Презентація "Степінь числа. Квадрат і куб числа".

Про матеріал
Презентація до уроку у 5 класі на тему : Степінь числа. У презентації міститься інформація про степінь числа, як записувати степінь числа, як обчислити степінь числа , а також розв'язані вправи по даній темі .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степінь числа

Номер слайду 2

Аналіз контрольної роботи1. в) 5712 2820456 112 112 03. в) 18х-11х=112; х(18-11)=112; 7х=112; Х=112:7; х=16.4.б) 45•82+45•18= 45(82+18)=45•100=4500; б) 27•41+59•27= 27(41+59)=27•100=2700;20м30см=2030см;70•4=280(см)-витратили на спідниці; 2030-280=1750 См)- витратили на 7 костюмів; 1750:7=250(см)- витратили на один костюм; Відповідь: 2м 50см.7х+70•4= 2030;7х+280=2030;7х=2030-280;7х=1750;Х=1750:7;Х=250(см) 7. 17•18•19•20…24•25…•30…34•35==……0000;Відповідь: чотирма нулями.6. (33-28) •7=5•7=35(км)-відстань між пароплавами після початку руху через 7 год;(77-59) •5=18•5=90(км)-відстань між машинами після початку руху через 5 год;

Номер слайду 3

Запишіть у вигляді добутку вираз1) 5+5+5+5=5•4;2) 3+3+3+3+3=3•5;3) 4+4+4=4•3;4) 2+2+2+2+2+2+2=2•7;5) а+а+ …+а = n-доданківa•n;

Номер слайду 4

Як записати зручніше?1) 5•5•5•5=2) 3•3•3•3•3=3) 4•4•4=4) 2•2•2•2•2•2•2=27; 5) а•а• …•а = n-множників𝑎𝑛; 

Номер слайду 5

𝒂𝒏 -степінь а- основа степеня, n-показник степеня,Читають «а в степені n»𝒂𝒏= а•а• …•а  n-множників

Номер слайду 6

Як записати зручніше?1) 5•5•5•5=54; 2) 3•3•3•3•3=35; 3) 4•4•4=43; 4) 2•2•2•2•2•2•2=27; 5) а•а• …•а = к-множників𝑎к; 

Номер слайду 7

𝒂𝟏=а; 𝒂𝟐− квадрат числа а 𝒂𝟑− куб числа а 

Номер слайду 8

Прочитайте числа:𝟐𝟓;𝟕𝟏𝟎;𝟑𝟐;𝟏𝟎𝟑;𝒂𝟓; 𝟐𝟓𝟏𝟎;𝟏𝟕; ск;𝟗𝟑𝟏; 

Номер слайду 9

Виконати вправи №5581) 𝟑𝟑= 2) 𝟕𝟐= 3) 𝟓𝟒= 4) 𝟐𝟓= 5) 𝟎𝟔= 6) 𝟏𝟏𝟐= 𝟑•3•3=27;7•7=49; 5•5•5•5=625; 2•2•2•2•2=32; 0•0•0•0•0•0=0; 1•1•𝟏•…𝟏•1•1=1; 

Номер слайду 10

Піднесення до степеня- це нова, п’ята арифметична дія. Якщо в числовий вираз входить степінь, то спочатку виконують піднесення до степеня, а потім інші дії.𝟐𝟒+𝟑𝟐=16+9=25 Виконання вправи № 560

Номер слайду 11

𝟏) 𝟏𝟎𝟐−𝟕𝟐= Вправа № 560100-49=51;𝟐) 𝟓𝟑−𝟓𝟐= 125-25=100;𝟑) 𝟒𝟐𝟐:𝟏𝟒−𝟒𝟐•6= 1764:14-16•6= 126-96=30;𝟒) 𝟖𝟑:𝟒𝟐- 𝟐𝟑= 512:16-8= 32-8=24;𝟔) 𝟏𝟎𝟑−𝟏𝟎𝟐+ 𝟗𝟑= 1000-100+729=1629;

Номер слайду 12

Вправа № 5621) Якщо с=2, то 16−с𝟑=16−𝟐𝟑=𝟏𝟔−𝟖=𝟖; 2) Якщо х=10, то х𝟑−х𝟐= 𝟏𝟎𝟑−𝟏𝟎𝟐= 1000-100=900; 4)Якщо а=6, в=10, то а2в3=62•103=36 •1000==36000; 

Номер слайду 13

Виконати вправи №5641)9=3•3=2) 27= 3) 243= 4) 81=   𝟑𝟐; 3•3•3 =𝟑𝟑;  3•81= 3•3•27=3•3•3•3•3=𝟑𝟓; 3•3•3•3=𝟑𝟒; 

Номер слайду 14

𝟏) 𝟓𝟑+𝟖𝟐= Вправа № 566125+64=189;𝟐) 𝟔𝟐−𝟐𝟐= 36-4=32;𝟑) (𝟔−𝟐)𝟐= =𝟒𝟐= 16;

Номер слайду 15

1. Як називається запис 𝟓𝟒?  2. Як називається число 5, що воно показує? 3. Як називається число 4, що воно показує? 4. Як піднести до 4 степеня 5 або обчисліть 𝟓𝟒?  Чи правильно виконано обчислення 5• 𝟐𝟐=𝟏𝟎𝟎?   5• 𝟐𝟐= 5• 4=𝟐𝟎 

Номер слайду 16

4• 𝟑𝟐= 4• 6=𝟐𝟒 4• 𝟑𝟐= 4• 9=𝟑𝟔 2• 𝟓𝟐= 2• 10=𝟐𝟎 2• 𝟓𝟐= 2• 25=𝟓𝟎 

Номер слайду 17

4• 𝟐𝟑= 4• 6=𝟐𝟒 4• 𝟐𝟑= 4• 8=𝟑𝟐 2• 𝟏𝟎𝟑= 2• 30=𝟔𝟎 2• 𝟏𝟎𝟑= 2• 1000=𝟐𝟎𝟎𝟎 

Номер слайду 18

Вираз 5·5·5·5 можна записати так: 1.2.4.3.

Номер слайду 19

Назвіть основу степеня1.2.3.4. 7 8 56

Номер слайду 20

Знайдіть значення виразу1.2.3.4.1001 1011541

Номер слайду 21

Домашнє завдання: п.20, №559, 561, 563(1)

Номер слайду 22

Обери свій смайлик123456 Мені весело. Мені сумно. Я задоволений. Я здивований Я нічого не розумію. Я добре засвоїв степені

Номер слайду 23

Продовж речення: На уроці мені сподобалось … На уроці я навчився (навчилася)… Надалі я вмітиму …

Номер слайду 24

Дякую за урок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Єнікеєва Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гмиря Аліна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 березня 2021
Переглядів
2792
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку