Мета. Домогтися засвоєння поняття кута, променя, що проходить між сторонами кута; навчати записувати кути з малюнка; застосовувати властивості кутів до розв'язання задач, закріпити знання учнями понять «кут», «елементи кута», «рівні кути», «бісектриса кута», знаходити на рисунках рівні кути (розвиток окоміру); розвивати увагу та допитливість, виховувати інтерес до математики.
Обладнання: Комп'ютер, підручник, презентація вчителя.
Урок № 5 математика _________
Тема. Кут. Позначення кутів.
Мета. Домогтися засвоєння поняття кута, променя, що проходить між сторонами кута; навчати записувати кути з малюнка; застосовувати властивості кутів до розв’язання задач, закріпити знання учнями понять «кут», «елементи кута», «рівні кути», «бісектриса кута», знаходити на рисунках рівні кути (розвиток окоміру); розвивати увагу та допитливість, виховувати інтерес до математики.
Обладнання: Комп’ютер, підручник, презентація вчителя.
Тип уроку: перевернуте навчання, засвоєння навичок та вмінь.
Хід уроку.
І. Організація класу
ІІ. Аналіз контрольної роботи.
ІІІ. Формування мети і завдань уроку.
Вдома ви вже вивчили параграф и сьогодні ми будемо використовувати здобуті знання на практиці.
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Слайд 1 Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. Піфагор.
V. Актуалізація опорних знань
Вдома ви вже вивчили: означення кута, які є елементи кута та як позначається кут.
Давайте зараз повторимо всі ці означення Слайд 2,3,4,5
VІІ. Осмислення вивченого матеріалу.
VІІІ. Відпрацювання навичок
Завдання 1.
Робота з підручником.
Слайд 12.
Усно
№ 284, 285,286
Письмово
№ 290, 291, 293
ІХ. Контроль ЗУН
2. Кути в нашому житті. Давайте з вами спробуємо знайти кути у нашому житті.
Х. Підсумок уроку. Рефлексія
Сьогодні всі добре попрацювали. І давайте на останок продовжимо речення:
ХI. Домашнє завдання.
1