [ч], букви Ч, ч. Робота над текстом «Річка Черемош» |
|
|
|||||
162 |
Письмо великої та рядкової букв Ч, ч, складів слів із ними |
|
|
|||||
163 |
Звуки [ц], [ц']. Позначення, їх буквами Ц,ц. Формування навичок читання |
|
|
|||||
164 |
Письмо рядкової букви ц, буквосполучень, слів із нею. |
|
|
|||||
165 |
Закріплення знань і вмінь, повязаних із вивченими буквами |
|
|
|||||
166 |
Закріплення знань про звукове значення букви ц. Формування навичок читання. |
|
|
|||||
167 |
Письмо великої букви Ц. |
|
|
|||||
168 |
Буква я, позначення нею мякості попереднього приголосного і звук [а]. |
|
|
|||||
169 |
Письмо малої букви я. Розвиток зв'язного мовлення. («Вчуся розрізняти загальні та особливі ознаки предметів.») |
|
|
|||||
170 |
Буква я, позначення нею двох звуків [йа]. |
|
|
|||||
171 |
Письмо великої букви Я, слів із нею. |
|
|
|||||
172 |
Закріплення вміння читати слова, речення і тексти з вивченими буквами |
|
|
|||||
173 |
Запис речень під диктовку. |
|
|
|||||
174 |
Буква ю, позначення нею мякості попереднього приголосного і звука [у]. |
|
|
|||||
175 |
Письмо малої букви ю. |
|
|
|||||
176 |
Буква ю, позначення нею двох звуків [йу]. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|||||
177 |
Письмо великої букви Ю, слів із нею. |
|
|
|||||
178 |
Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» за Катериною Михалициною. |
|
|
|||||
179 |
Закріплення вивчених букв. |
|
|
|||||
180 |
Буква є, позначення нею мякості попереднього приголосного і звука [е]. |
|
|
|||||
181 |
Буква є, позначення нею двох звуків [йе]. |
|
|
|||||
182 |
Письмо малої букви є. |
|
|
|||||
183 |
Закріплення знань і вмінь, повязаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Буруля» за В.Коваленко. |
|
|
|||||
184 |
Письмо великої букви Є, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. («Вчуся розподіляти предмети на групи») |
|
|
|||||
185 |
Буква ї, позначення нею двох звуків [йі]. Опрацювання віршів. |
|
|
|||||
186 |
Письмо малої букви ї.. |
|
|
|||||
187 |
Письмо великої букви Ї, слів із нею. |
|
|
|||||
188 |
Закріплення знань і вмінь, повязаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Українська держава» |
|
|
|||||
189 |
Закріплення вивчених букв |
|
|
|||||
190 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Київ». |
|
|
|||||
191 |
Закріплення вивчених букв |
|
|
|||||
192 |
Т.Шевченко та Л.Українка – видатні українські поети. Робота з дитячою книжкою. Урок-гра «З якої це казки?» |
|
|
|||||
193 |
Закріплення вивчених букв, вміння писати слова, речення. |
|
|
|||||
194 |
Звукосполучення [шч], позначення його буквами Щщ. |
|
|
|||||
195 |
Письмо рядкової букви щ, буквосполучень, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
196
|
Закріплення знань і вмінь, повязаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Яке щастя» В.Сухомлинського |
|
|
|||||
197 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Удома краще». |
|
|
|||||
198 |
Письмо великої букви Щ, буквосполучень, складів, слів із нею. Письмо під диктовку буквосполучень, слів, речень |
|
|
|||||
199 |
Звук [ф]. Позначення його буквами Ф ф. читання складів і слів з буквою ф. |
|
|
|||||
200 |
Письмо малої букви ф, складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. («Вчуся розпізнавати ознаки весни») |
|
|
|||||
201 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Виставка малюнків». Опрацювання скоромовок. |
|
|
|||||
202 |
Письмо великої букви Ф, складів, слів із нею. |
|
|
|||||
203 |
Закріплення вміння писати слова, речення. Списування з рукописного і друкованого тексту. |
|
|
|||||
204 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» |
|
|
|||||
205 |
Закріплення вміння писати слова, речення. Зоровий диктант. |
|
|
|||||
206 |
Звуки [дз], [дз‵]. Позначення їх буквосполученнями Дз, дз. Відпрацювання злитої вимови. |
|
|
|||||
207 |
Письмо буквосполучення дз, складів, слів із ним. |
|
|
|||||
208 |
Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дж, дж. Відпрацювання злитої вимови. Опрацювання тексту «Цілющі джерела» Робота з дитячою книжкою «Моя Батьківщина - Україна» |
|
|
|||||
209 |
Письмо буквосполучення дж, складів, слів із ним. |
|
|
|||||
210 |
Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. |
|
|
|||||
211 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Дзюдо» |
|
|
|||||
212 |
Закріплення вмінь писати слова, речення. |
|
|
|||||
213 |
Апостроф. Опрацювання віршів, тексту. |
|
|
|||||
214 |
Письмо слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом. |
|
|
|||||
215 |
Закріплення вимови слів з апострофом. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер» |
|
|
|||||
216 |
Закріплення вмінь писати слова, речення. Розвиток зв'язного мовлення.(«Вчуся знаходити спільні ознаки в різних предметах») |
|
|
|||||
217 |
Алфавіт. Звуки мовлення |
|
|
|||||
218 |
Закріплення вивчених букв.Вправи на запамятання алфавіту |
|
|
|||||
219 |
Повторення. Алфавіт. Звуки. Букви. |
|
|
|||||
220 |
Підсумковий урок буквеного періоду. |
|
|
|||||
Післябуквений період |
||||||||
221 |
Читаю та відгадую загадку |
|
|
|||||
222 |
Повторення. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. |
|
|
|||||
223 |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Робота з дитячою книжкою «Українські народні казки» |
|
|
|||||
224 |
Голосні та приголосні звуки |
|
|
|||||
225 |
Читаю лічилки |
|
|
|||||
226 |
Роль звуків і букв в слові. |
|
|
|||||
227 |
Удосконалення навичок виразного читання. |
|
|
|||||
228 |
Від букви до слова |
|
|
|||||
229 |
Читаю українську народну казку «Рукавичка». |
|
|
|||||
230 |
Читаю авторську казку «Як заєць сон шукав» Ольги Зубер. |
|
|
|||||
231 |
Читання і написання слів із звуками [г], [ґ] |
|
|
|||||
232 |
Вірші про пори року. |
|
|
|||||
233 |
Написання слів з буквою щ. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся бути ввічливим(ввічливою)») |
|
|
|||||
234 |
Удосконалення навичок читання віршів та віршованих творів |
|
|
|||||
235 |
Закріплення вміння писати слова ,речення та перевірка їх на правильність. |
|
|
|||||
236 |
Читаю про дні тижня |
|
. |
|||||
237 |
Написання слів з ь (знак м’якшення) |
|
|
|||||
238 |
Закріплення вміння аналізувати та інтерпретувати текст |
|
|
|||||
239 |
Письмо під диктовку. Звуко-буквений аналіз слів. Наша мова. |
|
|
|||||
240 |
Читаю про кольори в природі.Робота з дитячою книжкою.Олег Буцень «Солодкий дощ». |
|
|
|||||
241 |
Написання слів з буквосполученням ьо. |
|
|
|||||
242 |
Читаю про кольори в природі |
|
|
|||||
243 |
Написання слів з буквосполученням йо. |
|
|
|||||
244 |
Читаю про родину |
|
|
|||||
245 |
Закріплення вміння писати слова, речення |
|
|
|||||
246 |
Читаю про родину. |
|
|
|||||
247 |
Вправляння у поділі слів на склади. Розвиток зв’язного мовлення. («Вчуся бути хорошим другом(подругою)») |
|
|
|||||
248 |
Читаю оповідання про дітей |
|
|
|||||
249 |
Написання слів з буквами я, ю, є, ї.. |
|
|
|||||
250 |
Читаю про дружбу і друзів |
|
|
|||||
251 |
Написання слів з апострофом. |
|
|
|||||
252 |
Читаю про дружбу і друзів |
|
|
|||||
253 |
Закріплення вміння створення власних письмових висловлювань |
|
|
|||||
254 |
Читаю про дружбу і друзів |
|
|
|||||
255 |
Перенесення слів з рядка в рядок |
|
|
|||||
256 |
Створення усних монологічних висловлювань. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|||||
257 |
Написання слів з буквосполученнями дз, дж. |
|
|
|||||
258 |
Читаю про дитячі ігри. Робота над оповіданням Л.Дяченко «Мячик-пустунець» |
|
|
|||||
259 |
Розрізнення слів, що відповідають на питання хто?, що? |
|
|
|||||
260 |
Читаю про дитячі ігри. Робота над лічилкою Е.Саталкіної «Лічилочка» |
|
|
|||||
261 |
Написання слів з великої букви. |
|
|
|||||
262 |
Читаю про користь спорту |
|
|
|||||
263 |
Близькі та протилежні за значенням слова |
|
|
|||||
264
|
Наголос у словах. Розвиток зв’язного мовлення. Як я мрію провести літні канікули. |
|
|
|||||
265 |
Читаю про домашніх тварин |
|
|
|||||
266 |
Слова, які мають кілька значень. |
|
|
|||||
267 |
Читаю про домашніх тварин |
|
|
|||||
268 |
Слова, які називають ознаки предметів і їх кількість. |
|
|
|||||
269 |
Читаю про чарівні слова нашої мови |
|
|
|||||
270 |
Слова, які називають дії. |
|
|
|||||
271 |
Складання та записування речень |
|
|
|||||
272 |
Канікули. Підсумковий урок. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Дівчинка і Ромашка» |
|
|
|||||